Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Wiem że było milion razy, jednak nie znalazłem odpowiedzi na pytanie które zaraz zadam. Auto po nocy, zostaje odpalone. Zaczyna nierówno pracować i zaczyna dymić na biało. Po paru sekundach, czy delikatnym dodaniu gazu wszystko ustaje. Auto równo pracuje, nie puści nawet minimalnego dymka. Płynu chłodniczego nie ubywa, oleju nie przybywa i nie ubywa. Ostatnio zmagałem się z kapiącym olejem, przyczyna była banalna - uszczelka pod pokrywą zaworów (3 razy wymieniana w ciągu pół roku).
Dodam jeszcze że wymieniałem też ostatnio czujnik temperatury cieczy. Po wymianie i podpięciu do kompa, wywaliło dalej błąd tegoż czujnika. Niżej film z kopcenia.
[youtube][/youtube]
Proszę moderatorów o nie usuwanie tego tematu.
Dodam jeszcze że wymieniałem też ostatnio czujnik temperatury cieczy. Po wymianie i podpięciu do kompa, wywaliło dalej błąd tegoż czujnika. Niżej film z kopcenia.
[youtube][/youtube]
Proszę moderatorów o nie usuwanie tego tematu.
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Re: Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Jakiś shit ze sklepu. Z zieloną wtyczką. Ma to jakieś znaczenie?
Posiada ktoś może numer oryginału?
Posiada ktoś może numer oryginału?
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Znaczenie ma najczęściej ogromne.Często się zdarza ,że nowy ze sklepu(zamiennik)
już działa nieprawidłowo.To jest akurat jedna z tych części,które warto kupować w ASO.
Cena max. do 100 złotych.
Niestety nie mam ETKI więc tu ci nie pomogę.Chyba,że masz jeszcze stary,to zczytaj numery.
już działa nieprawidłowo.To jest akurat jedna z tych części,które warto kupować w ASO.
Cena max. do 100 złotych.
Niestety nie mam ETKI więc tu ci nie pomogę.Chyba,że masz jeszcze stary,to zczytaj numery.
Re: Dymi, nie równo pracuje. FILM.
A czy taki czujnik może powodować objawy które widać na filmie?
Dodam że problem parę dni temu też był taki że auto wpadało chyba w tryb awaryjny, odpiąłem kostke od przepływomierza, przeczyściłem i problem zniknął. Może przepływka też już się kończy? No nie wiem już sam...
Dodam że problem parę dni temu też był taki że auto wpadało chyba w tryb awaryjny, odpiąłem kostke od przepływomierza, przeczyściłem i problem zniknął. Może przepływka też już się kończy? No nie wiem już sam...
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Re: Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Może.Komp dostaje złe info z czujnika i "podlewa" silnik.Ten dymek to jaki ma zapach?paku69 pisze:A czy taki czujnik może powodować objawy które widać na filmie?
Z tym przepływomierzem to mogłeś od razu napisać.Sprawdź też jak działa przepływka:
viewtopic.php?t=141462&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Być może problem leży i w przepływce i w czujniku temp.
A podstawowe rzeczy takie jak kąt wtrysku i świece to sprawdzałeś?
Re: Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Muszę kogoś dorwac z kablem u siebie bo sam nie posiadam. Tylko że wtedy auto nie miało mocy jak ta przepływa była źle działająca. Czujnik dziś wymieniony, jutro sie okaże czy wina w nim leżała. Świece wymieniane były przed zimą. Ale przed wymiana tego czujnika, był oryginalny czujnik który padł. Objawialo sie to tym ze rano przy +15 c na dworze grzalo świece żarowe jak w zimie. Mogła któraś sie zjarac? A kat wtrysku tylko vagiem można sprawdzić?
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Mogła.paku69 pisze:Mogła któraś sie zjarac?
Z tego co wiem to tak.paku69 pisze:A kat wtrysku tylko vagiem można sprawdzić?
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Re: Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Swiece w tych temp do odpalania nie maja nic.
Kat wtrysku najszybciej i najprosciej sprawdza sie vagiem
Kat wtrysku najszybciej i najprosciej sprawdza sie vagiem
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
Re: Dymi, nie równo pracuje. FILM.
A jeżeli do tej pory było wszystko cacy, to mógł nagle ten kąt wtrysku się przestawić?
Chce nadmienic tylko iż, gdy dodam lekko gazu, to kopcenie ustępuje calkowicie.
Chce nadmienic tylko iż, gdy dodam lekko gazu, to kopcenie ustępuje calkowicie.
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Dymi, nie równo pracuje. FILM.
W twoim wypadku podstawą będzie komp.Zrób najpierw to co jest napisane.
Przy okazji.Nie zauważyłem,że masz u siebie pompki.Jak będziesz miał ten kabel
to możesz też sprawdzić też bipy.Tu masz linka:
http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie- ... lniku-tdi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Przy okazji.Nie zauważyłem,że masz u siebie pompki.Jak będziesz miał ten kabel
to możesz też sprawdzić też bipy.Tu masz linka:
http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie- ... lniku-tdi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Będzie ciężko u mnie kogoś ogarnąć z tym tematem, bo ostatni wpis na forum lokalnym wykonałem ja, 23 lipca i właśnie pytałem o kogoś kto by mi podłączył Golfa do kompa. :/ Spróbuje coś poradzić.
EDIT:
Auto po przestaniu nocy, i poranny, odpaleniu nie kopciło. Możliwe że jest to jednostkowy wybryk, jednakże chyba napawa optymizmem.
EDIT:
Auto po przestaniu nocy, i poranny, odpaleniu nie kopciło. Możliwe że jest to jednostkowy wybryk, jednakże chyba napawa optymizmem.
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Re: Dymi, nie równo pracuje. FILM.
Na pewno to nie para.
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości