Jetta 1,6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Jetta 1,6td

Post autor: bladen » ndz lip 16, 2006 01:38

Witam wszystkich milosnikow.
Mam problem bo czasem moja jetta nie chce odpalic krece tym rozrusznikiem i nic,to na popych ja biore wtedy odpala i chodzi ladnie,tez czasem odpali na kluczyj i tez ladnie chodzi.Nieiwem co to moze byc prosilbym was o jakies rady lub wskazowki.Pozdraiwam



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz lip 16, 2006 09:56

bladen, powodów może być dużo. Ja bym najpierw sprawdził czy świece żarowe nie są spalone. I uzupełnij swój profil :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz lip 16, 2006 10:00

i nie odpalaj wiecej na popych! najpierw swiece sprawdz. moze 3 padly i dlatego kreci.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » ndz lip 16, 2006 19:14

SouleR pisze:i nie odpalaj wiecej na popych! najpierw swiece sprawdz. moze 3 padly i dlatego kreci
Zgadzam sie z przedmówca nigdy wiecej tego nie rób bo masz silnik diesla a nie marna benzyne w dobrym dieslu bedziesz miał ok 35 atmosfer i wez go przełam z pycha jest to bardzo złe ze go paliłes na popych bo jak tak dalej bedziesz robił to za 32 dni napiszesz ze przeskoczył ci rozrzad i zawory pogieło

sprawdz jeszce bezpiecznik swiec rys.
Obrazek



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn lip 17, 2006 07:39

trza sprawdzić bezpiecznik jak mówią koledzy, przekaźnik od świec i ewentualnie same świece. i nie pal na pych bo paseczek sie pogniewa i koszty cie pociągną strasznie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: bladen » pn lip 17, 2006 12:20

witam was ponownie
problem byl tego typu ze filtr oleju mi sie poluznil i jak go dokrecilem to odpala z kluczyka ale tez nie za pierwszym razem dzisiaj np odpalil za 3,jeszcze jedna sprawa jak mi sie nagrzeje to potem jest taki jkaby slaby i nieiwem czego to moze byc przyczyna moze ktos z was milosnikow wie a ja prosze o pomoc.pozdrawiam



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lip 17, 2006 15:57

bladen, nie dziw się za oknem jest + 30 stopni. Rano i wieczorem powino być ok. !!! A jak słaby cały czas to może pierścienie słabe. Jak zimny jest olej to jako tako uszczelnia a jak się rozgrzeje robi się rzadszy. Tak myśle.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Pawel Mejer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 01:24
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Pawel Mejer » wt lip 18, 2006 00:56

motor kaput? :bajer:



bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: bladen » wt lip 18, 2006 20:39

paweł mejer dlaczego sadzisz ze silnik kaput?jak ja na nim zrobilem 100km bez problemu niedawno bo dwa dni temu ja sadze ze to beda nirdrozne przewody paliwowe z filtrem i moze swiece do tego ale to musze zorbic jak naarzie niemam zbytnio czasu niestety :( jak ktos ma jeszcze jakies komcepcje to prosze pisac..pozdrawiam



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » wt lip 18, 2006 21:09

Jak mój silnik sie nagrzeje dość mocno,ale to też ja mam problemy z ukł chłodzenia który opisuje w niektórych tematach.Silnik jak zamocno sie nagrzewa pózniej tak samo mam kłopoty z uruchomieniem motoru musze odczekać jakieś 5-10 minut.U mnie pierścionki mają dość bagnetem wywala olej już więc mnie czekają duże koszty ale póki co dolewać oleju i jezdzić niema kasy na kape jeszcze ... Pozdro


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości