Pęknięte gniazdo wtryskiwacza AAZ
: śr lip 30, 2014 21:37
Cześć. Ostatnio mam strasznego pecha z golfiną 1.9td AAZ i brak mi już nerwów więc proszę o radę. W skład pecha wchodzi m.in pęknięta głowica. Głowice mam już po remoncie(gniazda, planowanie, uszczelniacze itd), nowa uszczelka pod. Niestety przy montażu pękł mi jeden gwint na wtryskiwaczu(foto) spawać czy próbować skleić czymś w rodzaju kleju do aluminium/płynnego metalu? Ponoć niektórzy takie mieli praktyki i działało. Na jałowych nic nie cieknie, jak się wkręci na obroty to widać że pomalutku zaczyna sączyć się ropa. Nie wiem co się stanie przy doładowaniu. Pęknięcie jest prawie na całym obwodzie.
Jaki może być koszt spawania?
2) Śpieszyłem się i popuściłem już śruby od głowicy prawie do zera, bez ściągania góry. Czy muszę zakładać kolejną nową uszczelkę(która już się raz ułożyła), czy jak skręcę to będzie ok?
3)Jest jakiś sposób na ściągnięcie koła zębatego z pompy? Za pierwszym razem zrobiłem to ściągaczem, teraz tak się zaklinowało że ściągacz się połamał i nie da rady tego cholerstwa usunąć, a potrzebuje jeśli będę ściągał głowicę.
Auto stoi rozebrane ponad tydzień, poradźcie.


Jaki może być koszt spawania?
2) Śpieszyłem się i popuściłem już śruby od głowicy prawie do zera, bez ściągania góry. Czy muszę zakładać kolejną nową uszczelkę(która już się raz ułożyła), czy jak skręcę to będzie ok?
3)Jest jakiś sposób na ściągnięcie koła zębatego z pompy? Za pierwszym razem zrobiłem to ściągaczem, teraz tak się zaklinowało że ściągacz się połamał i nie da rady tego cholerstwa usunąć, a potrzebuje jeśli będę ściągał głowicę.
Auto stoi rozebrane ponad tydzień, poradźcie.

