Strona 1 z 1

Jedna, czy dwie koncowki tlumika?

: pt lip 14, 2006 17:24
autor: Kubecek
sprowadzilem golfa MK3 97' 1.9 TDI i mam podedynczy tlumik a z tego co widze kazdy DIESEL ma 2 wydechy. Widac ze moj byl zmieniany i teraz nie wiem czy to ma jakis wplyw na osiagi spalanie, czy mam go zmieniac itp? Dziekuje za pomoc

: pt lip 14, 2006 17:49
autor: Gobo90
Po pierwsze jak masz motor AAZ To nie jest TDI !!! tylko zwykły TD i o ile dobrze pamiętam to w AAZ jest pojedynczy wydech a w 1Z, AFN i innych TDI jest podwójna końcówka !!! :bajer:

: pt lip 14, 2006 17:56
autor: Kubecek
czy robi to jakas roznice ze tu 1 a tu 2 wydechy?

: pt lip 14, 2006 18:00
autor: Gobo90
Na pewno tak!! Wydaje mi się że TDI potrzebuje większej średnicy wydech jak TD. Gdzieś czytałem że jak ktoś do 1Z założył końcowy wydech od AAZ , to mu strasznie autko zamuliło i nie chciało wchodzić na obroty po zmianie na taki jak powinien być jak ręką odjął. :bigok:

: pt lip 14, 2006 18:25
autor: diodas
A ja śmigam silnikiem 1z ze starym tłumikiem od AAZ i ciągnie aż miło ;] bez kata,jeden wylot ;]

: pt lip 14, 2006 23:21
autor: Kubecek
moze ktos inny sie podzieli jak u niego jest?

: pt lip 14, 2006 23:25
autor: bizak
Ja osobiscie w 1z mam z dwoma, ... ale to dlaczego np Seaty TDI-ki maja wydechy z pojedynczymi rurami??

: pt lip 14, 2006 23:31
autor: Kubecek
wlasnie nie wiem bo jezeli to ma wplyw na moc to na pewno nie jest to obojetne :bajer:

: sob lip 15, 2006 02:03
autor: aw69
Kubecek ty masz zwyklego turbo diesla (jednostka 75 konna) a te silniki w golfach III mialy tłumik z jedną rurką, więc masz tłumik oryginał, natomiast TDI zaczyna się od 90 KM i tam juz jest podwójna końcówka tłumika

: sob lip 15, 2006 10:47
autor: Kubecek
ok temat zamkniety

: wt cze 12, 2007 18:05
autor: prezes861
bizak pisze:... ale to dlaczego np Seaty TDI-ki maja wydechy z pojedynczymi rurami??
Kto Ci tak powiedział ? :kac:

: wt cze 12, 2007 18:14
autor: damcio151
prezes861 pisze:Kto Ci tak powiedział ? :kac:
żeś odkopał :panna: