Strona 1 z 2

wyciek oleju mk2 1.6td

: pt lip 14, 2006 15:46
autor: specWROC
wisi mi czasem kropelka na misce olejowej tam pod tym korkiem gdzie się spuszcza olej przy wymianie...i zastanawiam się czy ta śruba jest troszke nieszczelna czy gdzieś tam z góry coś wycieka czy to może uszczelka miski olejowej?

: pt lip 14, 2006 16:10
autor: vw_vandal
specWROC, musiał byś wiechać na kanał i uzbroić się w lampę bo miejsc z których może ciec jest dużo. Wjedz na kanał przetrzyj miskę i patrz z kąd cieknie. Sprawdz jak wygląda tył silnika.

: pt lip 14, 2006 16:17
autor: specWROC
tyle że nawet nie opłaca się chyba tego robić ponieważ ta kropla pojawia się raz na kilka dni

: sob lip 15, 2006 10:25
autor: vw_vandal
specWROC, ale mniej to na uwadze bo z czasem wyciek się powiększy.

: wt lip 18, 2006 08:00
autor: specWROC
vw_vandal pisze:specWROC, ale mniej to na uwadze bo z czasem wyciek się powiększy.
wydaje mi sie ze to z tej srubki do zlewania oleju przy wymianie...z tego co pamietam to ta śrubka też ma jakąś uszczelke..

: wt lip 18, 2006 15:43
autor: vw_vandal
specWROC, chyba nie, tam jest chyba podkładka i ma drobny gwint i to chyba wystarcza do uszczelniania.

: wt lip 18, 2006 15:47
autor: Seba51a
Są specjalne podkładki miedziane (z wkładką jakiegoś włukna - kiedyś z asbestem teraz chyba nie) przeznaczone do korków spustowych oleju. Pytaj w sklepie o podkładkę do korka z miski olejowej.

: pt lip 21, 2006 13:20
autor: specWROC
dzisiaj wdrapałem się pod auto i foto trzasnąłem telefonikiem a wygląda to tak:
http://img156.imageshack.us/my.php?image=wyciekca1.jpg
na miarce nie ubywa oleju wogóle..ta kropelka sobie wisi i wisi no ale chyba tak jak mówicie
przy najbliższej okazji muszę skorzystać z kanału i zobaczyć co i jak:) :bajer:

: pt lip 21, 2006 13:56
autor: specWROC
nie wydaje ci się;) :pub:
ale mam problem z tym że drga mi kierownica na wybojach i chce usunąć ten mankament a potem nowe oponki z przodu i zbieżnośc:) :satan:

: pt lip 21, 2006 15:29
autor: majster heniek
wedlug mnie masz luzy na listwie kierowniczej sprobuj podkrecic srubke kasujaca luz listwy jak to nie pomze to listwa do wymianymialem podobne objawy koncowki drazkow ok drazki tez ok werdykt wytarta listwa oponki wymien po zbieznosci

: pt lip 21, 2006 22:49
autor: specWROC
Biczan Henryk pisze:wedlug mnie masz luzy na listwie kierowniczej sprobuj podkrecic srubke kasujaca luz listwy jak to nie pomze to listwa do wymianymialem podobne objawy koncowki drazkow ok drazki tez ok werdykt wytarta listwa oponki wymien po zbieznosci
gdzie szukać tej śrubki bo ja totalnie zielony z tego tematu :okej:

: sob lip 22, 2006 09:50
autor: vw_vandal
specWROC, a wiesz jak wyglądają drążki kierownicze?? Listwa znajduje się na dolnej ścianie komory silnika (najlepsze dojście z kanału) to wygląda coś takiego prostokątnego i owalnego długości ok 30 cm na dwuch końcach wychodzą 2 pręty (czyli drążki) ta śruba jest tak pośrodku tego owalnego prostokątnego. Nie wiem jak to wytłumaczyć. Może ten schemat coś da:
Obrazek Obrazek

: sob lip 22, 2006 12:48
autor: specWROC
vw_vandal pisze:specWROC, a wiesz jak wyglądają drążki kierownicze?? Listwa znajduje się na dolnej ścianie komory silnika (najlepsze dojście z kanału) to wygląda coś takiego prostokątnego i owalnego długości ok 30 cm na dwuch końcach wychodzą 2 pręty (czyli drążki) ta śruba jest tak pośrodku tego owalnego prostokątnego. Nie wiem jak to wytłumaczyć. Może ten schemat coś da:
[url=http://images1.fotosik.pl/111/f784899ea35b4e54.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images1.fotosik.pl/111/1e6ae4ab9da35805m.jpg]Obrazek[/URL]
o dobre dobre:)