Strona 1 z 1

Czujni temperatury płynu chłodzącego G62

: śr lip 12, 2006 08:02
autor: zygimar
Podczas diagnostyki wyszedł mi błond
G62 - Czujni temperatury płynu chłodzącego
G71 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym

Za co są odpowiedzialne i czy mają wpływ na moc auta ponieważ jest troche słaby.
Nieraz ma odpowiednia moc to wtedy nieżle ciągnie.


Pozdrowienia


zygimar

: śr lip 12, 2006 08:23
autor: Corvax
G62 posrednio wpłynie
G71 murowany notlauf

co do tego drugiego bledu to trzeba sprawdzi czy sam czujnik uwalony czy moze jest cos z cisnieniem doładowania

: śr lip 12, 2006 09:36
autor: zygimar
Co to znaczy - notlauf ???

: śr lip 12, 2006 09:48
autor: cowboy
Co to znaczy - notlauf ???
jest to tryb awaryjny pracy silnika na skutek błędu np zbyt dużego ciśnienia w dolocie - auto jedzie wtedy praktycznie bez turobodoładowania, czyli muł...po zgaszeniu silnika notlauf się kasuje do momentu az komp dostanie info od czujnika o niewłasciwym paramtrze - i sytuacja się powtarza...

: śr lip 12, 2006 10:17
autor: zygimar
Gdzie znajduje sie ten czujnik?? Szukałem nie potrafiłem znaleść.
Polecisz jakąś strone z opisełm działania tego silnika i elektroniki

[ Dodano: 12 Lip 2006 10:19 ]
Przed wczoraj cos sie naprawilo bo kopa mial niezlego ale z rana od nowa moc spadla.
Przyspiesza ale slabiutko.

: śr lip 12, 2006 10:23
autor: Corvax
G71 bedzie gdzies za IC,

: śr lip 12, 2006 14:43
autor: zygimar
Wiesz może jak go sprawdzić??

: śr lip 12, 2006 15:01
autor: Corvax
diagnoza dynamiczna Cie ratuje chyba ze bład jest typu brak sygnału/zwarcie do masy co by wskazywało na uwalony czujnik - sam raczej tego nie zrobisz jak nie masz pojecia

: czw lip 13, 2006 10:31
autor: zygimar
Czy ten notlauf jest od uszkodzonego czujnika czy turbiny??

: czw lip 13, 2006 10:33
autor: Corvax
po to własnie robi sie diagnoze zeby sie tego dowiedziec