dlaczego takie małe V-max???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dlaczego takie małe V-max???
witam!!!
nie wiem dlaczego mam takie małe V-MAX w golf IV silnik AHF ( 110 km). Dobrze się wkręca tylko do 150 km/h- czasami do 160 km/h potem to juz katastrofa nie mogę go rozbujać nawet do 180 km/h. O co chodzi chyba powinien być szybszy? czy to ma zwiazek z opisywanymi problemami zaworka bądź przepływomierza, czy może to turbina? nie udało mi sie go rozkręcic powyżej 4000 obr./min - jestem zaniepokojony. Nie wiem jak było wcześniej bo od początku jak go kupiłem tak ma.
pozdrawiam
nie wiem dlaczego mam takie małe V-MAX w golf IV silnik AHF ( 110 km). Dobrze się wkręca tylko do 150 km/h- czasami do 160 km/h potem to juz katastrofa nie mogę go rozbujać nawet do 180 km/h. O co chodzi chyba powinien być szybszy? czy to ma zwiazek z opisywanymi problemami zaworka bądź przepływomierza, czy może to turbina? nie udało mi sie go rozkręcic powyżej 4000 obr./min - jestem zaniepokojony. Nie wiem jak było wcześniej bo od początku jak go kupiłem tak ma.
pozdrawiam
tiger woods- golfista
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
tigerwood, nie znam się na TDi ale tak myślę że to wina komputera on ma w programie emisja spalin ekologia i to żeby kierowca się nie zabił to odcina paliwko albo obroty, tak mi się wydaje! Dlatego zakłada się Chipy, boxy to zmienia ustawienia komputera.
[ Dodano: 12 Lip 2006 16:03 ]
My w swoich zwykłych TD zwiększamy dawkę paliwka i doładowania, wycinamy kata i pędzel
[ Dodano: 12 Lip 2006 16:03 ]
My w swoich zwykłych TD zwiększamy dawkę paliwka i doładowania, wycinamy kata i pędzel
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Ok! 1. Zajrzyj do prawego wlotu w zderzaku i sprawdź czy masz kierownicę powietrza.
2. Filtr powietrza - sprawdź czystość. 3. Nie wiem z którego roku masz autko, ale zdemontuj przepływomierz i go wyczyść. 4. Jeśli nic nie da spróbuj podmienić przepływkę. 5. Mój gania 190 km/h i tyle jest w kniżce. Powodzenia!
2. Filtr powietrza - sprawdź czystość. 3. Nie wiem z którego roku masz autko, ale zdemontuj przepływomierz i go wyczyść. 4. Jeśli nic nie da spróbuj podmienić przepływkę. 5. Mój gania 190 km/h i tyle jest w kniżce. Powodzenia!
rozumiem, że chodzi o plastikowe tunele wychodzące od filtra powietrza do wlotów powietrza po prawej stronię grilla ( chyba nie zderzaka ?), bo właśnie ich nie mam - samochód jest po małym dzwonie z tej strony i brakuje tych plastików, jest tylko jedna część wychodząca bezpośrednio z filtra powietrza, kończąca się kolankiem trochę poniżej filtra. Z tego co wiem to cały tunel powinien sie składac z 3 części - udało mi sie zdobyć drugi element ( środkowy) - niestety nie ma trzeciego ( wlotowego) . Czy możesz sprawdzić u siebie czy moje przypuszczenia są słuszne? ( autko jest '99)Imbrykus pisze:Ok! 1. Zajrzyj do prawego wlotu w zderzaku i sprawdź czy masz kierownicę powietrza.
I pytanie do wszystkich : wiedziałem że powietrze ma super istotny wpływ na pracę silnika - ale czy aż w taki drastyczny sposób brak prawidłowo ustawionego wlotu może wpłynąc na osiągi auta?
pozdrawiam
tiger woods- golfista
Nie chodzi mi o dolot powietrza do filtra! Zasada działania TDI jest inna od TD właśnie przez te I. Sprawdź w prawej kratce na dole czy masz plastikowy tunel który kieruje powietrze na IC. Straty w wyniku braku kierownicy to -10KM i duuuży spadek max. mom. obr. Sprawdzone na hamowni! Sam nie miałem tego ustrojstwe. Cena w ASO 50 zł.
... też mi sie tak wydaje - czytając posty na temat braku mocy, przewija się tam kwestia nie wkrecania się silnika na obroty powyżej 3 tys. wydaj mi się że mam to samo ( miedzy 2-3 tys. obr/min - super przyśpieszenie - turbina przyjemnie gwiżdże a póżniej NIC) logicznie przecież jak nie osiągnę wysokich obrotów na 5 biegu to nie pojadę szybko. Zacznę od przepłwomierza - martwi mie tylko, że nie znam mechaników którzy spec. się w vw diesel. Jeszcze jedno pytanie - jak już się uporam z tym powyżej : myslę o chipie - bardzo intensywnie - czy z własnego doświadczenia namawiasz do modyfikacji - czy daje to wiecej przyjemności z jazdy , czy można poczuć wiatr we włosach ( jestem zdania że samochód powinien być szybki - i mam okazję takimi jeździć - 150 konne BMW3 2.0 diesel r 2003 - daje już tą przyjemność) -
pozdrawiam
pozdrawiam
tiger woods- golfista
Acha umówy się, że prawa strona to jest po prawej ręce kierowcy siedzącego w fotelu. Więc wlot powietrza do filtra jest po lewej stronie grila a dolot powietrza do IC po prawej. Nie mylmy stron.
[ Dodano: Czw Lip 13, 2006 10:36 ]
Teraz zbieram na virusa. Koszt w Diagtroniku 1500zł, w VTG 1400zł - promocja. Z naszego silnika wykręcą 142 KM i znaczny przyrost momentu. Myślę, że warto
[ Dodano: Czw Lip 13, 2006 10:36 ]
Teraz zbieram na virusa. Koszt w Diagtroniku 1500zł, w VTG 1400zł - promocja. Z naszego silnika wykręcą 142 KM i znaczny przyrost momentu. Myślę, że warto
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
rzekłbym ze zasada działania TDI od TD nie polega na I jak Intercooler, ale mniejsza o wiekszośćImbrykus pisze:Nie chodzi mi o dolot powietrza do filtra! Zasada działania TDI jest inna od TD właśnie przez te I. Sprawdź w prawej kratce na dole czy masz plastikowy tunel który kieruje powietrze na IC.
Brak kierownicy nie spowoduje tak drastycznego zmniejszenia osiagów auta, tigerwood, mam prośbe - nie patrz na predkosciomierz, tylko na obroty silnika przy których auto przestaje ciągnąc na 4 i 5 biegu. Moim zdaniem masz problem z ciśnieniem doładowania, a to z kolei zasługuje na porządną diagnoze dynamiczną.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości