pękniety pasek rozrządu...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
artym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Olsztyn

pękniety pasek rozrządu...

Post autor: artym » wt lip 11, 2006 22:32

dzisiaj uruchamiałem długo stojącego golfa II z silnikiem 1.6 D. po wielu godzinach męczarni zaczął wkońcu trybić. Opalał elegancko i chodził na wolnych obrotach OK, lecz po przygazowaniu 'trzasnął" pasek...
z większych uszkodzeń to pękł wałek rozrządu w 3 miejscach...

Czy i jak bardzo jest to możliwe że powyginało zawory , lub uszkodziło tłok?


-->>SCIROKIEJ DROGI!!-->>

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lip 11, 2006 22:40

No to wpakowałeś się w koszty , nie wiem jak moga wyglądać zawory ale zyczę powodzenia w reanimacji auta.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Pichol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 23:16
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Pichol » wt lip 11, 2006 23:00

jezeli walek sie polamal w trzech miejscach to musiales mu ladnie dac w du**pe :) teraz przygotuj sie na 8 zaworow a co z tlokami to okaze sie przy sciagnieciu glowicy. w 70% nic sie z nimi nie dzieje ale mozesz miec pecha ;/ to kup sobie odrazu nowy motor bo taniej Cie to wyjdzie niz regeneracja tego bo on i tak jush nie bedzie taki jak kiedys...



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » wt lip 11, 2006 23:40

zalezy jak go Przegazowałes jak d....nol przy wys obrotach o jak kolega wyzej - szukaj nowego motoru



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » śr lip 12, 2006 00:38

Zgadzam sie z panami z góry jak ci wałek pekł w 3 miejscach to masz nie samowita kiche. ZAwory na bank do wymiany jeden polski zawór to 30zł popychacze tez na pewno do wymiany no i oczywiscie prowadnice zaworów bo tez na bank dostały,a skoro były za takie naprezenia ze wałek rozwaliło to szykuj sie na nowe tłoki- i pamietaj po remoncie to juz nie bedzie to samo co orginałek


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
artym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: artym » śr lip 12, 2006 01:01

załamka...
tak myśle że przed rozebraniem może najpierw sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
obroty nie były wysokie, a dokładniej to właśnie schodził o obrotów...


-->>SCIROKIEJ DROGI!!-->>

Awatar użytkownika
camelmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: camelmk » śr lip 12, 2006 07:49

Jeśli tłoki całe to może uda ci się kupić głowicę po regeneracji w dobrej cenie.
Części jest teraz dużo i w sumie nawet cały silnik też mozna w dobrej cenie dostac.


w sumie 200 KM

Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » śr lip 12, 2006 09:15

popieram zdanie kolegow, w 75% oplaca sie kupic w dobrej cenie dobry motor np w niemczech. jednakoz proponuje zwalic glowice, a noz widelec bedziesz w tych 25%.

powodzenia i jak najmniejszych kosztow


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości