pękniety pasek rozrządu...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pękniety pasek rozrządu...
dzisiaj uruchamiałem długo stojącego golfa II z silnikiem 1.6 D. po wielu godzinach męczarni zaczął wkońcu trybić. Opalał elegancko i chodził na wolnych obrotach OK, lecz po przygazowaniu 'trzasnął" pasek...
z większych uszkodzeń to pękł wałek rozrządu w 3 miejscach...
Czy i jak bardzo jest to możliwe że powyginało zawory , lub uszkodziło tłok?
z większych uszkodzeń to pękł wałek rozrządu w 3 miejscach...
Czy i jak bardzo jest to możliwe że powyginało zawory , lub uszkodziło tłok?
-->>SCIROKIEJ DROGI!!-->>
jezeli walek sie polamal w trzech miejscach to musiales mu ladnie dac w du**pe teraz przygotuj sie na 8 zaworow a co z tlokami to okaze sie przy sciagnieciu glowicy. w 70% nic sie z nimi nie dzieje ale mozesz miec pecha ;/ to kup sobie odrazu nowy motor bo taniej Cie to wyjdzie niz regeneracja tego bo on i tak jush nie bedzie taki jak kiedys...
- anton:-)
- Gadatliwa bestia
- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
- Kontakt:
Zgadzam sie z panami z góry jak ci wałek pekł w 3 miejscach to masz nie samowita kiche. ZAwory na bank do wymiany jeden polski zawór to 30zł popychacze tez na pewno do wymiany no i oczywiscie prowadnice zaworów bo tez na bank dostały,a skoro były za takie naprezenia ze wałek rozwaliło to szykuj sie na nowe tłoki- i pamietaj po remoncie to juz nie bedzie to samo co orginałek
G R U P A L U B E L S K A
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości