Strona 1 z 1

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: sob cze 07, 2014 10:33
autor: skymax
Witam posiadam 1.9TDI AFN 110 + chip na 136km . Silnik siedzi w Passacie B5 3B . 2 mies temu czyściłem turbo i kolektory łopatki od geometrii i wywaliłem kata . Parę dni temu auto straciło na mocy znowu myslałem ,że coś sie posypało w turbo i wymontowałem a tam syf jak przed czyszczeniem wszystko zarąbane sadzą łącznie z turbo i kierownicami . Nie jeżdżę jak emeryt przynajmniej raz na jazdę dotykam czerwonego pola . Macie jakieś pomysły co mogło by być ,że tak się zasyfia??

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: sob cze 07, 2014 11:27
autor: italiano_83
Dymi przy bucie mocno ? Jak masz mocniejszy program z dymem i auto jeździ na krótkich dystansach to możesz mu wstawiać w palnik do woli i tak zajdzie sadzą. Podobnie jeśli pcha olej przez turbo lub odmę na kolektor dolotowy ..
Ewentualnie wtryskiwacze podlewają - ale to da się łatwo i szybko sprawdzić na maszynie .

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: sob cze 07, 2014 14:04
autor: skymax
italiano_83, Dzięki , tak dymi na siwo jak butuje :okej:

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: sob cze 07, 2014 14:11
autor: skymax
Ok coś trzeba pomyśleć a załatanie EGR by nie pomogło ??

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: sob cze 07, 2014 14:24
autor: italiano_83
skymax pisze:Ok coś trzeba pomyśleć a załatanie EGR by nie pomogło ??
Nie

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: ndz cze 08, 2014 08:06
autor: Michał_1977
skymax pisze:tak dymi na siwo jak butuje
Bierze jakieś ilości oleju?
Czym czyściłeś geo?

Najlepiej byłoby zrobić logi,żeby zobaczyć w który punkt uderzyć,bo na przykład mój kolega ma identycznego pacjenta
skymax pisze:1.9TDI AFN 110 + chip na 136km
tylko w Audi A4 i na 130PS zrobiony i winę za częste zapiekanie kierownic ponosił N75,który słabo współpracował :bajer:
Możesz na próbę zamienić zaworki.

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: ndz cze 08, 2014 20:13
autor: KamilP
Hmm ale "dotykanie" czerwonego pola raczej nic nie da, brat ten syf przepalił (serio, notlaufy miał, po logach widać przeładowanie, a po zabiegu po pół roku 0 błędów) przy jeździe na rozgrzanym silniku 3 bieg i jakieś 90-100 hm/h przez jakiś czas. I tak kilka powrotów z pracy. Tu nie chodzi o to żeby dotknąć czerwonego pola tylko żeby turbo rozgrzać i wypalić ten syf :) Ale fakt że jakoś szybko Ci się to wszystko zabrudziło..

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: ndz cze 08, 2014 20:23
autor: Craker
Fakt, masz program i jeżeli twierdzisz, że dymi na siwo to co troche oleju idzie w dolot... Ale czy to ma , aż takie znaczenie.? Cięzko powiedzieć. Wydaje mi, że nie ponieważ miałem kilka przypadków- włacznie z moim, ze wina leżało po stornie niedokładnego wyczyszczenia kierowniczek. A może dokładniej WYPOLEROWANIA...Pewnie będziesz musiał to zrobić jeszcze raz ale najpierw wrzuć logi dynamiczne.

Re: 1.9 AFN Często zasyfione turbo

: ndz cze 08, 2014 20:28
autor: on6222
Witam miałem ten sam problem wyczyscilem i zapiekly się znowu po miesiącu teraz odeslalem turbo do regeneracji i PAN mi powiedział ze puszczalo olej na ciepła i zimna strone , w tym tygodniu będę je wkładał bo właśnie wrocilo, i chce jeszcze cos zrobić z separatorem oleju bo troszkę puszcza i w dolocie wilgotno bylo pozdrawiam

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

1.9 AFN Często zasyfione turbo

: wt cze 10, 2014 07:07
autor: skymax
Dzięki za odpowiedzi i rady ... Oleju nie bierze , fakt w rurach IC jest troche wilgotno od niego , może akurat N75 z czasem zobaczymy opre się o wasze doświadczenia i znajdę przyczynę , jeszcze raz dzięki wielkie : :okej: