DLACZEGO AUTO KOPCI??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

funky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr cze 07, 2006 23:27
Lokalizacja: Wrocław

DLACZEGO AUTO KOPCI??

Post autor: funky » pn lip 10, 2006 23:32

Witam! Mam problem mam golfa IV 1.9tdi ostatnio robiłam rozrząd i teraz auto kopci przy redukcji biegu lub szybkim dodaniu gazu,nie jest to wina paliwa bo już sprawdzałam,ktoś mi powiedział ze to wina rozrzadu ale wtedy palil by wiecej,a tak spalanie mam w normie ok7,7l/100km w miescie przy klimatyzacji, czy mógłby mi ktoś pomóc odpowiedź na to pytanie dlaczego pojawia sie za golfem czarna chmura?
POzdrawiam



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn lip 10, 2006 23:42

nieszczelny uklad dolotowy, zanieczyszczony filtr powietrza, zle ustawiony rozrzad, jak odpala z rana ?



funky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr cze 07, 2006 23:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: funky » pn lip 10, 2006 23:44

odpala idealnie jak benzynka



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn lip 10, 2006 23:48

rozumiem ze rozrzad robila profesjonalna firma i po wymiana paska, napinacza, rolek zostal ustawiony kat wtysku, czy przed wymiana rozrzadu tez nadmiernie dymil?



funky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr cze 07, 2006 23:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: funky » pn lip 10, 2006 23:50

auto bylo robione w serwisie przed wymianaraczej nie dymil autko mam od niedawna wiec dokladnie nie wiem..



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn lip 10, 2006 23:53

proponuje podjechac do nich i poprosic o sprawdzenie i diagnostyke
jezeli byl robiony rozrzad i sa jakies nieprawidlowosci powinni zrobic diagnostyke za free



funky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr cze 07, 2006 23:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: funky » pn lip 10, 2006 23:55

czyli obstawiasz rozrzad ?w tym tygodniu bede do nich jechac na pewno..dzieki jak bede iwedziec co bylo to dokladnie podziele sie informacjami ;-)



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt lip 11, 2006 00:15

czy rozrzad niewiem ale skoro problem powstal po wizycie w warsztacie to niech teraz oni sie glowia co nie tak zrobili, przyczyna moze byc banalna ale skoro zaplacilas im za usluge to niech zrobia to tak aby klient byl zadowolony jezeli bedzie inaczej zmien warsztat



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » wt lip 11, 2006 23:36

nawet nowy diesel po dodaniu gazu zakopci no chyba ze są to jakies straszne chmury dymu bo jak zwykły dymek to nie ma sie czym przejmowac



pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » czw lip 13, 2006 22:19

Szczególnie aktualnie diesle kopcą. W powietrzu jest za mało tlenu, w końcu nawet ludziom ciężej się oddycha :(
Na razie nie produkują jeszcze osobowych z podwójnym intercoolerem (czym się "chwali" ledwo parę ciężarówek)
A problemy z rozrządem poczułbyś od razu.. Prędzej liczyłbym na filtr powietrza.



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pt lip 14, 2006 00:29

pajakgdynia pisze:Na razie nie produkują jeszcze osobowych z podwójnym intercoolerem
a co to daje?
bo raczej jest to uzaleznione od ilości powietrza do schłodzenia i wielkości pojedyńczego elementu niz korzyści przy niekopceniu auta
kopcenie w turbodieslu zwłaszcza po dodaniu gazu jest spowodowane tym ze zwiekszeniu ilości podawanego powietrza nie towarzyszy natychmiastowy wzrost ilości powierza turbo musi nadmuchać a to troche trwa.
pajakgdynia pisze:Szczególnie aktualnie diesle kopcą.
chyba na odwrót stare td kopci bo tam tylko noda kierowcy kontroluje ilośc podawanego paliwa w nowych konstrukcjach noga kierowcy tylko daje sygnał do kompa co silnik powinien wykonać i napewno nie zostanie podane paliwo w jakimś strasznym nadmiarze ze względów ekologicznych


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lip 14, 2006 09:15

pajakgdynia pisze:Na razie nie produkują jeszcze osobowych z podwójnym intercoolerem
w czym ma byc lepszy "podwojny intercooler" od jednego wydajnego IC?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt lip 14, 2006 09:39

zaprzal pisze:w czym ma byc lepszy "podwojny intercooler" od jednego wydajnego IC?
Bo podwojnie chlodzi, tymczasem jeden wydajny chlodzi lepiej ale tylko pojedynczo ;)



pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » pt lip 14, 2006 18:40

Kłamałem (czytaj "niedoczytałem"). Przykładami aut z "podwójnym" intercoolerem jest SEAT CUPRA GT (chyba tylko benzynka) oraz Audi RS6 ze stajni VW, Renault Magnum 440 z "większych" braci od konkurencji.
Zapraszam do lektury i wieszania psów na http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=549233



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 156 gości