regeneracja głowicy MKII silnik JP
: pn lip 10, 2006 16:17
Witam,
Za jakiś czas będę chaił sobie wymienic usczelniacze zaworów bo troszkę mi oleju bierze i przy okazji przeszlifowałbym gniazda zaworów. Czy ktoś z Was może coś takiego robił i czy mógby mi powiedzieć czy mogę napotkać jakieś problemy - silnik JP - 1.6D ? Prosił bym też o jakąś profesionalną literaturę gdzie znalazłbym momenty dokręcania śrub, kolejnośc itp.
Wiem że do głowicy jest przykręcony kolektor wydechowy i pewnie będą problemy z odkręceniem. Czy są jakieś skuteczne metody żeby sie z tym uporać bez problemów i czy tam są śruby czy szpilki i naktętki ? Może powinienem wcześniej sobie kupić kilka na wypadek ukręcenia itp.?
W zasadzie to mam jeszcze kilka pytań :
- w zimę troche słabo mi odpalał a świece mam nowe - BERU może powinienem zaopatrzyć się w jakies lepsze np NGK albo Bosch ?
- czy podgrzewany filtr paliwa to dobra i potrzeba rzecz i czy pomoże mi uniknąć problemów z odpalaniem w zimę ?
Dzięuję wszystkim za odpowiedzi.
Za jakiś czas będę chaił sobie wymienic usczelniacze zaworów bo troszkę mi oleju bierze i przy okazji przeszlifowałbym gniazda zaworów. Czy ktoś z Was może coś takiego robił i czy mógby mi powiedzieć czy mogę napotkać jakieś problemy - silnik JP - 1.6D ? Prosił bym też o jakąś profesionalną literaturę gdzie znalazłbym momenty dokręcania śrub, kolejnośc itp.
Wiem że do głowicy jest przykręcony kolektor wydechowy i pewnie będą problemy z odkręceniem. Czy są jakieś skuteczne metody żeby sie z tym uporać bez problemów i czy tam są śruby czy szpilki i naktętki ? Może powinienem wcześniej sobie kupić kilka na wypadek ukręcenia itp.?
W zasadzie to mam jeszcze kilka pytań :
- w zimę troche słabo mi odpalał a świece mam nowe - BERU może powinienem zaopatrzyć się w jakies lepsze np NGK albo Bosch ?
- czy podgrzewany filtr paliwa to dobra i potrzeba rzecz i czy pomoże mi uniknąć problemów z odpalaniem w zimę ?
Dzięuję wszystkim za odpowiedzi.