1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: nygus_cbr » pt maja 16, 2014 09:35

witam! mam problem z silnikiem 1.6 td a bardziej z pompa wtryskową z golfa mk2 włożony jest do caddy mk1. problem wygląda tak ze ropa nie wychodzi z pompy wtryskowej na wtryski tylko wraca wężem powrotnym! elektrozawór jest nowy i działa podłączałem go na krótko z aku jak kręciłem silnikiem. wczoraj włożyłem drugą pompe ale od 1.6d i to samo się dzieje że nie podaje paliwa na wtryski.


boga niema jest motur

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: Michał_1977 » pt maja 16, 2014 14:40

Odpowietrzałeś układ z poluzowanymi przewodami przy wtryskiwaczach?
Ile te pompy stały nie używane?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: nygus_cbr » pt maja 16, 2014 14:51

tak odpowietrzałem jedna stała założona na silniku 1.6td z 4 miesiące zalana ropa ogulnie silnik z tą pompą chodził wcześniej, a ta druga od 1.6d to nie wiem ile stała ale też troche czasu.


boga niema jest motur

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: Michał_1977 » pt maja 16, 2014 18:50

nygus_cbr pisze: stała założona na silniku 1.6td z 4 miesiące zalana ropa
nygus_cbr pisze:druga od 1.6d to nie wiem ile stała ale też troche czasu.
Obie mogą być zastane.
Druga sprawa- śruby przykręcające przewody zasilający i powrotny nie są zamienione miejscami?
Ta z napisem OUT ma być na powrocie.
Jeśli śruby są prawidłowo,to pasuje dziada odpowietrzyć za pomocą pompki ręcznej,tzw. gruszki.Trzeba wpiąć ją na wąż zasilający,pompować tak długo aż będzie czuć,że już się więcej nie da (stwardnieje i będzie ciężko ścisnąć). Wtedy poluzować rurki przy wtryskach,jedna osoba kręci rozrusznikiem,druga pompuje nadal pompką (gruszką). Gdy paliwo zacznie strzelać z rurek (uwaga na oczy!),to dokręcić i próbować odpalić.
Gdy zaskoczy i zacznie się krztusić lub gasnąć,trzeba nadal pompować gruszką i delikatnie wprowadzać na obroty,żeby pompa się rozruszała :bajer:
Powodzenia.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: nygus_cbr » sob maja 17, 2014 00:57

śruby raczej nie sa pomylone niewiem co na nich pisze bo niezwrucilem uwagi ale zasilajca jest pusta w środku i ma duże otwory na bokach a powrotna ma chyba jakies sitko w srodku i bardzo malutkie otworki na bokach. dziekuje za wskazówki jutro sprubuje tak zrobic moze sie uda! pompe od 1.6td dałem znajomemu pompiarzowi do sprawdzenia tak z ciekawości co tam wybada. niestety pompe do 1,6d rozebrałem i obawiam się ze nie bede w stanie tego poskładać :grin:


boga niema jest motur

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 18, 2014 12:53

nygus_cbr pisze:zasilajca jest pusta w środku i ma duże otwory na bokach a powrotna ma chyba jakies sitko w srodku i bardzo malutkie otworki na bokach
Czyli jest dobrze.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: nygus_cbr » ndz maja 18, 2014 14:17

witam wczoraj walczyłem z odpowietrzaniem pompy zrobiłem jak Michał_1977 pisał ale niestety. niby troche leciało tego paliwa ale praktycznie bez żadnego ciśnienia z ciekawości przykręcilem jeden wtrysk który mam luźny i jak kręciłem silnikiem to nic z niego nie leciało. Dorwałem jeszcze jedna pompe z 1.6td ale niestety jak tylko ją zalałem ropa to lało sie z niej strasznie cała ropka lała sie z uszczelniacza na wałku gdzie sie koło przykręca. jutro zaworze 2 pompy do roboty moze uda sie z 2 złozyc jedna dobra. bo juz mam dość przekładania i kombinacji z tymi pompami!


boga niema jest motur

nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: nygus_cbr » pn maja 19, 2014 19:33

zmierzyłem ciśnienie na cylindrach i jest gorzej niż mi się wydawało 15 15 22 25 . pytałem paru znajomych mechaników to mówili ze może być takie słabe ciśnienie przez to ze stał troche czasu nieodpalany! ale ile w tym prawdy to nie wiem. głowicy nie ściągam narazie bo w środe ma byc pompa zrobiona może jakimś cudem odpali.
a jak nie to czeka mnie remont silnika :banghead:


boga niema jest motur

nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: nygus_cbr » sob maja 31, 2014 08:11

wczoraj założyłem pompe którą odebrałem z naprawy ciśnienie paliwa jest ale auto niechce zapalić, kopci jak lokomotywa i nic poza tym czasmi jest moment jakby juz odpalał ale jednak nie!


boga niema jest motur

adrianek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt maja 30, 2014 17:43

Re: 1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: adrianek6 » sob maja 31, 2014 15:56

dzieje sie dlatego ze byl uklad paliwowy zapowietrzony. wez odlacz wezyk paliwa w ktorym wraca paliwo i musisz odpowietrzyc pompe, poniewaz w wezykach jest powietrze i pompa nie moze zassac paliwa dokladnie. najlepiej jakbys mial czym odessac to powietrze . i rob to wtedy jak bedziesz chcial odpalic auto. wtedy pompa bedzie ssala i paliwo i powietrze bedzie wyrzuca.



nygus_cbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt mar 22, 2013 15:14
Lokalizacja: złotoryja

1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

Post autor: nygus_cbr » sob maja 31, 2014 17:26

dziękuje za pomoc dzisiaj silnik odpalił lekko nie było ale zapalił. pierwszy raz jak zapalił takie fantomasy puszczł ze masakra. drugim razem odpalił juz od strzała bez wiekszej chmurki. co sie okazało przestawiony był kont wtrysku dość ostro narazie jest ustawiony żeby tylko odpalał w poniedziałek bedzie ustawiane na zegar. no i oczywiście pompa wtryskowa po regeneracji !!


boga niema jest motur

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 54 gości