Klekocze i stracił troche mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Klekocze i stracił troche mocy
Witam
Dzisiaj jadac moim golfem 4 1.9 tdi
Po jezdzie po dosc nie rownej drodze samochod zaczol glosno chodzic klekotac wydaje mi sie ze to dziura w rurze wydechowej ? i zaobserwowałem delikatny spadek mocy auta ogólnie silnik chodzi równo. ale np jak na jałowym biegu wcisne pedał gazu to powyzej 3 tys obrotów juz wolniej wchodzi na wyzsze obroty.
Około miesiąc temu zmieniałem kompletny rozrząd i po wymianie silnik jak by był nieco słabszy niż przed wymianą...
Czy jest to mozliwe ze rozrząd podczas jazdy jeszcze bardziej sie przestawił dlatego zaczoł tak klekotać i stracił moc ?
Nagralem 2 filmiki może ktoś posłucha i mnie uspokoi co to może być ?
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Każda odpwiedz bedzie dla nie cenna.
Dzisiaj jadac moim golfem 4 1.9 tdi
Po jezdzie po dosc nie rownej drodze samochod zaczol glosno chodzic klekotac wydaje mi sie ze to dziura w rurze wydechowej ? i zaobserwowałem delikatny spadek mocy auta ogólnie silnik chodzi równo. ale np jak na jałowym biegu wcisne pedał gazu to powyzej 3 tys obrotów juz wolniej wchodzi na wyzsze obroty.
Około miesiąc temu zmieniałem kompletny rozrząd i po wymianie silnik jak by był nieco słabszy niż przed wymianą...
Czy jest to mozliwe ze rozrząd podczas jazdy jeszcze bardziej sie przestawił dlatego zaczoł tak klekotać i stracił moc ?
Nagralem 2 filmiki może ktoś posłucha i mnie uspokoi co to może być ?
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Każda odpwiedz bedzie dla nie cenna.
Klekocze i stracił troche mocy
Podepnij kabel, sprawdz czy sa jakies bledy, moze auto dziala w trybie awaryjnym.
Sprawdz rowniez kat wtrysku (najlepiej na rozgrzanym silniku).
Sprawdz rowniez kat wtrysku (najlepiej na rozgrzanym silniku).
Klekocze i stracił troche mocy
A jest coś takiego jak tryb awaryjny ?
A czy jest szansa ze przestawil sie rozrząd ?
Te klekotanie i nagła utrata mocy stala sie podczas jazdy
A czy jest szansa ze przestawil sie rozrząd ?
Te klekotanie i nagła utrata mocy stala sie podczas jazdy
Klekocze i stracił troche mocy
Moze odczepil sie ktorys z przewodow od podcisnienia, dlatego nie wchodzi na obroty. Moze to powodowac tryb awaryjny.
Podepnij VAG i sprawdz czy sa bledy, jesli sa to podaj jakie. Na rozgrzanym silniku sprawdz na VAGu jaki masz kat wtrysku i go podaj tutaj. Wtedy bedziemy dalej myslec.
Podepnij VAG i sprawdz czy sa bledy, jesli sa to podaj jakie. Na rozgrzanym silniku sprawdz na VAGu jaki masz kat wtrysku i go podaj tutaj. Wtedy bedziemy dalej myslec.
Klekocze i stracił troche mocy
sory ze tak zawracam gitare ale czy jest możliwe aby było to coś bardziej poważnego ?
Klekocze i stracił troche mocy
jutro postaram sie sprawdzić błedy. ale samochód odpala bardzo ladnie obroty na jalowym też idealnie równo.
Mam nadzieje ze nie czeka mnie droga naprawa..
Mam nadzieje ze nie czeka mnie droga naprawa..
- RysiekAsthmatdi
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: pt sty 31, 2014 12:33
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Klekocze i stracił troche mocy
kolegi pasek tak klekotał jak mu pasek o ząbek przeskoczył....
W ludziach budzą się ambicje gdy wyprzedza ich auto które przecież "nie powinno"
147 KM 323 NM
https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;
147 KM 323 NM
https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;
Klekocze i stracił troche mocy
Ale Pasek powiedzmy przy takiej normalnej jezdzie może sam przeskoczyć ?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Klekocze i stracił troche mocy
Przy normalnej ,zwykle nie może ,o ile z rozrzadem wszystko ok...bardzo żadko ,ale może przeskoczyć ,w sytuacji gdy tykniemy rozrusznikiem na biegu ,przy zaciągniętym ręcznym ,ewentualnie gdy ciągamy auto na sznurku ,bo nie chce zapalić Sprawdzenie rozrzadu na "znakach "to kilka minut, ale u ciebie obstawiam że wypięła się jakś rura w dolocie ,ew.wydechumario1989 pisze:Ale Pasek powiedzmy przy takiej normalnej jezdzie może sam przeskoczyć ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Klekocze i stracił troche mocy
Kolego sam zauważyłeś, że po wymianie rozrządu auto już było słabsze i nic z tym nie zrobiłeś ?
Ja bym takiego auta nie odebrał, to po pierwsze.
Uzupełnij troszkę profil bo silników 1.9 TDi było pełno.
To jest silnik na pompie czy pompowtrysku, bez tej informacji nie da się nic więcej powiedzieć.
Słychać ewidentnie, że auto "gra" co oznacza, że przestawiony jest kąt wtrysku. W zależności od silnika przyczyn może być wiele.
Ja bym takiego auta nie odebrał, to po pierwsze.
Uzupełnij troszkę profil bo silników 1.9 TDi było pełno.
To jest silnik na pompie czy pompowtrysku, bez tej informacji nie da się nic więcej powiedzieć.
Słychać ewidentnie, że auto "gra" co oznacza, że przestawiony jest kąt wtrysku. W zależności od silnika przyczyn może być wiele.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Klekocze i stracił troche mocy
nie jestem do końca zorientowany jaka to wersja
Ale golf 4 1.9 tdi 90km rok produkcji 2000r
A mechanik który mi to robił wyjechał juz jakis czas temu i wraca za tydzien dopiero/
Ale golf 4 1.9 tdi 90km rok produkcji 2000r
A mechanik który mi to robił wyjechał juz jakis czas temu i wraca za tydzien dopiero/
Ostatnio zmieniony śr maja 14, 2014 15:28 przez mario1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Klekocze i stracił troche mocy
mario1989, a oznaczenie silnika znasz? można je znaleźć na obudowie rozrządu na białej naklejce lub w bagażniku na naklejce z wyposażeniem . Poszukaj i daj odpowiedź.
P.S. Jeśli wszystko się zgadza powinno być tam oznaczenie AGR, ALH w przypadku pompy lub ANU w przypadku pompowtrysku.
P.S. Jeśli wszystko się zgadza powinno być tam oznaczenie AGR, ALH w przypadku pompy lub ANU w przypadku pompowtrysku.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Re: Klekocze i stracił troche mocy
Ale stracił by przy tym troche mocy ?munior pisze:ale u ciebie obstawiam że wypięła się jakś rura w dolocie ,ew.wydechumario1989 pisze:Ale Pasek powiedzmy przy takiej normalnej jezdzie może sam przeskoczyć ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości