Wtyczkę nastawnika sprawdż ,jak styki ok.to niestety coś nie halo z samym nastawnikiem.Miałem kiedyś przypadek że auto nagle zgasło i kaplica ,jak się okazało po podpieciu vaga ,sypały sie błedy tak jak by odpiąć wtyczkę nastawnika ...po otwarciu pacjenta ,okazało się że coś zeżarło i to dosłownie ,styki na płytce ,a płytka była cała w białym wykwicie ...domniemywam ,a nawet jestem pewien ,że gosciu nalał odbarwianego oleju opałowego ,a odbarwia się go kwasem ,co ciekawe i raczej jest to wyjątek, pompie nic wielkiego się nie stało ,bo wymieniłem tylko nastawnik i auto smiga już drugi rok bez problemu
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Więc jak zatankowałeś wcześniej jakiegoś niepewnego paliwa ,to stało się to ,co zwykle się dzieje po takim "paliwie " ,czyli podciera się wszystko w pompie i zaczyna się zacinać z braku smarowania ....w przypadku nastawnika ,przyciera się jego oś ,przechodząca przez kołnierz ,co zdarza mi się widywać dość często ,a w pudle mam pełno "eksponatów '' w postaci zmasakrowanych mechanicznie ,czy zastanych pomp ,po aplikacji do zbiornika paliwa czegoś ,co miało być ropą
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Nastawnik czasem tak stoi ,że trzeba sporo siły żeby go ruszyć .Przy normalnym paliwie ,odpowiednio "tłustym ",nie ma prawa dziać się nic ,ani z pompą ani z nastawnikiem
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Nastawnik indukcyjny na szczęście ,to taka konstrukcja ,gdzie nawet mocno zastany ,daje się zwykle w pełni przywrócić do pełnej sprawnosci ...niestety bebechów w pompie ,już sie nie da
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
można je tylko wymienić
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018