[MK3 1Z] Nowy chip

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

[MK3 1Z] Nowy chip

Post autor: dziechu » sob lip 08, 2006 16:04

Sterownik z chipami by Uysy :) Autko prowadzi sie orgiastycznie :beah: Jak bede mial troche czasu, podjade na hamownie. Na razie takie spotrzezenia: przyspieszenia przeskoczyly o 1 bieg, to znaczy - na 3 przyspiesza tak jak przyspieszal na 2, na 4 jak na 3 itd. Autko 'idzie' jak burza na kazdym biegu, jest bardzo elastyczne, na 5 biegu spokojnie mozna od 70/h, moment obrotowy jest bardzo duzy juz gdzies od 1500/min. Na 5 biegu, na liczniku 100/h, pod ostra gorke (ok. 15') po nacisnieciu gazu autko wyrywa przyspieszajac poczatkowo po 10km/h w ciagu 1 sek, potem w ciagu 2... Program wart 5x tyle co dalem:) Nie ma porownania z boxem ktory natychmiast wymontowalem (i chetnie sprzedam za grosze:) Spalanie pozostalo takie samo a moze nawet nieco spadlo (wg komputera o 0,2l/100) oczywiscie przy takiej jezdzie jak przed zmiana. Kiedy wykorzystuje sie zwiekszona moc to spalanie wzrasta, w koncu to moc z paliwa. Autko przedtem wogole nie dymilo, teraz tylko kiedy wykorzystuje max moc delikatnie (ledwo zauwazylem) zadymi. Kazdemu kto ma silnik 1Z (i pewnie inne TDI tez) bardzo polecam.
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 15:51 przez dziechu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
woyteck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 244
Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
Lokalizacja: okolice bielska białej
Kontakt:

Post autor: woyteck » sob lip 08, 2006 16:10

ile dałeś i gdzie?


było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob lip 08, 2006 16:15

Uysy, znajdz na forum i zapytaj (wyslij wiadomosc), sprawa dosc indywidualna, zalezy czy np. sam zamontujesz sobie chipy itd. Ale warto, niedrogo.



Awatar użytkownika
woyteck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 244
Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
Lokalizacja: okolice bielska białej
Kontakt:

Post autor: woyteck » sob lip 08, 2006 16:17

bedziesz za tydzien na spocie? ogladnalbym sobie to na żywo
:pub:


było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob lip 08, 2006 16:21

Czy bede to zalezy od wielu czynnikow, jeszcze nie wiem, ale na 70% nie.



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Powiem tak taniej się nie da

Post autor: zenonpl » ndz lip 09, 2006 02:19

za to drożej i gorzej na pewno Popieram Sebastiania i polecam Tanio i Dobrze warto pomysleć .



eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » ndz lip 09, 2006 10:40

a powiedz mi jak i gdzie montuje sie tego chipa? czy trudno to samemu zalozyc ?



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lip 09, 2006 10:49

Montuje sie w sterowniku, to dwa uklady scalone. Trzeba wylutowac stare i wlutowac nowe (lub wlutowac podstawki). Trzeba dobrze znac sie na elektronice i miec troche wprawy - latwo uszkodzic, szczegolnie sterowniki jednoplytowe gdzie uklady scalone sa w obudowie PLCC32 - maly raster (male odstepy miedzy nozkami).



eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » ndz lip 09, 2006 11:08

to sie nie dotykam:P



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 09, 2006 15:15

o widze kolejny wirusik kolegi uysego na naszym forum :P

no cóż ja tez polecam kolege uysego...

a widze ze jednak niektórzy dostrzegają róźnice miedzy rezystorkiem a programem ... to dobrze :P



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lip 09, 2006 21:17

Roznice powinien widziec kazdy kto choc w podstawach zna zasade dzialania TDI, ale nie zawsze od razu jest 'czas' na wirusa.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Nowy chip w 1Z

Post autor: mirass » pn lip 10, 2006 23:25

dziechu pisze:Sterownik z chipami by Uysy :) Autko prowadzi sie orgiastycznie :beah: Jak bede mial troche czasu, podjade na hamownie. Na razie takie spotrzezenia: przyspieszenia przeskoczyly o 1 bieg, to znaczy - na 3 przyspiesza tak jak przyspieszal na 2, na 4 jak na 3 itd. Autko 'idzie' jak burza na kazdym biegu, jest bardzo elastyczne, na 5 biegu spokojnie mozna od 70/h, moment obrotowy jest bardzo duzy juz gdzies od 1500/min. Na 5 biegu, na liczniku 100/h, pod ostra gorke (ok. 15') po nacisnieciu gazu autko wyrywa przyspieszajac poczatkowo po 10km/h w ciagu 1 sek, potem w ciagu 2... Program wart 5x tyle co dalem:) Nie ma porownania z boxem ktory natychmiast wymontowalem (i chetnie sprzedam za grosze:) Spalanie pozostalo takie samo a moze nawet nieco spadlo (wg komputera o 0,2l/100) oczywiscie przy takiej jezdzie jak przed zmiana. Kiedy wykorzystuje sie zwiekszona moc to spalanie wzrasta, w koncu to moc z paliwa. Autko przedtem wogole nie dymilo, teraz tylko kiedy wykorzystuje max moc delikatnie (ledwo zauwazylem) zadymi. Kazdemu kto ma silnik 1Z (i pewnie inne TDI tez) bardzo polecam.

silnik jak kobieta...każdy jest inny


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 11, 2006 08:40

silnik jak kobieta...każdy jest inny
silnik jak kobieta, jak ją dobrze traktujesz odpłaci Ci świetnymi osiągami :P :bigok:



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lip 11, 2006 11:35

cowboy pisze:
silnik jak kobieta...każdy jest inny
silnik jak kobieta, jak ją dobrze traktujesz odpłaci Ci świetnymi osiągami :P :bigok:
kobieta i osiągi ?? bez komentarza


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości