a jak dołoże interculer?
: pt lip 07, 2006 20:36
jak w dołoże interculer w mk3 silnik AAZ 1.9 GTD to ile przybędzie kucyków?
to nie wiem ale Intercooler to moze cos da :PPinterculer
heheheheee da tyle że po paru startach na skrzyżowaniu nie zdechnie a może nawet polecisz z 10km/h więcejrobson245 pisze:jak w dołoże interculer w mk3 silnik AAZ 1.9 GTD to ile przybędzie kucyków?
Ja mam dołożony fabryczny i prawie tak samo moc spada po kilku ostrych startach jak i bezeldorado84 pisze:heheheheee da tyle że po paru startach na skrzyżowaniu nie zdechnie a może nawet polecisz z 10km/h więcejrobson245 pisze:jak w dołoże interculer w mk3 silnik AAZ 1.9 GTD to ile przybędzie kucyków?
ale postawa to podniesienie na turbinie i na pompie paliwa i jazda
wszystko sie zgadza bo miejsce interka twojego jest fabryczne i intercoolery są badziewne, założe sie o a nawet ze jakbyś kupił inny intercooler o grubości ok 7-9cm, o długości ok 50cm i wysokości ok 20-30 cm i zamontował go między zderzak a chłodnice gdzie jest większa powierzchnia styczności powietrza i interka to byś zmienił zdanie. Czytałem na jakimś forum diesla o takich kompinacjach i właśnie doszli do wniosku że najlepsze są intercoolery długie nie za wysokie i ciekie (grubość ścianki) - poprostu interek szybciej sie chłodzi (i to jest podstawą). I jeszcze zmiana orurowania z stanadardowego (guma i plastik) na aluminiowe (zwłaszcza)Michnik pisze:Ja mam dołożony fabryczny i prawie tak samo moc spada po kilku ostrych startach jak i bezeldorado84 pisze:heheheheee da tyle że po paru startach na skrzyżowaniu nie zdechnie a może nawet polecisz z 10km/h więcejrobson245 pisze:jak w dołoże interculer w mk3 silnik AAZ 1.9 GTD to ile przybędzie kucyków?
ale postawa to podniesienie na turbinie i na pompie paliwa i jazda
przez ten intercooler sprezarka musi jeszcze tłoczyc powietrze, poza tym seryjne intercoolery sa obliczene pod konkretny silnik i na pewno nie sa zle, choc ich umijescowienie mogloby byc lepsze. Zwiekszenie rur od intercoolera niesie za soba zwiekszenie sie turbo dziury, wiec wszystkie za i przeciw tzreba rozwazyc, Jakby byly zly intercooler to by go nie montowali. Mysle ze odczujesz roznice po zamotowniu intercoolera i wczesniejszych przerobkach ktore pozwola mu fonkcjonowac tak jak powinien. Poza tym Twoj ma 75PS a GTD z intercoloerem ma chyba jak pamietam 82PS, co tez nie jset ostateczna wartoscia. tu lepsze umiejscowienie intercoolera jednego z uzytkownikow.eldorado84 pisze:wszystko sie zgadza bo miejsce interka twojego jest fabryczne i intercoolery są badziewne, założe sie o a nawet ze jakbyś kupił inny intercooler o grubości ok 7-9cm, o długości ok 50cm i wysokości ok 20-30 cm i zamontował go między zderzak a chłodnice gdzie jest większa powierzchnia styczności powietrza i interka to byś zmienił zdanie. Czytałem na jakimś forum diesla o takich kompinacjach i właśnie doszli do wniosku że najlepsze są intercoolery długie nie za wysokie i ciekie (grubość ścianki) - poprostu interek szybciej sie chłodzi (i to jest podstawą). I jeszcze zmiana orurowania z stanadardowego (guma i plastik) na aluminiowe (zwłaszcza)
koledze bardziej chodziło chyba o podkręcenie tu i ówdzie pisze że założył już IC.macientyvw pisze:http://vw-scene.info/porada42.html masz tutaj po polskiemu na przykladzie mk II ale to to samo.