a jak dołoże interculer?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
a jak dołoże interculer?
jak w dołoże interculer w mk3 silnik AAZ 1.9 GTD to ile przybędzie kucyków?
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Re: a jak dołoże interculer?
heheheheee da tyle że po paru startach na skrzyżowaniu nie zdechnie a może nawet polecisz z 10km/h więcejrobson245 pisze:jak w dołoże interculer w mk3 silnik AAZ 1.9 GTD to ile przybędzie kucyków?
ale postawa to podniesienie na turbinie i na pompie paliwa i jazda
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Re: a jak dołoże interculer?
Ja mam dołożony fabryczny i prawie tak samo moc spada po kilku ostrych startach jak i bezeldorado84 pisze:heheheheee da tyle że po paru startach na skrzyżowaniu nie zdechnie a może nawet polecisz z 10km/h więcejrobson245 pisze:jak w dołoże interculer w mk3 silnik AAZ 1.9 GTD to ile przybędzie kucyków?
ale postawa to podniesienie na turbinie i na pompie paliwa i jazda
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Re: a jak dołoże interculer?
wszystko sie zgadza bo miejsce interka twojego jest fabryczne i intercoolery są badziewne, założe sie o a nawet ze jakbyś kupił inny intercooler o grubości ok 7-9cm, o długości ok 50cm i wysokości ok 20-30 cm i zamontował go między zderzak a chłodnice gdzie jest większa powierzchnia styczności powietrza i interka to byś zmienił zdanie. Czytałem na jakimś forum diesla o takich kompinacjach i właśnie doszli do wniosku że najlepsze są intercoolery długie nie za wysokie i ciekie (grubość ścianki) - poprostu interek szybciej sie chłodzi (i to jest podstawą). I jeszcze zmiana orurowania z stanadardowego (guma i plastik) na aluminiowe (zwłaszcza)Michnik pisze:Ja mam dołożony fabryczny i prawie tak samo moc spada po kilku ostrych startach jak i bezeldorado84 pisze:heheheheee da tyle że po paru startach na skrzyżowaniu nie zdechnie a może nawet polecisz z 10km/h więcejrobson245 pisze:jak w dołoże interculer w mk3 silnik AAZ 1.9 GTD to ile przybędzie kucyków?
ale postawa to podniesienie na turbinie i na pompie paliwa i jazda
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
przez ten intercooler sprezarka musi jeszcze tłoczyc powietrze, poza tym seryjne intercoolery sa obliczene pod konkretny silnik i na pewno nie sa zle, choc ich umijescowienie mogloby byc lepsze. Zwiekszenie rur od intercoolera niesie za soba zwiekszenie sie turbo dziury, wiec wszystkie za i przeciw tzreba rozwazyc, Jakby byly zly intercooler to by go nie montowali. Mysle ze odczujesz roznice po zamotowniu intercoolera i wczesniejszych przerobkach ktore pozwola mu fonkcjonowac tak jak powinien. Poza tym Twoj ma 75PS a GTD z intercoloerem ma chyba jak pamietam 82PS, co tez nie jset ostateczna wartoscia. tu lepsze umiejscowienie intercoolera jednego z uzytkownikow.eldorado84 pisze:wszystko sie zgadza bo miejsce interka twojego jest fabryczne i intercoolery są badziewne, założe sie o a nawet ze jakbyś kupił inny intercooler o grubości ok 7-9cm, o długości ok 50cm i wysokości ok 20-30 cm i zamontował go między zderzak a chłodnice gdzie jest większa powierzchnia styczności powietrza i interka to byś zmienił zdanie. Czytałem na jakimś forum diesla o takich kompinacjach i właśnie doszli do wniosku że najlepsze są intercoolery długie nie za wysokie i ciekie (grubość ścianki) - poprostu interek szybciej sie chłodzi (i to jest podstawą). I jeszcze zmiana orurowania z stanadardowego (guma i plastik) na aluminiowe (zwłaszcza)
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
dzięki za rady a ja dziś włożyłem ic a wymontowałem go z mk2 w zasadzie silnik ten sam tylko pompa ciut inna i u mnie z turbiny wychodzi cieńszy kruciec na przewód gumowy ale jokoś sobie poradziłem a w poniedziałek wytocze odpowiednią mówkę .w dwójce ic jest zamontowany obok akumulatora no i niema co na niego wiać i ja na razie też go tak zamontowałem i fakt różnica niewielka lub ja tego nie czuje więc pytanko do szanownych kolegów ,bo znalazłem link z opisem ale nie po polsku ,jak i co trzeba podkręcić ,czy potrzebny do tego jest sprzęt
http://mk2.vwgolf.pl/porada42.html masz tutaj po polskiemu na przykladzie mk II ale to to samo.
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 20:54 przez Macienty, łącznie zmieniany 1 raz.
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
koledze bardziej chodziło chyba o podkręcenie tu i ówdzie pisze że założył już IC.macientyvw pisze:http://vw-scene.info/porada42.html masz tutaj po polskiemu na przykladzie mk II ale to to samo.
zależy jakie masz turbo, bo są różne. ale wszystko na tym fiorum już było opisane- po polskiemu
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
klin na kole pasowym to niestety przypadłość 1,9 niezależnie od mocy. po prstu jak ktoś to marnie złożył przy wymianie rozrządu np. to sie urywa
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości