Strona 1 z 1

Nie odpalapo wymianie glowicy

: wt mar 25, 2014 15:28
autor: olsens2
Witam, jakis czas temu mialemproblem a mianowicie grzal mi sie sllnik, okazalo sie ze to wina pompy wody ktora nie dzialala prawidlowo i dodatkowo lekko pela glowica, wiec zostala wymieniona nowa pompa i glowica po plamowaniu, wraz z tym termostat i wszystkie czujniki temp. Wszystko ladnie pieknie ale auto nie chce odpalic:/ Rozrzad jest zalozony prawidlowo, pompa paliwa dzial bo daje paliwo i widac je w wtryskach, tak wiec paliwo dochodzi, swiece tez byly wymieniane na nowe a pozniej spowrotem stare. Auto kreci ale nie lapie, wszystkie kabelki i kostki posrawdzane i nic dalej tylko kreci i koniec nic nie lapie, co mozna jeszcze zrobic, czego szukac??

Z gory dzieki

Nie odpalapo wymianie glowicy

: wt mar 25, 2014 17:13
autor: roman58
Wszystko jest prawidłowo paliwo jest to daj mu z umiarem Plaka i zapali,mam rozumieć że silnik AFN z profilu jest aktualny w samochodzie,czy jest inny.Przed paleniem poluzuj przewody na wtryskach,jak już będzie dobrze waliło to dokręć i powinien odpalić,jak jest dobrze ustawiony początek wtrysku.

Nie odpalapo wymianie glowicy

: wt mar 25, 2014 19:41
autor: Michał_1977
roman58 pisze:jak jest dobrze ustawiony początek wtrysku.
Domyślam się,że tutaj pies pogrzebany i dlatego nie może zaskoczyć.Trzeba pompę nieco do silnika pchnąć zapewne i zapali :bajer:

Nie odpalapo wymianie glowicy

: wt mar 25, 2014 20:45
autor: olsens2
Probowalem juz na plaku i on odpala ale gasnie zaraz jak sie plak skonczy:/ A co do pompy to ona jest na sztywno wiec nie da rady je pchnac, a jezeli to nie to to gdzie dalej szukac?

Nie odpalapo wymianie glowicy

: wt mar 25, 2014 21:22
autor: munior
olsens2 pisze: A co do pompy to ona jest na sztywno wiec nie da rady je pchnac, a jezeli to nie to to gdzie dalej szukac?
Jak korpus jest "na sztywno " to regulacja jest na kole ...i o ile nikt koła nie ruszał ,to zapewne pasek rozrządu jest przestawiony o ząbek,bo na pewno był rozpinany rozrząd ...Innej opcji nie widzę ,skoro paliwo z przewodów sadzi pod odpowiednim ciśnieniem ,i odpala na plaka ,to zapewne problem tkwi w tym ,że dzieje się to w nie odpowiednim momencie...świece żarowe przy obecnych temperaturach ,na odpalanie nie mają najmniejszego wpływu.Na kole pompy ,przy srubach i w korpusie pompy ,jest miejsce do włożenia blokady ,średnicy ok 6 mm ,więc trzeba ustawić i sprawdzić ,czy się daje włożyć blokada ,kiedy znak na kole zamachowym ,jest w odpowiednim miejscu

Nie odpalapo wymianie glowicy

: wt mar 25, 2014 22:46
autor: roman58
Jak pompa na sztywno to poluzuj te trzy śruby na 13 klucz i piastą pompy skręć w prawo z obrotami to przyspieszysz a gdy chcesz opóźnić to do silnika,odwrotnie niż jak byś skręcał pompą.Przy zakładaniu i napinaniu paska pompa powinna być zablokowana a koło pompy i wałka rozrządu poluzowane żeby lekko się kręciło wtedy dopiero napinamy pasek i dokręcamy koła została tylko korekta początku wtrysku jak jest coś nie tak.

Nie odpalapo wymianie glowicy

: śr mar 26, 2014 08:08
autor: 21Golfista21
Albo masz wał ustawiony na 0 i o 180st przekręcony wałek rozrządu, nie otwiera tych zaworów co powinien w danym momencie

Nie odpalapo wymianie glowicy

: śr mar 26, 2014 17:31
autor: olsens2
Juz zalatwione, okazalo sie ze sruba od walu nie byla dokrecona z odpowiednia sila i jak probowal odpalic to cisnienia nie lapalo, juz dokrecone i smiga, tylko jest jesdna sprawa a mionowicie zostala wymieniona pompa, termostat i glowica bo byla uszkodzona a wszystko zaczelo sie od tego ze auto sie grzalo, co gorsza po tym wszystkim jest dalej bez zmian :/

Nie odpalapo wymianie glowicy

: śr mar 26, 2014 18:13
autor: szpachla
Ale jak się grzał? Gotuje się?

Nie odpalapo wymianie glowicy

: śr mar 26, 2014 22:37
autor: Michał_1977
olsens2 pisze: A co do pompy to ona jest na sztywno wiec nie da rady je pchnac
:dol:
munior pisze:Jak korpus jest "na sztywno " to regulacja jest na kole
olsens2 pisze:sruba od walu nie byla dokrecona z odpowiednia sila i jak probowal odpalic to cisnienia nie lapalo
Że co proszę?... :goof:
olsens2 pisze:wszystko zaczelo sie od tego ze auto sie grzalo, co gorsza po tym wszystkim jest dalej bez zmian :/
Podpiąć VAGa i sprawdzić kąt wtrysku.Jak za wczesny,będzie mu gorąco się robiło :bajer: