Jakie są obroty biegu jałowego 1z?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Jakie są obroty biegu jałowego 1z?

Post autor: diodas » wt lip 04, 2006 14:41

Witam!
Czy ktoś z kolegów mogł by podać jakie obroty posiada rozgrzany silnik 1z przy takich temperaturach zewnetrznych jak teraz bez wciskania pedału gazu, wlaczonej klimy itp? (najlepiej odczytane z wyświetlacza :D dla dokładności). Pozdrawiam... ;)
Ostatnio zmieniony śr lip 05, 2006 21:48 przez diodas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
woyteck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 244
Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
Lokalizacja: okolice bielska białej
Kontakt:

Post autor: woyteck » wt lip 04, 2006 14:53

ok.900 obrotow
:pub:


było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB

qfel1971
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt mar 31, 2006 08:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: qfel1971 » wt lip 04, 2006 14:54

Mnie się wydaje, że około 900 obr/min. U mnie VAG pokazuje 903. I u mnie nie ma znaczenia temp. na zewnątrz ani czy klima włączona czy nie, owszem jak na wolnych obrotach wlączam klimę to obciążenie klimy powoduje spadek obr. ale tylko na jakąś 1 sek. potem wraca do normy.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lip 04, 2006 15:24

861-950 temp pow 80st


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lip 05, 2006 20:46

940 około :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lip 05, 2006 21:06

U mnie jest 930.. w zime tez mam 930..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr lip 05, 2006 21:37

Corvax pisze:861-950 temp pow 80st
tak jak gfel1971 - pokazuje mi 903 zawsze, zimny, goracy... Chyba tak powinno byc, komputer stabilizuje do wartosci zadanej - jezeli jest zadana 903 (czemu nie 900???) to komputer tak dobiera dawki zeby utrzymac dokladnie 903, czy zimny czy goracy. Moze przy bardziej zuzytym silniku (wtryski?) nie jest w stanie juz tak dokladnie utrzymac dawki paliwa i obroty troche chodza.



diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Post autor: diodas » śr lip 05, 2006 21:46

Oki,dziekuje za wszystkie odpowiedzi! Robie cyfrowy licznik na mikroprocku-wyglad ala digifiz i te dane sa mi potrzebne do wyskalowania obrotmierza(juz mi dziala ale jeszcze skala nie ta). Natomiast mam kolejny problem:

Nie wiecie może gdzie znajduje sie wybity typ skrzyni biegów, a najlepiej to jaki typ skrzyni jest montowany z silnikiem 1z (potrzebuje tego do wyskalowania predkościomierza i obrotomierza na kolejnych biegach)???

Nie badałem jeszcze jaki jest rodzaj sygnału z komputera do liczenia zuzycia paliwa ale to z czasem.Jak skonstruuje to podziele sie projektem ;) Pozdrawiam!! ;)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 06, 2006 00:13

diodas pisze:Oki,dziekuje za wszystkie odpowiedzi! Robie cyfrowy licznik na mikroprocku-wyglad ala digifiz i te dane sa mi potrzebne do wyskalowania obrotmierza(juz mi dziala ale jeszcze skala nie ta). Natomiast mam kolejny problem:
trzeba bylo tak od razu - podlacz vaga i zczyta ci wszystko co bedzesz potrzebowal i to w tym konkretnym aucie - ze spalaniem włacznie


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości