Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								nmaniek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 35
 		- Rejestracja: śr sty 26, 2005 09:53
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: nmaniek » wt lip 04, 2006 09:10
			
			
			
			
			Mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku w gorące dni. Rano kiedy jest zimniej pali odraz. Kiedy ostatnio zaczęły sie upały to musze sie dość nakręcić żeby odpalił. W nocy nie ma problemów z odpalaniem. Spotkałem sie z tak teorią ze jest to pompa wtryskowa a mianowicie jej głowica jak się dosyć nagrzeje to puszcze ciśnienie. A wy jak sądzicie?
Jeśli ten temat był poruszany to z góry przepraszam za moja leniwość.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Igor1							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 333
 		- Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Igor1 » wt lip 04, 2006 09:36
			
			
			
			
			Wiesz u mnie w silniku AAZ było tak że na zimno palił za ząbek a nagrzany wyłącze i odpale w ciągu 30 s to też za ząbek ale jak postoje ok 3 min mimo temp. 90 st to trzeba kręcić około 1,5 s jeżeli tak masz to ok bo na ciepło nie zdziała grzanie świec i tak w tych silnikach może być.
Ale u szwgra było cośtakiego tez myślał zę nie wiadomo co 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50226 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								nmaniek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 35
 		- Rejestracja: śr sty 26, 2005 09:53
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: nmaniek » wt lip 04, 2006 10:39
			
			
			
			
			Doszło jeszcze cos innego a minowicie jak są upały gaśnie mi wczasie jazdy. Moze wychodza eksperymenty z OR.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomogolf2							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1172
 		- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
 		
		
																- Lokalizacja: Mrągowo
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomogolf2 » wt lip 04, 2006 16:06
			
			
			
			
			nmaniek pisze:Moze wychodza eksperymenty z OR.
chcialem sie zapytać czy przyadkiem nie jezdzisz na OR, ale teraz mowi samo za siebie.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » wt lip 04, 2006 19:04
			
			
			
			
			nmaniek, kolo jeździł na OR ok 2 miesięcy tak wychwalał OR, a teraz autko stoi a pompa w regeneracji i tak zaoszczędził 

  300 zł regeneracja + zamontowanie. Może miałeś pompe, która pomału padała, a OR jej tylko pomógł.
 
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								k3b							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 30
 		- Rejestracja: czw maja 11, 2006 01:06
 		
		
											- Lokalizacja: Zamość
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: k3b » pn lip 10, 2006 23:50
			
			
			
			
			zatkany filtr paliwa, ja bym od tego zaczynał pompa jak by padła to by wogule nie odpalił.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PaddyX							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 22
 		- Rejestracja: pt sie 20, 2004 10:30
 		
		
											- Lokalizacja: Łódź
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PaddyX » wt lip 11, 2006 11:25
			
			
			
			
			Ja nie jezdże na OR i mam taki sam problem, spadają obroty jak sie rozgrzeje silnik, filtr paliwa nowy i nic nie pomaogło. Temat juz sie pojawiał wielokrotnie i nikt nie udzielał konkretnej odpowiedzi. Chce sprawdzić pompę u mechaniora jak się coś dowiem to dam znać. a OR tak samo dobry jak każde inne paliwo do dyszla, a pompa jak była padnięta to i na ON też by nie pojeździł.
			
									
									
		
		
				...a ósmego dnia Bóg stworzył wariata !!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								nmaniek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 35
 		- Rejestracja: śr sty 26, 2005 09:53
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: nmaniek » wt lip 11, 2006 12:52
			
			
			
			
			Trochę obadałem temat po pompiarzach w okolicy i wszyscy zgodnie mówią że jest to głowiczka w pompie, pod wpływem wysokich temperatur sie rozszerza i "gubi" ciśnienie. Ja narazie radze sobie po przez parkowanie auta w cieniu (brak kasy na regeneracje) i wtedy pali bez problemów.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								k3b							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 30
 		- Rejestracja: czw maja 11, 2006 01:06
 		
		
											- Lokalizacja: Zamość
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: k3b » czw lip 13, 2006 00:25
			
			
			
			
			Z tego co wiem to jest taki test na głowiczke pompy wtryskowej odpalasz zimny silnik i głowiczke polewasz wodą o tem 90 C, jeśli silnik zgaśnie to sprawa jest jasna, głowiczka do wymiany. Takie cuda jak u ciebie najczęściej dzieją sie na mieście bo w trasie pompa sie w miare szybko chłodzi.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PaddyX							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 22
 		- Rejestracja: pt sie 20, 2004 10:30
 		
		
											- Lokalizacja: Łódź
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PaddyX » pn lip 31, 2006 12:56
			
			
			
			
			Jaka jest cena regeneracji pompy wtryskowej, czy może samej głowiczki ??
Przy okazji może sie ktoś orientuje jak jest cena regeneracji turbiny?
			
									
									
		
		
				...a ósmego dnia Bóg stworzył wariata !!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » pn lip 31, 2006 15:12
			
			
			
			
			PaddyX, pompa zależy co!! Same uszczelnianie to ok 140 zł. Uszczelnianie i tulejowanie ok 260 zł. Regeneracja turbo zaczyna się od 550 zł kończy na 800 zł.
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości