Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

HappyGolfOwner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 03, 2014 23:32

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: HappyGolfOwner » pn mar 03, 2014 23:51

Witam
Dopiero co sie zarejestrowalem wiec witam wszystkich :)
Jako ze sam czesto korzustalem z waszych spostrzezen, podgladalem tematy i rozwiazania ktore przewijaly sie w roznych tematach tym razem ja chcialbym sie z Wami czyms podzielic.
Problem w turbo w golfie 4 tdi wpadajacym w tryb awaryjny- znany i powszechnie znielubiony.
Mojemu goferkowi tez to doskwieralo i jak troszke przycisnalem to sie obrazal i spadek mocy... bla bla bla
Nosilem sie z zamiarem wyprucia turbiny i wyczyszczenia bo sie zacinala az trafilem na film na youtube w ktorym koles czysci ja bez demontazu.
Wiem wiem pojawia sie slowa krytyki i sam tez sie dlugo wahalem ale w koncu sie zdecydowalem i po godzinie bo tyle to mniej wiecej trwalo auto smiga nie do poznania. Turbina chodzi jak nigdy wczesniej i juz sie nie zacina.
Jesli macie podobny problem szczerze polecam - sam zrobilem to u siebie i roznica jest znaczaca na plus oczywiscie.
Magiczny srodek to Mr Muscle w pianie do czyszczenia piekarnikow :) w goraca czesc turbiny przez dolot zaworu egr ot cala magia.

Zalaczam filmik i zycze powodzenia :)

" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wylaczanie sie turbo w TDI

Post autor: italiano_83 » wt mar 04, 2014 18:28

To, że turbo nie przeładowuje na tyle, aby sterownik przechodził w notlauf, nie oznacza tego, że ciśnienie doładowania jest wysterowane poprawnie.
Fajnie by było jak by ktoś wrzucił logi z przed czyszczenia i po czyszczeniu - wtedy by było widać jak na dłoni - czy taki zabieg coś pomógł czy nie.
Patent z wprowadzeniem rurki przez wyjście na EGR - godny uznania, już chyba łatwiej się nie da.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

HappyGolfOwner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 03, 2014 23:32

Wylaczanie sie turbo w TDI

Post autor: HappyGolfOwner » śr mar 05, 2014 00:53

fakt. Niestety nie mam sprzetu zeby porobic "logi" moge tylko powiedziec jak auto jezdzilo przed i po zabiegu :)



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: italiano_83 » śr mar 05, 2014 19:44

Ok Edytowałem tytuł i przenoszę do działu silników diesla - może ktoś będzie miał okazje/chęć przetestować.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: ciachotdi » ndz mar 09, 2014 15:38

dorzucę co znalazłem

http://www.myturbodiesel.com/threads/ea ... lean.17883" onclick="window.open(this.href);return false;

oraz filmik po czyszczeniu

" onclick="window.open(this.href);return false;


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: italiano_83 » ndz mar 09, 2014 15:45

ciachotdi pisze:oraz filmik po czyszczeniu
Piękne turbo surge :blush:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: ciachotdi » ndz mar 09, 2014 16:05

upss :grin:

musiałem nie doczytać :pub:


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: italiano_83 » ndz mar 09, 2014 16:08

ciachotdi pisze:upss :grin:
Nie, dobrze, że ten filmik się tu znalazł - obie strony medalu są ważne.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: ciachotdi » ndz mar 09, 2014 16:32

czyli turbo :satan: bay bay


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: -michau- » ndz mar 09, 2014 16:36

Czyli nie ryzykować i ostatecznie nie polecacie tej metody czyszczenia turbo? Lepiej wyjąć turbo i wyczyścić normalnie?


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: italiano_83 » ndz mar 09, 2014 18:03

-michau- pisze:Czyli nie ryzykować i ostatecznie nie polecacie tej metody czyszczenia turbo? Lepiej wyjąć turbo i wyczyścić normalnie?
Diabeł wie jak mocno agresywny jest ten produkt i jak zadziała na uszczelnienie turbo, poza tym spiszę się jeśli wina haczenia kierownic będzie nagar, bo jak są zarysowania/wżery to i tak to nic nie da. Po drugie, przy mocno zabrudzonym turbo wątpię, aby ten środek wszystko usunął.
Czyszczenie znacznie bardziej skomplikowane, ale daje obraz tego co jest w środku turbo i pewność, że wszystko zostało wyczyszczone na błysk.
Ja nie twierdzę jednocześnie, że na lekkie zakopcenie ten środek nie pomoże, ale wtedy warto zrobić logi przed czyszczeniem i po czyszczeniu, żeby mieć obraz tego co się zmieniło i w jakim zakresie. Bo to, że turbo nie pompuje pod sufit co owocuje brakiem odcięcia to dopiero pół sukcesu, ale co z tego jeśli nadal pompuje więcej jak powinno.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: -michau- » ndz mar 09, 2014 21:33

Ja mam u siebie lekkie przeładowania - co sam stwierdziłeś italiano_83, w dziale diagnostyka :) - ale zaczynam od wymiany wężyków, czyszczenie/wymiana n75 i na koniec zostawiam turbo :) Raczej byłem zdecydowany na czyszczenie w tradycyjny sposób, ale zaciekawił mnie powyższy sposób :)

Może ktoś jeszcze podejmie się i spróbuje przetestować patent ze środkiem mr muscle i zda nam relacje :)


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: JABcok20 » pt cze 06, 2014 08:34

Hehe bardzo mądre. Patent jak diabli... Na pewno wzrośnie sprzedaż mr muscle zauważalnie :kac:
A tu czemu na to wpadli, bardzo podobne rozwiązanie...
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pewnie niby profi 30 razy droższe z inną naklejką niż mr muscle...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wyłączające się turbo w TDI/ "czyszczenie" Mr Muscle

Post autor: italiano_83 » pt cze 06, 2014 19:54

JABcok20 pisze:Pewnie niby profi 30 razy droższe z inną naklejką niż mr muscle..
W takim sposobie czyszczenia turbo jak oni pokazali to szkoda kasy wydawać, jak turbo jest zdemontowane to lepiej je wyczyścić.
-michau- pisze:Może ktoś jeszcze podejmie się i spróbuje przetestować patent ze środkiem mr muscle i zda nam relacje
Ja w zeszłym tygodniu zaaplikowałem to w do mojego kopciucha bo ostatnio regularnie mule auto na 15km.
Sama aplikacja jest prosta i szybka, tylko lepiej zastosować wężyk o średnicy 1cm - a nie tak cienki jak pokazali w artykule, szybciej i łatwiej się wtedy aplikuje środek który ma konsystencje piany. Zostawia się to na dwie godziny lub dłużej, można poruszać kierownicami ręcznie, po zaaplikowaniu chodzą wyraźnie płynniej, ale to z powodu (poślizgu jaki daje środek). Po odpaleniu auta na chwilę temperatura wypala środek, a cześć sadzy wylatuje wydechem po przegazowaniu. Do piekarnika zalecają 40minut - więc w turbo lepiej, żeby to "popracowało" kilka godzin jeśli geometria podwiesza się już na tyle, że auto łapie odcięcie- w razie potrzeby można uzupełniać utleniający się preparat.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości