Czy ktoś może wie jakim momentem należy później dokręcić te dwa połączenia ??
ile [Nm] ?? do dokręcenia łapki w głowicy i ile [Nm] do dokręcenia przewodu paliwowego ??
Z góry dzięki za info i pozdrawiam

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gitner pisze:Fajna porada.. Razal daj znac czy wymiana wtrysku pomogla.
Pozdro
Gitner
Dzięki za wartościowe rady !! Jutro się tym zajmę po nocy autko będzie zimne i wymienię - mam do wymiany tylko sterujący - mam nadzieję że nie będzie problemuhayabusarider pisze:Łapki wtryskiwaczy dokręcasz ile masz pary w łapach!!.
Nie patrz na momenty z książek.One są dobre w fabryce.
A tutaj masz kurz, brud którego nie usuniesz do końca dlatego trzeba dokręcić silnie!!.
Bo inaczej kompresji możesz nie mieć.
Pamiętaj że wymianę musisz zrobić na całkowicie zimnym silniku, najlepiej po całej nocy.
Gitner - POMOGŁO !!!!! Śmiga jak trzeba - stukałem we wtryskiwacz po wymianie na 2500 obr i NIC - zero zrywania !!Gitner pisze:Fajna porada.. Razal daj znac czy wymiana wtrysku pomogla.
Pozdro
Gitner
No to bardzo dobrze.. niech ci sluzyRazal pisze:[Gitner - POMOGŁO !!!!! Śmiga jak trzeba - stukałem we wtryskiwacz po wymianie na 2500 obr i NIC - zero zrywania !!
Samo podpiecie i odczyt bledow nic nie namiesza..jeszcze mam pytanko w sprawie VAG'a - Czy podpięcie komputera z VAG iem może spowodować jakieś przestawienie nastaw sterowników - np. przestawienie kąta itp. Czy dopiero jak się zaczyna grzebać ?? Bo mam VAG i chce podpiąć tylko się boję , żeby nie namieszać
hehe super ze OK a ty nastawnik juz rozbieralesGitner - POMOGŁO !!!!! Śmiga jak trzeba - stukałem we wtryskiwacz po wymianie na 2500 obr i NIC - zero zrywania !!
no ja bym tak nie dokrecal !!! wtryski sa naprawde delikatne nawet najmniejsza zmiana naprezen moze wywolac nieprawidlowa ich prace. jak masz klucz dynamometryczny dokrec z podanymi wartosciami bedzie ok!hayabusarider pisze:Łapki wtryskiwaczy dokręcasz ile masz pary w łapach!!.
Mało wiesz jeszcze kolego o mechanice i dieselachBruceLee30 pisze:hehe super ze OK a ty nastawnik juz rozbieralesGitner - POMOGŁO !!!!! Śmiga jak trzeba - stukałem we wtryskiwacz po wymianie na 2500 obr i NIC - zero zrywania !!![]()
no ja bym tak nie dokrecal !!! wtryski sa naprawde delikatne nawet najmniejsza zmiana naprezen moze wywolac nieprawidlowa ich prace. jak masz klucz dynamometryczny dokrec z podanymi wartosciami bedzie ok!hayabusarider pisze:Łapki wtryskiwaczy dokręcasz ile masz pary w łapach!!.
musisz mieć WD 40 albo cuś takiego oraz najważniejsze klucz płaski nr . 15 !!!.Najgorzej się boję samego wyciągania wtryskiwacza z otworu - on tam pewnie nieźle siedzi i boję się że będzie problem z wyciągnięciem go z gniazda - wyciągał ktoś może ??
Jak poszło ??
przestan z takimi odpowiedziami,Mało wiesz jeszcze kolego o mechanice i dieselach
nie nie mogehayabusarider pisze:Łapki wtryskiwaczy dokręcasz ile masz pary w łapach!!.
Nie patrz na momenty z książek.One są dobre w fabryce.
Jeleń z Jeleniej Góry :green_fuck:BruceLee30 pisze:przestan z takimi odpowiedziami,Mało wiesz jeszcze kolego o mechanice i dieselach
dokrecanie srub M8 ile sil w rekach swiadczy iz faktycznie malo masz pojecia o mechanice i normalnie oslabiles mnie tym postem
[ Dodano: Pon Lip 10, 2006 7:29 pm ]nie nie mogehayabusarider pisze:Łapki wtryskiwaczy dokręcasz ile masz pary w łapach!!.
Nie patrz na momenty z książek.One są dobre w fabryce.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości