Strona 1 z 1

za szybko schodzi z obrotow

: czw cze 29, 2006 13:33
autor: sliver
gdy zdejmuje noge z gazu to obroty momentalnie spadaja do 1 tys. podejrzewam, ze odpowiedzialny jest za to taki amortyzatorek sprzezony z linka gazu przy siniku.
jak fachowo sie to nazywa i ile moze orientacyjnie kosztowac??

: czw cze 29, 2006 15:03
autor: daszczyk
cześć !!!

jak to wymieniłem ostatnio !! dałem za to 80 zł za oryginał !! ale potem dowiedziałem się że pasuje od mercedesa nie pamiętam jaki model i on kosztuje 30 zł ;)) a nazywa to się tłumik wolnych obrotów.

pozdrawiam

: czw cze 29, 2006 23:44
autor: tomogolf2
sliver pisze:amortyzatorek sprzezony z linka gazu przy siniku.
mam golfa SB i tez mam ten problem, czyli musze wymienc tłumik wolnych obrotów :)

: pt cze 30, 2006 08:30
autor: zbycho_s
tomogolf2 pisze:
sliver pisze:amortyzatorek sprzezony z linka gazu przy siniku.
mam golfa SB i tez mam ten problem, czyli musze wymienc tłumik wolnych obrotów :)
Witam.
Ja mam golfa JR, w krórym miejscu ma być ten tłumik wojnych obrotów ? No i jak on wyglada ? Nie mogę go zlokalizować w silniku, może go nie mam.

Pozdrawiam :pub:

: pt cze 30, 2006 08:47
autor: pasiak
nie grzebał ci nikt w ustawieniach pompy ?? amortyzatorek ten łączy obudowe pompy z łapką gazu (te obrotowe na górze pompy).

: pt cze 30, 2006 09:14
autor: Cinek
JR przynajmniej z wcześniejszych lat produkcji tego nie ma. chociaż to zależy jaką masz założoną pompę

: pt cze 30, 2006 10:41
autor: zbycho_s
Mam pompę BOSCH (zdjęcie- mocowanie linki od gazu tyle że jest gruszka od podciśnienia)
rocznik 1988


Chyba mam tam jakąś sprężynkę w mechaniźmie na pompie poruszanym przez linkę (tam chyba jest możliwośc regulacji, bo widać wyrytą skalę).
:D To chyba u mnie temat z głowy, bo aż tak bardzo mi obroty nie spadaja (chociaż nie jestem do końca pewien). :otepienie:

: pt cze 30, 2006 12:17
autor: tomogolf2
tłumik wolnych obrotów znajduje sie w tym miejscu ( sory za takie bohomazy ale to na szybkiego robione ;) )

: pt cze 30, 2006 12:46
autor: zbycho_s
Czy brak tego tłumika może powodować takie odczuwalne szarpnięcia silnika podczas zmiany biegów. Gdy jadę i zacznę hamować silnikiem po dodaniu gazu też jest odczuwalne to szarpnięcie (poduszki sprawdziłem - są OK).

: pt cze 30, 2006 14:09
autor: tomogolf2
zbycho_s pisze:po dodaniu gazu też jest odczuwalne to szarpnięcie
u mnie ten tłumik jest spsiuty, ale tez mam takie szarpniecia, zwłaszcza na 2, 3, czasem i na 4 biegu.

: pt cze 30, 2006 14:13
autor: zbycho_s
tomogolf2 pisze:
zbycho_s pisze:po dodaniu gazu też jest odczuwalne to szarpnięcie
u mnie ten tłumik jest spsiuty, ale tez mam takie szarpniecia, zwłaszcza na 2, 3, czasem i na 4 biegu.
A czy możesz zrobić fotę w silniku tego tłumika. Na żywo to jednak inaczej wygląda.

: pt cze 30, 2006 18:45
autor: tomogolf2
ok, prosze bardzo , oto fota......

: pt cze 30, 2006 22:37
autor: zbycho_s
Teraz widzę, że u mnie jest trochę inna pompa i nie ma chyba miejsca na mocowanie tego tłumika. Dzisiaj zglądałem pod maskę w sprawie tłumika, ale na pierwszy żut oka pompa jest inna.

Dzięki za fote.
Pozdrawiam :pub:

: wt lip 04, 2006 13:36
autor: sliver
daszczyk pisze:cześć !!!

jak to wymieniłem ostatnio !! dałem za to 80 zł za oryginał !! ale potem dowiedziałem się że pasuje od mercedesa nie pamiętam jaki model i on kosztuje 30 zł ;)) a nazywa to się tłumik wolnych obrotów.

pozdrawiam
pytalem sie u sklepie w moim miescie i krzykneli za ten tlumik 110zl - troche drogo...
czy ktos wie od jakiego modelu merca pasuje lub gdzie kupic jakis tanszy zamiennik??