konserwacja turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mirk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt cze 20, 2006 08:36
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

konserwacja turbo

Post autor: mirk » czw cze 29, 2006 12:45

Witam
niedawno kupilem sobie golfa 3'ke 1,9 TDi jak tylko przyjechalem na podworko przyszedl sasiad ktory sie zna jak malo ktory :) i zaczął ogladac silnik i powiedzial ze musze sobie wyczyscic turbo zdjac nadkole i wyczyscic tyle ze ja nie mam pojecia jak sie do tego zabrac wiec pytanie, ma ktos siakies materialy na ten temat ? zawsze moge isc do sasiada ale to mgr inzynier i jak zacznie mi to wykladac to przez tydzien nic nie zrobie
pozdrawiam


Pozdrawiam
Mirk

BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: BartekC » czw cze 29, 2006 12:56

A co ma nadkole do Turba??



mirk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt cze 20, 2006 08:36
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: mirk » czw cze 29, 2006 12:59

to ze po prawej strony w nadkolu jest zamontowana i tera niewiem czy filtr czy chlodnica czy cos co trzeba wyczyscic pozatym to ja sie pytam


Pozdrawiam
Mirk

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw cze 29, 2006 13:00

nadkole to bardziej do intercoolera chyba, go niby przeczyścić coby zabity nie był jakimś syfem z zewnątrz bo chłodzenie spada. ale na pewno nie czyszczenia turbo, szczególnie że jest w innym miejscu...coś ci sąsiad goopote powiedział.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 29, 2006 13:06

mirk pisze:to ze po prawej strony w nadkolu jest zamontowana i tera niewiem czy filtr czy chlodnica czy cos co trzeba wyczyscic pozatym to ja sie pytam
pewnie chodzilo mu o chlodnice powietrza - intercooler
z tym czyszczeniem to trzeba byc bardzo ostroznym, intercooler ma bardzo, bardzo delikatne blaszki i łatwo je pozaginać, nawet wodą pod ciśnieniem mozna je powyginać


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » czw cze 29, 2006 23:27

Hej kolego, proszę tylko bez urazy - pozdrowienia dla sąsiada...

(...myślę, że Ci czegoś zazdrości :hmm: )

:okej:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt cze 30, 2006 08:49

Mirk z ktorych rejonow Tczewa jestes? A IC mozesz sobie wyczyscic ale najpierw przejrzyj forum, poczytaj co u nas bolalo..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pt cze 30, 2006 10:14

Wyczyścić to ty możesz tak jak ci koledzy wyżej napisali Intercooler, a turbine to tylko jedynie szmatką z zewnątrz. A jak ci jakiś kolega nawet mgr inż poradzi rozebrać turbine i ją w środku wyczyścić to możesz go wyśmiać w żywe oczy i unikać więcej jego rad, bo nie wróża nic dobrego


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt cze 30, 2006 15:31

hm. Ten kolega to mgr inz. ale raczej nie od samochodow. ;)



gizin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw maja 25, 2006 16:45
Lokalizacja: Otwock

Post autor: gizin » pt cze 30, 2006 16:45

Nie jesteś pierwszym, któremu magisterek coś chlapną bo musiał zaistnieć, a Ty szukasz dziury w całym. Olej to. ;)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt cze 30, 2006 17:45

Nie naprawiajmy rzeczy które nie są zepsute , AMEN


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 30, 2006 20:08

dajcie już lusss. uważam temat za rozpracowany i wyjaśniony


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości