Dym z wlewu oleju.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Dym z wlewu oleju.

Post autor: jajko » śr cze 28, 2006 20:54

Mam chyba problem. Przed chwilą przed zgaszeniem silnika otworzyłem korek wlewu oleju i mało nie padłem. Poza tym że troche dmucha to wali dymem, takim prawie przeźroczystym, lekko jakby białym. Nie było tego dużo, ale było zauważalne. Zaznaczam, że silnik był zimny, korek otworzyłem po przejechaniu ok. 2km. Co to może być, oleju nie bierze praktycznie w ogóle, nie dymi ani trochę, nawet przy ostrym ciśnięciu, pracuje normalnie, pali niedużo, moc ma w pełnym zakresie obrotów, wszystko niby ok, ale czy na pewno? Silnik to AJM na PD'kach 115 koni. To mój pierwszy klekot i nie wiem czy to normalne, chociaż nie wydaje mi się.
Help :crazy:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw cze 29, 2006 00:41

kazdy diesel bedzie tedy dymem puszczal tylko nie do przesady
zreszat ten "dym" to nic innego jak by podmuch walka rozrzadu ze tak sie wyraze ;)



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » czw cze 29, 2006 01:49

O to mnie uspokoiłeś. To mój pierwszy klekot, wcześniej zawsze benzynka była i tam po otwarciu tylko dmuchało. Dymek tutaj jest mało widoczny, taki że trzeba się przypatrzeć żeby kolor zobaczyć.
Dzięki za pomoc :pub:



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » czw cze 29, 2006 07:21

Tak to ma być, nie przejmuj się


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw cze 29, 2006 16:13

jajko, jak dlamnie punkcik dla Krzyla,


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » czw cze 29, 2006 16:40

vw_vandal pisze:jajko, jak dlamnie punkcik dla Krzyla,
No ba, jak najbardziej się należy :pub:



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » czw cze 29, 2006 17:09

W sumie kiedys to przerabiałem, po prostu diesel w porównaniu do benzyny ma ąz 2 razy więkrzą kompresje, zawsze niewielkie ilości przy takdużej kompresji nawet w nowym dieslu przedostanie sie do układu korbowego odpowietrzeniem trafia do głowicy+ plus ruch powietrza od ruchu tłowków i mamy duzo powietrza, w benzynie jest to mniej widoczne. Ojciec miał to w MK3 przy przebiegu 80 tyś km w 1.9D, teraz ma to samo i na liczniku 350tyś km i wszystko działa jak przy 80 tys wiec nie ma co sie martwic, chyba ze bys pod korkiem miał maż i biały dym byłby związany z przedostawaniem sie wody do układu olejowego-ale to pewnie tego nie masz wiec nie ma co sie martwić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości