Na pewno potrzebujesz zbiornika na paliwo.Między zbiornikiem a pompą musi znajdować się filtr paliwa,tylko nie jakiś od komarka,tylko najlepiej taki jaki jest dedykowany temu silnikowi.Nie piszesz jaki to silnik,więc nie wiem co mam Ci napisać w kwestii filtra powietrza.Jeśli jest to wolnossący diesel,to pół biedy,bo ma filtr zintegrowany z kolektorem,a jeśli TD,to musisz coś wydumać np. założyć jakiś stożkowy bezpośrednio na wlot do turbiny.
Kwestia elektryki-silnik musi być sprzężony ze skrzynią biegów lub przynajmniej z kiblem sprzęgłowym,żeby było do czego przykręcić rozrusznik.Do rozrusznika przykręcasz gruby kabel ładujący idący z alternatora i od niego do + na akumulatorze.Masę z aku ciągniesz i przykręcasz np.śrubą między skrzynią a silnikiem.
Cienki kabel dający impuls do odpalania podpinasz do pina przy rozruszniku i po przyłożeniu do + na aku,rozrusznik powinien zacząć kręcić.Możesz zamontować sobie jakiś pstryczek-starter,żeby za każdym razem nie smyrać kablem po aku
Jeśli to ma czemuś służyć,to w/w filtr powietrza jest konieczny,natomiast jeśli ma to być krótkie odpalenie dla próby motoru,to można sobie darować owy filtr.
Jeśli silnik stoi długo,to może być problem z odpaleniem z dwóch powodów-zapowietrzenie układu zasilania paliwem i (gorszy powód) zastanie pompy wtryskowej i wtryskiwaczy.
Odpowiedzi jak rozwiązać oba te problemy,znajdziesz na forum używając wyszukiwarki na dole
