Strona 1 z 1

swap z ahu na asv/ahf

: pn gru 16, 2013 08:35
autor: matisim
witam.
Robił ktoś taką przekładkę? mam mk3 z 97r AHU gdzie silnik jest jakiś nie pewny a mam okazje dorwać jakąś 110 z skody octavi ale nie wiem jeszcze czy ahf czy asv bo nie widziałem na oczy. Z skody brałbym wszystko- kpl silnik z skrzynią, turbo, wiązka silnika + komputer zaworki n75 itp.
Czy wiązka z skody ta na silniku podejdzie pod wiązke z kompa tą co mam żeby tylko odpalić na próbę? bo pewnie będzie trzeba immo wywalić i muszę kompa wysłać
Potencjometr gazu zostaje taki jak mam?
i czy te asv nie mają czasem filtra powietrza z drugiej strony jak mk3? bo wtedy musiałbym dorwać koloektor od afn żeby zostawić filtr taki jak mam tak?flansze z skrzyni od skody chyba podejdą pod moje przeguby?

swap z ahu na asv/ahf

: pn gru 16, 2013 11:58
autor: Adamm
mozna ten silnik postawic na ori wiazce ( z niewielkimi przerobkami) i kompie np od AFNa 16 bit (+ soft)

z flanszami od skrzyni nie bylbym taki pewny :)

swap z ahu na asv/ahf

: wt gru 17, 2013 00:07
autor: matisim
no to nawet lepiej że może zostać wiązka, przeróbka pewnie tyczy sie m.in. zaworka n75 tak? co jeszcze?. flansze ew. można przełożyć z mojej skrzyni do tamtej :) też powinny być na imbus.

swap z ahu na asv/ahf

: wt gru 17, 2013 02:10
autor: Adamm
zaworek, czujnik temperatury cieczy, wtrysk sterujacy, pompa wtryskowa

swap z ahu na asv/ahf

: wt gru 17, 2013 09:32
autor: matisim
ale gdybym wsadził kompa od afn to głównie to o same wtyczki chodzi w przeróbce? Wiązkę na klapę gaszącą i n75 dokładam wtedy z wiązki z skody pod ECU afn i praktycznie wsio?

swap z ahu na asv/ahf

: wt gru 17, 2013 10:47
autor: Adamm
nie rozumiem co ma komp do tego,

klape gaszaca od razu wywal :) i problem z glowy

wtyczke do n75 ( z AHU) przerabiasz po prostu na polokragla i bedzie git

w ASV /AHF wtyczka od pompy wtryskowej jest 10 pinowa , w 1Z / AHU 7 pinowa , ale z przerobka nie ma problemu, bo w tyczke od pompy podszlifowujesz, i scinasz 3 piny i wpinasz w ori instalacje w aucie, a od strony pomp obcinasz 3 przewody (od odciecia paliwa oraz od przestawiacza kata wtrysku0 i robisz je na osobnej kostce tak jak w pompie od AHU

wtyczke wtrysku sterujacego przerabiasz tak samo jak wtyczke od n75


sam u siebie mialem postawionego AGRa z pompa 11stka na ori instalacji z 1z :)

swap z ahu na asv/ahf

: śr gru 18, 2013 23:36
autor: matisim
no to z instalacją nie ma jakiejś wielkiej magii, tylko sie zastanawiam czy nie prościej zrobić pod maską tak jak jest w asv, czyli filtr po prawej a zbiorniczek po lewej, wtedy IC tez po lewej i mniej przerabiania... jeśli to sie pomieści :)