1/4 mili 16,55 sek KOMBIAKIEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

1/4 mili 16,55 sek KOMBIAKIEM

Post autor: mirass » pn cze 26, 2006 01:47

w niedzielę autko pojechało do Skarbimierza na zawody w sprincie samochodowym
skwar panował niemiłosierny:45 stopni na płycie lotniska
autko a 15" 195/50 R15 wykreciło 16,55sek i prawie otarło sie o półfinał. O 0,003 sek. przegrałem z mk4 110KM po modach i wybebeszeniu oraz o 0,4sek z mercedesem 3,2 CDI E klasa. Golfik pojechał w całym wyposażeniu, żadnego cudowania..ogólnie patrząc na warunki panujące jestem zadowolony. Zawiodły mnie moje oponki - mialem potężne problemy ażeby złapać trakcję na 1 i 2gim biegu.Ale poległa przy mnie zachipowana Ibiza AFN

co koledzy myślą o tym wyniku? masa autka 1270kg


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn cze 26, 2006 02:01

Ja powiem tak - GRATULACJE WYNIKU ! A jest naprawde ok


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn cze 26, 2006 09:19

:) brawo. Widzisz nie trzeba modzić w golfie zeby łyknać niektorych rywali :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
rhl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: pn gru 26, 2005 00:30
Lokalizacja: nie powiem :P
Kontakt:

Post autor: rhl » pn cze 26, 2006 09:22

a napisz jakie dokładnie modyfikacje zastosowałeś, bo widzę, że bardzo efektywne



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn cze 26, 2006 09:26

Gratulacje!!! Podpinam sie pod pytanie rhl22

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 26, 2006 10:22

rhl22 pisze:a napisz jakie dokładnie modyfikacje zastosowałeś, bo widzę, że bardzo efektywne
poczytaj tu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

ECU- AFN
Wtryski - ASV
Turbo - ASZ
FIMC - BMW 325
sprzęgło VR6



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pn cze 26, 2006 10:55

Bardzo dobry czas :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 26, 2006 11:01

Gratulacje !
Pewnie sie pare osób zdziwiło :)

jednak FIMC przy tej temperaturze pomógł...
mirass pisze:Zawiodły mnie moje oponki
czyli jednak Barumy sie kiepsko spisały - trzeba delikatnie ruszac i po ruszeniu dać gaz w deche :P - to daje lepszy efekt niż puszczenie sprzęgła przy 3000 rpm - przynajmniej u mnie (tez smigam na Bravurisach 195/50/15) tak jest



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn cze 26, 2006 13:22

cowboy pisze:Gratulacje !
Pewnie sie pare osób zdziwiło :)

jednak FIMC przy tej temperaturze pomóg
mirass pisze:Zawiodły mnie moje oponki
czyli jednak Barumy sie kiepsko spisały - trzeba delikatnie ruszac i po ruszeniu dać gaz w deche :P - to daje lepszy efekt niż puszczenie sprzęgła przy 3000 rpm - przynajmniej u mnie (tez smigam na Bravurisach 195/50/15) tak jest
Ic pomogł i to sporo ale i tak mysle nad czymś duzym typu telewizor :okej: dlatego swoj za jakiś miesiąc bedę sprzedawał

ruszałem z 1200obr/min..mam jescze Michelin Pilot exalto zjarane..następnym razem je zaloże

[ Dodano: 26 Cze 2006 13:32 ]
cowboy pisze:
rhl22 pisze:a napisz jakie dokładnie modyfikacje zastosowałeś, bo widzę, że bardzo efektywne
poczytaj tu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

ECU- AFN
Wtryski - ASV
Turbo - ASZ
FIMC - BMW 325
sprzęgło VR6
graty, gratami trzeba było to dobrze zgrać ze sobą..w sumie Aligatorowi zabrało to 10-11 godzin pracy


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn cze 26, 2006 15:57

mirass, bryka spoko, git kolejny leciwy golf skopał kilka dupsk !!! Ja bym jescze popracował nad techniką jazdy bo to też jest ważne, a nawet może i najważniejsze!! Ale wynik jest \:D/


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn cze 26, 2006 18:28

vw_vandal pisze:mirass, bryka spoko, git kolejny leciwy golf skopał kilka dupsk !!! Ja bym jescze popracował nad techniką jazdy bo to też jest ważne, a nawet może i najważniejsze!! Ale wynik jest \:D/
spoko bryke to ma kolega aw69 a za chwile kolega Zenpol ja mam kosiarkowóz

nad technika jazdy popracuje


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn cze 26, 2006 18:49

mirass, ta gorączka a do tego kawy nie piłem :pub:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Gratulacje bardzo łądny wynik

Post autor: zenonpl » pn cze 26, 2006 21:43

To Adam ma niewiele lepszy chyba jak pamiętam !!!! a autko 3door!!!, co do mojego dupowozu to raczej nadzieji wielkiej nie mam na jakąś wielką moc autko oporne jest jak diabli, dziś rozmawiałem z Alim i potwierdził że jakiś super mocy przy moim przebiegu NIE DA SIĘ ZROBIĆ ale zobaczymy na razie staneło na hamowni na 129 kucach i 309 Nm po poprawce rozrządu zobaczymy co Ali wyczaruje jak podjadę następnym razem ale nie liczę ze kolegę mirassa przebije zbytnio z emeryta nie zrobię sprintera. Gratuluje czasu i szkoda tych 0,003 :pub:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn cze 26, 2006 22:24

Widać że kombiaki też wymiatają :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości