Strona 1 z 1
co nalezy zrobić w silniku przed podniesieniem ciśnienia
: pn cze 26, 2006 00:37
autor: szerszeniak
z tego o doczytalem sie powinno sie zmienić szpilki głowicy ale czy to wszystko boje sie ze jak podniose ciśnienie to szybko mi wydmucha uszczelke jak tego sie ustrzec

: pn cze 26, 2006 08:17
autor: Cinek
zależy ile chcesz podnieść. szpilki powinno sie wymieniać przy każdym zdjęciu głowicy. a jak chcesz podnieść ciśnienie extremalnie to musisz pomyśleć o innej głowicy, bo ta od 1,6 może nie strzymać. wtedy uszczelke metalową i nie ma siły żeby ją wydmuchało.
lae jak podniesiesz ciś nienie do max 1,2 to nie powinno sie nic stać na tym co masz
: pn cze 26, 2006 09:54
autor: szerszeniak
a jak wielki jest koszt metalowej uszczelki i nowych szpilek i czy obojetne jakiej firmy byle by nowe czy tez powinny być markowe i sporo wytrzymalsze
: pn cze 26, 2006 10:09
autor: zaprzal
najlepiej zmien glowice :> poczytaj na vwdiesel i sproboj zaaplikowac taka od 1.9 aaz
tak serio to ciezko powiedziec, nikt nie zagwarantuje w jakim stanie jest Twoja glowica i uszczelka, moze sie zdarzyc ze niedlugo po zwiekszeniu cisnienia, wydmucha uszczelke lub nawet uszkodzi sie glowica :/ Zwiekszaj stopniowo i obserwuj co sie dzieje z silnikiem, spprawdzaj temperature, zwracaj uwage co sie bedzie dzialo z plynem chlodzacym i olejem... U mnie tak sie zlozylo ze kilka tys km przed podniesieniem cisnienia, wymienialem uszczelke. Nie bylo pozniej zadnych problemow. U mnie uszczelka Erling, zwykla, raczej nie kupuj najtanszego shitu bo pozniej szkoda drugi raz zdejmowac glowice
: pn cze 26, 2006 11:09
autor: szerszeniak
dzieki panowie w przyszłym tygodniu zakladam orginalną pompe RA rozżąd przy tej okazji i zaczne sie bawić powoli z daką i ciśnieniem obecnie jest 0.9bar ale nie kręciłem dawką bo wydaje mi sie ze przed podniesieniem była itek za duza bo silnik sie grzał a jak dostał troche powietrza to to ustąpiło i teraz jest ok ale zbyt wielkiej poprawy osiągów tez nie zaobserwowalem