Strona 1 z 1

Wysoka temp. oleju

: ndz cze 25, 2006 21:59
autor: eldorado84
mam pytanko bo chce założyć chłodnice oleju ale nie wiem jaką kupić. Czy od benzyniaka będzie pasować do diesla owa chłodnica oleju i pod co podłączyć te 2 przewody od tej chłodnicy w moim 1.9TD aby wszystko grało.

: ndz cze 25, 2006 23:14
autor: zaprzal
eldorado84, kup od golfa gti, razem z podstawka filtra oleju (tam sie ja podlacza) i wezami... swoja droga, jaka masz temperature oleju?

: ndz cze 25, 2006 23:29
autor: szerszeniak
zaprzal, a dokladnie od jakiego golfa?

: pn cze 26, 2006 07:32
autor: eldorado84
jak jechałem ok 120-150 km/h (4 osoby) tak od 15min (w niedziele -było bardzo gorąco) wskaźnik podchodził powoli pod 120 st C, turbina pompuje mi do 0,8 (a przy 120km/h pompuje 0,5). I dlatego chce założyć chłodnice oleju. jeżeli chodzi o chłodnice oleju to najlepiej założyć od golfa (czyli orginalną) np: od GTI (2.0) ???? czy można też z innego podebrać. Ta chłodnica oleju z mk 3 GTI czy ona wygląda tak jak na zdjęciu (mniej więcej - czyli podstawa filtra oleju + chłodnica z przewodami) ?? Bo ja mam w mojej podstawie filtra oleju 2 wejścia na czujnik (które są już wykożystane) ale jakby i jednego i drugiego kupił jakiś trójnik to może podczepiłby w jedno wejście np: czujnik od temp. oleju i pierwszy przewód od chłodnicy oleju a w drugie wejście podczepiłby ten mój drugi czujnik (ten co mam) i drugi ten przewód od chłodnicy oleju. Czy dobrze myśle???

: pn cze 26, 2006 09:53
autor: zaprzal
szerszeniak, mk1 gti, scirocco

tylko teraz tak czytam, ze ta podstawka filtra chyba nie bedzie pasowala :/ mozne poszukac wiekszego wymiennika ciepla od jakiegos vw? zawsze zima bedzie taka zaleta, ze silnik bedzie sie szybciej nagrzewal, a nie ma co ukrywac, ze w Polsce nie ma za duzo tych naprawde goracych dni ;)

: pn cze 26, 2006 12:56
autor: eldorado84
czyli co, nie ma sensy zakładać chłodnicy oleju???

: pn cze 26, 2006 17:35
autor: zaprzal
eldorado84, sens jest, jesli katujesz mocno samochod, przy duzych predkosciach, tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play, myslalem ze w 1.9 jest podobnie, ale wyglada na to, ze nie. Poczytaj o tym na vwdiesel.net
Ciekawe jak sie bedzie zachowywal w zimie przy -25 stopniach na dworze z chlodnica typu powietrze/olej

: pn cze 26, 2006 17:52
autor: szerszeniak
zaprzal pisze: tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play
tzn ze bez najmniejszych klopotow podejdzie ta od GTI czy co prze to rozumiesz?

: pn cze 26, 2006 18:20
autor: zaprzal
szerszeniak pisze:
zaprzal pisze: tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play
tzn ze bez najmniejszych klopotow podejdzie ta od GTI czy co prze to rozumiesz?
ze pasuje ta podstawka filtra oleju

: pn cze 26, 2006 22:59
autor: eldorado84
zaprzal pisze:eldorado84, sens jest, jesli katujesz mocno samochod, przy duzych predkosciach, tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play, myslalem ze w 1.9 jest podobnie, ale wyglada na to, ze nie. Poczytaj o tym na vwdiesel.net
Ciekawe jak sie bedzie zachowywal w zimie przy -25 stopniach na dworze z chlodnica typu powietrze/olej
to fakt, lepiej nie będe kompinował, najwyżej w upały nie będe jeździł ze stałą prędkością 120-150km/h, w końcu od tego założyłem zegar aby kontrolować temperature w silniku, poprostu będe musiał bardzie uazać i sie z tym pogodzić :(