Wysoka temp. oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Wysoka temp. oleju

Post autor: eldorado84 » ndz cze 25, 2006 21:59

mam pytanko bo chce założyć chłodnice oleju ale nie wiem jaką kupić. Czy od benzyniaka będzie pasować do diesla owa chłodnica oleju i pod co podłączyć te 2 przewody od tej chłodnicy w moim 1.9TD aby wszystko grało.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 25, 2006 23:14

eldorado84, kup od golfa gti, razem z podstawka filtra oleju (tam sie ja podlacza) i wezami... swoja droga, jaka masz temperature oleju?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz cze 25, 2006 23:29

zaprzal, a dokladnie od jakiego golfa?


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn cze 26, 2006 07:32

jak jechałem ok 120-150 km/h (4 osoby) tak od 15min (w niedziele -było bardzo gorąco) wskaźnik podchodził powoli pod 120 st C, turbina pompuje mi do 0,8 (a przy 120km/h pompuje 0,5). I dlatego chce założyć chłodnice oleju. jeżeli chodzi o chłodnice oleju to najlepiej założyć od golfa (czyli orginalną) np: od GTI (2.0) ???? czy można też z innego podebrać. Ta chłodnica oleju z mk 3 GTI czy ona wygląda tak jak na zdjęciu (mniej więcej - czyli podstawa filtra oleju + chłodnica z przewodami) ?? Bo ja mam w mojej podstawie filtra oleju 2 wejścia na czujnik (które są już wykożystane) ale jakby i jednego i drugiego kupił jakiś trójnik to może podczepiłby w jedno wejście np: czujnik od temp. oleju i pierwszy przewód od chłodnicy oleju a w drugie wejście podczepiłby ten mój drugi czujnik (ten co mam) i drugi ten przewód od chłodnicy oleju. Czy dobrze myśle???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 26, 2006 09:53

szerszeniak, mk1 gti, scirocco

tylko teraz tak czytam, ze ta podstawka filtra chyba nie bedzie pasowala :/ mozne poszukac wiekszego wymiennika ciepla od jakiegos vw? zawsze zima bedzie taka zaleta, ze silnik bedzie sie szybciej nagrzewal, a nie ma co ukrywac, ze w Polsce nie ma za duzo tych naprawde goracych dni ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn cze 26, 2006 12:56

czyli co, nie ma sensy zakładać chłodnicy oleju???


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 26, 2006 17:35

eldorado84, sens jest, jesli katujesz mocno samochod, przy duzych predkosciach, tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play, myslalem ze w 1.9 jest podobnie, ale wyglada na to, ze nie. Poczytaj o tym na vwdiesel.net
Ciekawe jak sie bedzie zachowywal w zimie przy -25 stopniach na dworze z chlodnica typu powietrze/olej


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pn cze 26, 2006 17:52

zaprzal pisze: tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play
tzn ze bez najmniejszych klopotow podejdzie ta od GTI czy co prze to rozumiesz?


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 26, 2006 18:20

szerszeniak pisze:
zaprzal pisze: tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play
tzn ze bez najmniejszych klopotow podejdzie ta od GTI czy co prze to rozumiesz?
ze pasuje ta podstawka filtra oleju


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn cze 26, 2006 22:59

zaprzal pisze:eldorado84, sens jest, jesli katujesz mocno samochod, przy duzych predkosciach, tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play, myslalem ze w 1.9 jest podobnie, ale wyglada na to, ze nie. Poczytaj o tym na vwdiesel.net
Ciekawe jak sie bedzie zachowywal w zimie przy -25 stopniach na dworze z chlodnica typu powietrze/olej
to fakt, lepiej nie będe kompinował, najwyżej w upały nie będe jeździł ze stałą prędkością 120-150km/h, w końcu od tego założyłem zegar aby kontrolować temperature w silniku, poprostu będe musiał bardzie uazać i sie z tym pogodzić :(


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości