Wysoka temp. oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Wysoka temp. oleju
mam pytanko bo chce założyć chłodnice oleju ale nie wiem jaką kupić. Czy od benzyniaka będzie pasować do diesla owa chłodnica oleju i pod co podłączyć te 2 przewody od tej chłodnicy w moim 1.9TD aby wszystko grało.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
jak jechałem ok 120-150 km/h (4 osoby) tak od 15min (w niedziele -było bardzo gorąco) wskaźnik podchodził powoli pod 120 st C, turbina pompuje mi do 0,8 (a przy 120km/h pompuje 0,5). I dlatego chce założyć chłodnice oleju. jeżeli chodzi o chłodnice oleju to najlepiej założyć od golfa (czyli orginalną) np: od GTI (2.0) ???? czy można też z innego podebrać. Ta chłodnica oleju z mk 3 GTI czy ona wygląda tak jak na zdjęciu (mniej więcej - czyli podstawa filtra oleju + chłodnica z przewodami) ?? Bo ja mam w mojej podstawie filtra oleju 2 wejścia na czujnik (które są już wykożystane) ale jakby i jednego i drugiego kupił jakiś trójnik to może podczepiłby w jedno wejście np: czujnik od temp. oleju i pierwszy przewód od chłodnicy oleju a w drugie wejście podczepiłby ten mój drugi czujnik (ten co mam) i drugi ten przewód od chłodnicy oleju. Czy dobrze myśle???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
szerszeniak, mk1 gti, scirocco
tylko teraz tak czytam, ze ta podstawka filtra chyba nie bedzie pasowala :/ mozne poszukac wiekszego wymiennika ciepla od jakiegos vw? zawsze zima bedzie taka zaleta, ze silnik bedzie sie szybciej nagrzewal, a nie ma co ukrywac, ze w Polsce nie ma za duzo tych naprawde goracych dni
tylko teraz tak czytam, ze ta podstawka filtra chyba nie bedzie pasowala :/ mozne poszukac wiekszego wymiennika ciepla od jakiegos vw? zawsze zima bedzie taka zaleta, ze silnik bedzie sie szybciej nagrzewal, a nie ma co ukrywac, ze w Polsce nie ma za duzo tych naprawde goracych dni

[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
eldorado84, sens jest, jesli katujesz mocno samochod, przy duzych predkosciach, tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play, myslalem ze w 1.9 jest podobnie, ale wyglada na to, ze nie. Poczytaj o tym na vwdiesel.net
Ciekawe jak sie bedzie zachowywal w zimie przy -25 stopniach na dworze z chlodnica typu powietrze/olej
Ciekawe jak sie bedzie zachowywal w zimie przy -25 stopniach na dworze z chlodnica typu powietrze/olej
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
to fakt, lepiej nie będe kompinował, najwyżej w upały nie będe jeździł ze stałą prędkością 120-150km/h, w końcu od tego założyłem zegar aby kontrolować temperature w silniku, poprostu będe musiał bardzie uazać i sie z tym pogodzićzaprzal pisze:eldorado84, sens jest, jesli katujesz mocno samochod, przy duzych predkosciach, tylko musisz pokombinowac cos z montazem, w 1.6 jest plug & play, myslalem ze w 1.9 jest podobnie, ale wyglada na to, ze nie. Poczytaj o tym na vwdiesel.net
Ciekawe jak sie bedzie zachowywal w zimie przy -25 stopniach na dworze z chlodnica typu powietrze/olej

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości