Po wymianie N75 turbo później wstaje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Witam.
Miałem problemy z wpadaniem auta w Notlauf powyżej 120km/h. Teraz, po wymianie N75 na nowy już się tak nie dzieje, natomiast z niższych obrotów auto jest słabsze. Wcześniej ciągnął bardzo ładnie od ok. 1700 obr./min. Treaz jest to ok. 2300 obr./min. Jest bardziej "łagodny". Dodam, że na starym N75, sztanga od turbiny na postoju była wciągana w max. połozenie. Teraz, na nowym zaworze ciągnie też na max. ale odrazu sama wraca do 1/2 długości sztangi. Wcześniej było słychać podczas ruszania, przyspieszania świst turbiny a teraz cisza. Czy wszystko jest ok?
Miałem problemy z wpadaniem auta w Notlauf powyżej 120km/h. Teraz, po wymianie N75 na nowy już się tak nie dzieje, natomiast z niższych obrotów auto jest słabsze. Wcześniej ciągnął bardzo ładnie od ok. 1700 obr./min. Treaz jest to ok. 2300 obr./min. Jest bardziej "łagodny". Dodam, że na starym N75, sztanga od turbiny na postoju była wciągana w max. połozenie. Teraz, na nowym zaworze ciągnie też na max. ale odrazu sama wraca do 1/2 długości sztangi. Wcześniej było słychać podczas ruszania, przyspieszania świst turbiny a teraz cisza. Czy wszystko jest ok?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Po wymianie N75 turbo później wstaje
A taki sam n75 kupiłeś ...
Bez logów więcej nic nie da się stwierdzić.
A to nie wina n75... przeładowanie, kierownice stały pewnie w pozycji max doładowania i dlatego miałeś lepszą reakcje na gaz.gooffer pisze:Miałem problemy z wpadaniem auta w Notlauf powyżej 120km/h
Bez logów więcej nic nie da się stwierdzić.
Po wymianie N75 turbo później wstaje
niby taki sam. Też z Pierburga, wyjścia takie same, wtyczka też. Wizualnie to samo, ale nowy nie ma na sobie nabitych numerów żadnych. Na obudowie ma tylko >PA6.6 -GF 35 <, - stary ma niby to samo
Bez logów więcej nic nie da się stwierdzić.[/quote]
No właśnie że na starym N75 po podaniu podciśnienia na gruszke to sztanga ładnie sie rusza w całym zakresie
A czy to jest normalne, że na pracujacym silniku po podłączeniu podciśnienia na tym zaworze sztanga idze normalnie na max. do góry i automatycznie sama wraca na 1/2 jej wyciągu?
A to nie wina n75... przeładowanie, kierownice stały pewnie w pozycji max doładowania i dlatego miałeś lepszą reakcje na gaz.gooffer pisze:Miałem problemy z wpadaniem auta w Notlauf powyżej 120km/h
Bez logów więcej nic nie da się stwierdzić.[/quote]
No właśnie że na starym N75 po podaniu podciśnienia na gruszke to sztanga ładnie sie rusza w całym zakresie
A czy to jest normalne, że na pracujacym silniku po podłączeniu podciśnienia na tym zaworze sztanga idze normalnie na max. do góry i automatycznie sama wraca na 1/2 jej wyciągu?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Nie, ma być zaciągnięta na max-a - kierownice zamknięte ..gooffer pisze:A czy to jest normalne, że na pracujacym silniku po podłączeniu podciśnienia na tym zaworze sztanga idze normalnie na max. do góry i automatycznie sama wraca na 1/2 jej wyciągu?
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Czyli moze to być wina tego nowego N75? czy czego? Skoro na starym zaworze normalnie szła na maxa
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Normalne to nie jest, jak byś miał logi to można by coś więcej powiedzieć,.gooffer pisze:Czyli moze to być wina tego nowego N75? czy czego? Skoro na starym zaworze normalnie szła na maxa
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Musisz mieć kabel i program inaczej nie da rady. Poszukaj jakiegoś innego n75 na podmianę, może coś to wniesie do tematu.gooffer pisze:Niestety logów nie mam jak zrobić :/
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Właśnie byłem w garażu, żeby sprawdzić szczelość połączeń i...ułamałem w nim jedno z wyjść :/ czyli musze kupić nowy zawór :/ Tylko jak dobrać odpowiedni>? oryg. ma numery 1H0 909 627
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Główkę możesz przełożyć ze starego, n75 da się rozebrać.gooffer pisze:eń i...ułamałem w nim jedno z wyjść :/
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Niby tak. Ale skoro ten działa nie tak jak trzeba to moze lepiej kupić nowy
Po wymianie N75 turbo później wstaje
zamien sobie n75 z n18 ( egr ) i wtedy zobacz
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
Po wymianie N75 turbo później wstaje
zamieniałem juz wcześniej i nic. Oba wyczysciłem i założyłem, nadal nic. No i kupiłem ten nowy niby, ale tak jak pisałem wyżej nie działa zbyt dobrze. No i dzis od rana odszukałem stary n75 i n18, rozłożyłem je. Z 2 zrobiłem 1 i wsadziłem do auta. Przejechałem sie i niby jest ok. Nie wpada w Notlauf, 140 km/h na 4ce i chodzi. Więc chyba bedzie ok. Sztange wciąga na postoju na max. Zobaczymy jak długo to pochodzi
Po wymianie N75 turbo później wstaje
Ja jestem już po temacie Notlauf. Samochód dochodził do 120 km/h i koniec...
.. i co się okazało ? Nie trubina , nie zaworek , nie przepływomierz a pęknięty tłok ! . Musiałem wymienić tłok, nowe końcówki wtrysków, i kompletna robota głowicy i oczywiście nowy olej i płyny.
Dzisiaj odebrałem auto chodzi idealnie . Osobiście też stawiałem na zaworek albo przepływkę... niestety okazało się nieciekawie
Pozdrawiam Łukasz
.. i co się okazało ? Nie trubina , nie zaworek , nie przepływomierz a pęknięty tłok ! . Musiałem wymienić tłok, nowe końcówki wtrysków, i kompletna robota głowicy i oczywiście nowy olej i płyny.
Dzisiaj odebrałem auto chodzi idealnie . Osobiście też stawiałem na zaworek albo przepływkę... niestety okazało się nieciekawie
Pozdrawiam Łukasz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 131 gości