Strona 1 z 1

Nietypowa zamiana: ASV na AGR

: sob lis 16, 2013 00:48
autor: alonso44
Witam,
mam bliźniacze auto czyli Leon z 2002r z silnikiem ASV i niestety ciągle borykam się z problemem zapieczonych kierownic w turbinie.
Chciałbym zostawić sobie to auto bo bo jest pewne i dużo razem przeszliśmy, że tak powiem :grin:
Mam taki plan: zamiana turbiny z ASV na AGR, tylko jak się za to zabrać?
W ASV jest N75, sterowanie podciśnieniem itp a w AGR jest WG i tu pytanie do Was:
co trzeba usunąć co dodać i jak to zgrać żeby wszystko działało jak z fabryki?
pozdrawiam i mam nadzieję, że pomożecie.

Nietypowa zamiana: ASV na AGR

: sob lis 16, 2013 08:05
autor: Michał_1977
alonso44 pisze:niestety ciągle borykam się z problemem zapieczonych kierownic w turbinie
Ktoś Ci to robi na odpieprz,albo jeździsz po emerycku.Coś trzeba zmienić.
alonso44 pisze:co trzeba usunąć co dodać
Podciśnienie to jedno,ale trzeba jeszcze ECU zmienić lub wgrać soft.

Nietypowa zamiana: ASV na AGR

: sob lis 16, 2013 15:27
autor: italiano_83
alonso44 pisze:alonso44
Poszukaj w dziale speed/tdi już taki wątek był omawiany - fakt, że w drugą stronę, ale to bez znaczenia skoro, aby działało trzeba wymienić wykonać identyczne czynności.

Nietypowa zamiana: ASV na AGR

: sob lis 16, 2013 21:28
autor: przemlin
Załuż turbine kkk z bpx-a lub asz albo atd/axr.. te turbiny sie nie zapiekają, np taką
http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-sea ... 08501.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak zalożysz z bpx lub asz trzeba zrobic korekte softu bo to wieksze suszary od tej która masz.
pzdr

Re: Nietypowa zamiana: ASV na AGR

: sob lis 16, 2013 21:51
autor: alonso44
OK dzięki za odpowiedzi.
Co do mojego stylu jazdy to rzeczywiście jeżdżę po emerycku, czy w tym przypadku turbo firmy KKK(gdzieś już czytałem, że się nie zapiekają) rzeczywiście się sprawdzi?