Strona 1 z 2

Moj Kombiak po chipnozie (ALE)

: pt cze 23, 2006 01:07
autor: mirass
Dzisiaj zostało schamowane moje autko
Baza:Golf 3 Variant 90KM (ALE)
Modyfikacje mechaniczne:turbo ASZ, wtryski ASV, FMIC

Oto co wyszło prezentuje wykres....kawał dobrej roboty zrobionej przez Wojtka Gołąbka (vel:Aligator) z Masters Tuning Katowice.Na poczatku autko zostało zestrojone na drodze, następnie kosmetyka odbywała sie na hamowni MAHA
Według mnie jest dobrze. Coprawda spodziewałem sie wiekszej mocy, ale niestety pompy od starszej generacji TDI 90KM nie mają takiej wydajności jak choćby AFNowskie.Tutaj chciałbym zwrócić koledze aw69 honor..program jest zrobiony tak, aby autko nie dymiło i dobrze jeździło..proszę ocenić

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a32 ... fdb78.html

: pt cze 23, 2006 02:26
autor: aw69
generalnie i tak bardzo ładny wynik ! Gratulacje dla Ciebie, przynajmniej Tobie udało się wydobyć z tego setupu 140 KM co wcale nie jest takim łatwym wyczyem.

: pt cze 23, 2006 02:53
autor: twardy
No no pozazdrościć tylko :bigok:

: pt cze 23, 2006 10:26
autor: szerszeniak
bardzo ładnie zwłaszcza ze warunki przy pomierze nie byly jakieś przyjające ponad 30stopni niskie ciśnienie

: pt cze 23, 2006 10:31
autor: Gitner
Powiedzcie mi czemu sa tak duze straty?

Pozdro
Gitner

: pt cze 23, 2006 14:34
autor: Pruszkowiak
Straty wynoszą 25Ps a le i tak jest mocniejszy niż seryjne 90KM

: pt cze 23, 2006 16:39
autor: aw69
25 koni do duze straty ? Chyba żartujesz...zazwyczaj jest okolo 60 KM strat na kolach

: pt cze 23, 2006 20:17
autor: cowboy
ładny wykresik - gratki !!

musze powiedziec ze jednak AFNY daja rade - w AFNie podobny wynik mozna wydobyc na seryjnych gratach... no chyba że mój pomiar na inercyjnej jest niewiarygodny ?

ale z tego co przejrzałem wykresy AFN-ów po chipe nawet na inercyjnych to mam niezły wynik..

kiedys musze na obciazeniówke wskoczyc i sie zweryfikowac :)

a straty na kołach bardzo małe...jak sa kiepskie opony to potrafia sięgnąc 80 km

pozdro

: pt cze 23, 2006 22:00
autor: Johny1984
cowboy pisze:musze powiedziec ze jednak AFNY daja rade - w AFNie podobny wynik mozna wydobyc na seryjnych gratach...
ale co Ty porównujesz ...baza 90 a 110 to przepaść... :(

pzdr

: pt cze 23, 2006 23:28
autor: Puki
witam i gratuluje osiągów :) mam pytanko mierzyłeś osiągi po poszczególnych modach czy zaraz poszłeś na całość :bajer: interesuje mnie to bo mam identyczny silnik i chce zmienić wtryski na ASV potem za jakiś czas program i ciekawi mnie przyrost mocy i jak tam ze sprzęgłem :chytry:

Gratulacje

: sob cze 24, 2006 00:09
autor: zenonpl
niebo a ziemia taaaaaka różnica twój wykresik super gratulacje i dzieki za info.

: sob cze 24, 2006 18:54
autor: mirass
Puki pisze:witam i gratuluje osiągów :) mam pytanko mierzyłeś osiągi po poszczególnych modach czy zaraz poszłeś na całość :bajer: interesuje mnie to bo mam identyczny silnik i chce zmienić wtryski na ASV potem za jakiś czas program i ciekawi mnie przyrost mocy i jak tam ze sprzęgłem :chytry:
byłem dwa razy na hamowni - zanim zaczelem coś grzebac - wtedy wypluło mi 59,6 KM i 156Nm - winna była przepływka..
wówczas założyłem graty od 110tki (komp od AFNa, wtryski AFN i turbo od ASZ)..pomiar G-techem pokazał 9,26 0-60MPH 17,50 1/4 mili
nastepnym krokiem był chip u Aligatora - wówczas nie yliśmy na hamowni - g-tech pokazał 8,55 0-60MPH i 16,70-16,80 na 1/4 mili (pomiar robiony w marcu)
w maju założyłem nowe wtryski od ASVa, które kupilem w MT Katowice...moment poszedł do gory - sprzegło zmieniłem na kit od VR6 idąc w ślady kolegi aw69..autko w zimny wieczor zeszło na 8,30 0-60MPH
Finalnym staduim jest strojenie z czwartku..efekty dwie godziny temu robiłem pomiary G-techem - 7,86-7,95 0-60MPH oraz 16,15-16,22 na 400metrów :okej:
w autku zamontowany jest FMIC od BMW e36 2,5, wcześniej był od mercedesa i w mojej opinii oba dobrze sobie radzą, poniewaz na żadnym autko nie puchło. Pomimo tego myslę nad IC na zamowienie, tylko ta cena - 800zł :(

rób swojego-mozliwe że twoj przejdzie 140KM

[ Dodano: 24 Cze 2006 18:57 ]
cowboy pisze:ładny wykresik - gratki !!

musze powiedziec ze jednak AFNY daja rade - w AFNie podobny wynik mozna wydobyc na seryjnych gratach... no chyba że mój pomiar na inercyjnej jest niewiarygodny ?

ale z tego co przejrzałem wykresy AFN-ów po chipe nawet na inercyjnych to mam niezły wynik..

kiedys musze na obciazeniówke wskoczyc i sie zweryfikowac :)

a straty na kołach bardzo małe...jak sa kiepskie opony to potrafia sięgnąc 80 km

pozdro
obecnie śmigam na jednych z gorszych opon wśród opinii kierowców Baraum Bravuris 195/50 R15...ja mam całkiem odmienne zdanie

no to wkładaj graty od ASVa i AWX i moze uda ci sie przeskoczyć barierę 150KM, czego ci życzę :pub:

: sob cze 24, 2006 19:39
autor: cowboy
mirass pisze:obecnie śmigam na jednych z gorszych opon wśród opinii kierowców Baraum Bravuris 195/50 R15...ja mam całkiem odmienne zdanie
mam takie same opony na przodzie... i takie samo zdanie :)

opinie są dobre o tych oponach - w kontekście cena/możliwości powiedziałbym nawet że są baaardzo dobre !!

BTW: ktoś ma dostep do G-techa w Wawie ? byłaby jakaś skala porównawcza...

Ja się dołaczam

: sob cze 24, 2006 21:17
autor: zenonpl
u mnie obecnie jak juz jest wszystko OK Gtech wypluł w dwie osoby 8,24 do 60Mp/h mody już znacie