AFN - Różne numery komputerów - jakie różnice?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamien85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt paź 14, 2008 20:15
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

AFN - Różne numery komputerów - jakie różnice?

Post autor: kamien85 » pn lis 04, 2013 19:10

Cześć,
Mam nadzieję, że dobry dział na to pytanie.
Spotkałem się z różnymi numerami komputerów do 1.9tdi AFN 110KM. Ja mam u siebie np 038906018S a są też takie z końcówkami G,P na pewno. Czym one się różnią? Można ich używać zamiennie?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AFN - Różne numery komputerów - jakie różnice?

Post autor: munior » wt lis 05, 2013 23:03

kamien85 pisze:Spotkałem się z różnymi numerami komputerów do 1.9tdi AFN 110KM. Ja mam u siebie np 038906018S
018S w orginale siedzi w Audi a4 . Komputery można stosować zamiennie ,po adaptacji immo oczywiście ...ale nie spodziewaj się cudu :chytry: różnic w mocy na pewno nie odczujesz :chytry: czy to S czy P to bedzie śmigac tak samo ...jak chcesz poczuć róznicę to odezwij się na PW :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

kamien85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt paź 14, 2008 20:15
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

AFN - Różne numery komputerów - jakie różnice?

Post autor: kamien85 » śr lis 06, 2013 18:30

a jak zmienia sie same kosci/wsady to też trzeba robić adaptacje immo?



Daku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lis 08, 2013 11:42

AFN - Różne numery komputerów - jakie różnice?

Post autor: Daku » pt lis 08, 2013 11:58

jak zamieniasz ECU ( całe tzn wymieniasz skrzynkę ) to wystarczy w immo zrobić w adaptacji reset fabryczny tzn wkladasz kluczyk , przekręcasz na zapłon VAG > SELECT > IMMO > ADAPTATION > ( w którymś polu będzie 000 na niebiesko jeśli dobrze pamiętam ) dajesz save i czekasz ok 30 sek resetujesz zapłon i palisz

powyższa procedura pomaga jeśli po zmianie ECU świeci ci IMMO :D pomogła mi w benzynowym ADP po wymianie ECU. wsadu się nie udało odczytać z licznika ani z immo ( czasami immo jest zablokowane Bóg wie czemu i pinu sie nie dostanie ) reset do fabrycznych z włożonym kluczykiem którym można było odpalić auto na starym ecu pomaga ponieważ IMMO się resetuje ( NOWY ECU jest dodawany jako rozpoznawalny )

jeśli tego nie zrobimy to w FAULT CODES ( kody błędów ) jest błąd 07733 chyba że ecu nie jest rozpoznawalne lub zaufane / SPORADYCZNIE ( ECU is not recognized -- intermitted ) czy coś w tym stylu, może też się pojawić błąd z kluczyka przed wykonaniem tej procedury ale to raczej jeśli ktoś ma luźne styki w stacyjce



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości