Strona 1 z 1
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 10:31
				autor: AGR90
				Panowie mam szybkie pytanko. Wczoraj zmieniałem olej i jak byłem pod autkiem to chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć). 
Czyżby się przytarło ? Czy po prostu w AGR musi ciężko chodzić? Jeżeli chodzi o notlauf to raz odetnie przy 140 a raz przy 160 .
			 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 10:44
				autor: bzdzioch1
				żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć 

 posiłuj sie ma chodzic z oporem ale płynnie jak nie ruszysz masz przyczynę notlaufa ale bardziej przyjrzałbym się zaworkowi n75 najczęstsza przyczyna 

 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 10:46
				autor: AGR90
				zaworek wymieniony jak i wężyki muszę zrobić logi.
			 
			
					
				Re: Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 10:55
				autor: bzdzioch1
				AGR90 pisze:zaworek wymieniony jak i wężyki muszę zrobić logi.
w logach bedzie widać co się dzieje z doładowaniem ale skoro masz nowy zaworek i wężyki (dobrze podłączone?)być może i WG sie przycina
 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 12:34
				autor: AGR90
				Wężyki na 100% są dobrze podłączone zrobie logi i wyjdzie co w trawie piszczy 

.
Trudno się czyści WG?
 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 12:43
				autor: bzdzioch1
				możesz psikać wd40 i ruszać nia może pomoże a jak nie to wymiana 

 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 12:54
				autor: AGR90
				a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?
			 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 15:04
				autor: munior
				bzdzioch1 pisze:żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć
AGR90 pisze:a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ? 
Zacięte WG ,to bardzo rzadki przypadek,co nie znaczy że się nie zdarza...ale zwykle tylko w jednym przypadku .Kiedy kilka lat ,auto śmigało z nie chodzącą gruszką ,co jest rzadkim przypadkiem .Nic prostszego ,jak odkręcić gruszkę ze wspornikiem i sprawdzić ...i raczej na pewno chodzi  

 Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny  ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie  ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie  
 
 AGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć). 
Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siły  

 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 15:09
				autor: AGR90
				Panowie a czy jak bym chciał zmienić trubinę na taką od golfa ARL 150km to dużo roboty jest ?
co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze?
			 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 15:27
				autor: munior
				AGR90 pisze:Panowie a czy jak bym chciał zmienić trubinę na taką od golfa ARL 150km to dużo roboty jest ?
co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze? 
Sterownik ecu ,który by ogarnął sterownie turbiną VNT  

 Atak na marginesie ,to moc nie bierze się z samego powietrza i nawet na twojej turbinie i tuningowym programie ,uzyskasz znacznie więcej ,bo ok.110 koni ,a po zmianie wtrysków na powiedzmy AFN -y ,powyżej 120 ...niż po zmianie turbiny ,na taką jaką chcesz. O stosunku włożonej pracy do efektu ,w przypadku zmiany samej turbiny  ,nawet nie wspomnę  

 
			
					
				Re: Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 16:08
				autor: bzdzioch1
				munior pisze:bzdzioch1 pisze:żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć
AGR90 pisze:a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ? 
Zacięte WG ,to bardzo rzadki przypadek,co nie znaczy że się nie zdarza...ale zwykle tylko w jednym przypadku .Kiedy kilka lat ,auto śmigało z nie chodzącą gruszką ,co jest rzadkim przypadkiem .Nic prostszego ,jak odkręcić gruszkę ze wspornikiem i sprawdzić ...i raczej na pewno chodzi  

 Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny  ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie  ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie  
 
 AGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć). 
Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siły  

 
munior munior  

 organoleptycznie 

 
			
					
				Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
				: ndz lis 03, 2013 19:02
				autor: munior
				bzdzioch1 pisze:munior munior 

 organoleptycznie 

 
 Przy pomocy wzroku znaczy  
