Strona 1 z 1
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 10:31
autor: AGR90
Panowie mam szybkie pytanko. Wczoraj zmieniałem olej i jak byłem pod autkiem to chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).
Czyżby się przytarło ? Czy po prostu w AGR musi ciężko chodzić? Jeżeli chodzi o notlauf to raz odetnie przy 140 a raz przy 160 .
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 10:44
autor: bzdzioch1
żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć

posiłuj sie ma chodzic z oporem ale płynnie jak nie ruszysz masz przyczynę notlaufa ale bardziej przyjrzałbym się zaworkowi n75 najczęstsza przyczyna

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 10:46
autor: AGR90
zaworek wymieniony jak i wężyki muszę zrobić logi.
Re: Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 10:55
autor: bzdzioch1
AGR90 pisze:zaworek wymieniony jak i wężyki muszę zrobić logi.
w logach bedzie widać co się dzieje z doładowaniem ale skoro masz nowy zaworek i wężyki (dobrze podłączone?)być może i WG sie przycina
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 12:34
autor: AGR90
Wężyki na 100% są dobrze podłączone zrobie logi i wyjdzie co w trawie piszczy

.
Trudno się czyści WG?
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 12:43
autor: bzdzioch1
możesz psikać wd40 i ruszać nia może pomoże a jak nie to wymiana

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 12:54
autor: AGR90
a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 15:04
autor: munior
bzdzioch1 pisze:żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć
AGR90 pisze:a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?
Zacięte WG ,to bardzo rzadki przypadek,co nie znaczy że się nie zdarza...ale zwykle tylko w jednym przypadku .Kiedy kilka lat ,auto śmigało z nie chodzącą gruszką ,co jest rzadkim przypadkiem .Nic prostszego ,jak odkręcić gruszkę ze wspornikiem i sprawdzić ...i raczej na pewno chodzi

Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie
AGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).
Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siły

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 15:09
autor: AGR90
Panowie a czy jak bym chciał zmienić trubinę na taką od golfa ARL 150km to dużo roboty jest ?
co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze?
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 15:27
autor: munior
AGR90 pisze:Panowie a czy jak bym chciał zmienić trubinę na taką od golfa ARL 150km to dużo roboty jest ?
co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze?
Sterownik ecu ,który by ogarnął sterownie turbiną VNT

Atak na marginesie ,to moc nie bierze się z samego powietrza i nawet na twojej turbinie i tuningowym programie ,uzyskasz znacznie więcej ,bo ok.110 koni ,a po zmianie wtrysków na powiedzmy AFN -y ,powyżej 120 ...niż po zmianie turbiny ,na taką jaką chcesz. O stosunku włożonej pracy do efektu ,w przypadku zmiany samej turbiny ,nawet nie wspomnę

Re: Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 16:08
autor: bzdzioch1
munior pisze:bzdzioch1 pisze:żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć
AGR90 pisze:a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?
Zacięte WG ,to bardzo rzadki przypadek,co nie znaczy że się nie zdarza...ale zwykle tylko w jednym przypadku .Kiedy kilka lat ,auto śmigało z nie chodzącą gruszką ,co jest rzadkim przypadkiem .Nic prostszego ,jak odkręcić gruszkę ze wspornikiem i sprawdzić ...i raczej na pewno chodzi

Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie
AGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).
Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siły

munior munior

organoleptycznie

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
: ndz lis 03, 2013 19:02
autor: munior
bzdzioch1 pisze:munior munior

organoleptycznie

Przy pomocy wzroku znaczy
