Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
Panowie mam szybkie pytanko. Wczoraj zmieniałem olej i jak byłem pod autkiem to chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć). 
Czyżby się przytarło ? Czy po prostu w AGR musi ciężko chodzić? Jeżeli chodzi o notlauf to raz odetnie przy 140 a raz przy 160 .
			
									
									Czyżby się przytarło ? Czy po prostu w AGR musi ciężko chodzić? Jeżeli chodzi o notlauf to raz odetnie przy 140 a raz przy 160 .
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć  posiłuj sie ma chodzic z oporem ale płynnie jak nie ruszysz masz przyczynę notlaufa ale bardziej przyjrzałbym się zaworkowi n75 najczęstsza przyczyna
 posiłuj sie ma chodzic z oporem ale płynnie jak nie ruszysz masz przyczynę notlaufa ale bardziej przyjrzałbym się zaworkowi n75 najczęstsza przyczyna 
			
									
									 posiłuj sie ma chodzic z oporem ale płynnie jak nie ruszysz masz przyczynę notlaufa ale bardziej przyjrzałbym się zaworkowi n75 najczęstsza przyczyna
 posiłuj sie ma chodzic z oporem ale płynnie jak nie ruszysz masz przyczynę notlaufa ale bardziej przyjrzałbym się zaworkowi n75 najczęstsza przyczyna 
Re: Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
w logach bedzie widać co się dzieje z doładowaniem ale skoro masz nowy zaworek i wężyki (dobrze podłączone?)być może i WG sie przycinaAGR90 pisze:zaworek wymieniony jak i wężyki muszę zrobić logi.
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
Wężyki na 100% są dobrze podłączone zrobie logi i wyjdzie co w trawie piszczy  .
.
Trudno się czyści WG?
			
									
									 .
.Trudno się czyści WG?
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
możesz psikać wd40 i ruszać nia może pomoże a jak nie to wymiana 
			
									
									
- munior
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
bzdzioch1 pisze:żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć
Zacięte WG ,to bardzo rzadki przypadek,co nie znaczy że się nie zdarza...ale zwykle tylko w jednym przypadku .Kiedy kilka lat ,auto śmigało z nie chodzącą gruszką ,co jest rzadkim przypadkiem .Nic prostszego ,jak odkręcić gruszkę ze wspornikiem i sprawdzić ...i raczej na pewno chodziAGR90 pisze:a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?
 Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny  ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie  ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie
 Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny  ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie  ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie   
 Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siłyAGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).

					Ostatnio zmieniony ndz lis 03, 2013 15:26 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
Panowie a czy jak bym chciał zmienić trubinę na taką od golfa ARL 150km to dużo roboty jest ?
co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze?
			
									
									co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze?
- munior
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
Sterownik ecu ,który by ogarnął sterownie turbiną VNTAGR90 pisze:Panowie a czy jak bym chciał zmienić trubinę na taką od golfa ARL 150km to dużo roboty jest ?
co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze?
 Atak na marginesie ,to moc nie bierze się z samego powietrza i nawet na twojej turbinie i tuningowym programie ,uzyskasz znacznie więcej ,bo ok.110 koni ,a po zmianie wtrysków na powiedzmy AFN -y ,powyżej 120 ...niż po zmianie turbiny ,na taką jaką chcesz. O stosunku włożonej pracy do efektu ,w przypadku zmiany samej turbiny  ,nawet nie wspomnę
 Atak na marginesie ,to moc nie bierze się z samego powietrza i nawet na twojej turbinie i tuningowym programie ,uzyskasz znacznie więcej ,bo ok.110 koni ,a po zmianie wtrysków na powiedzmy AFN -y ,powyżej 120 ...niż po zmianie turbiny ,na taką jaką chcesz. O stosunku włożonej pracy do efektu ,w przypadku zmiany samej turbiny  ,nawet nie wspomnę  
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						Re: Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
munior pisze:bzdzioch1 pisze:żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyćZacięte WG ,to bardzo rzadki przypadek,co nie znaczy że się nie zdarza...ale zwykle tylko w jednym przypadku .Kiedy kilka lat ,auto śmigało z nie chodzącą gruszką ,co jest rzadkim przypadkiem .Nic prostszego ,jak odkręcić gruszkę ze wspornikiem i sprawdzić ...i raczej na pewno chodziAGR90 pisze:a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie
 Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siłyAGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).
Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siłyAGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).
munior munior
 organoleptycznie
 organoleptycznie 
- munior
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)
Przy pomocy wzroku znaczybzdzioch1 pisze:munior muniororganoleptycznie

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości



