ciężko gaśnie TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

ciężko gaśnie TDI

Post autor: robert14-83 » czw paź 24, 2013 16:39

Witam.
Wczoraj odebrałem samochód od mechanika-VW Golf IV 1.9 TDI AXR- standardowa wymiana oleju i filtrów a także zawór EGR który pluł olejem. Dzisiaj zauważyłem że podczas gaszenia samochodu strasznie buja silnikiem aż czuć to w środku samochodu- wcześniej tego nie było. Czy coś nie tak z klapą gaszącą???



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

ciężko gaśnie TDI

Post autor: italiano_83 » czw paź 24, 2013 17:01

robert14-83 pisze:zy coś nie tak z klapą gaszącą???
Pierwsze co powinieneś sprawdzić .. czy klapa gasząca się zamyka ..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

ciężko gaśnie TDI

Post autor: robert14-83 » czw paź 24, 2013 17:17

czyli zdjąć węża egr i zobaczyć czy klapa jest domknięta jak samochód stoi zgaszony?

wystarczy zdjąć węża zaznaczonego na zdjęciu??Obrazek



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

ciężko gaśnie TDI

Post autor: italiano_83 » czw paź 24, 2013 18:11

Tak wystarczy zdjąć tego węża, ale będzie potrzeby Tobie ktoś do pomocy, bo klapa zamyka się tylko na moment gaszenia silnika - ok kilka sekund dłużej, ale potem wraca do pozycji spoczynkowej - otwartej. Więc ktoś musi zgasić auto, a Ty przyglądasz się reakcji klapy gaszącej.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

ciężko gaśnie TDI

Post autor: robert14-83 » pt paź 25, 2013 16:05

dzisiaj podpiąłem pod Vaga i pokazał się błąd:
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 35-10 - - - Intermittent


po podniesieniu maski do góry okazało sie że mechanik jak wymieniał EGRa zapomniał wpiąć wtyczkę do klapy gaszącej... :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości