Witam.
Wczoraj odebrałem samochód od mechanika-VW Golf IV 1.9 TDI AXR- standardowa wymiana oleju i filtrów a także zawór EGR który pluł olejem. Dzisiaj zauważyłem że podczas gaszenia samochodu strasznie buja silnikiem aż czuć to w środku samochodu- wcześniej tego nie było. Czy coś nie tak z klapą gaszącą???
ciężko gaśnie TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
ciężko gaśnie TDI
Pierwsze co powinieneś sprawdzić .. czy klapa gasząca się zamyka ..robert14-83 pisze:zy coś nie tak z klapą gaszącą???
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
ciężko gaśnie TDI
czyli zdjąć węża egr i zobaczyć czy klapa jest domknięta jak samochód stoi zgaszony?
wystarczy zdjąć węża zaznaczonego na zdjęciu??
wystarczy zdjąć węża zaznaczonego na zdjęciu??

- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
ciężko gaśnie TDI
Tak wystarczy zdjąć tego węża, ale będzie potrzeby Tobie ktoś do pomocy, bo klapa zamyka się tylko na moment gaszenia silnika - ok kilka sekund dłużej, ale potem wraca do pozycji spoczynkowej - otwartej. Więc ktoś musi zgasić auto, a Ty przyglądasz się reakcji klapy gaszącej.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
ciężko gaśnie TDI
dzisiaj podpiąłem pod Vaga i pokazał się błąd:
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 35-10 - - - Intermittent
po podniesieniu maski do góry okazało sie że mechanik jak wymieniał EGRa zapomniał wpiąć wtyczkę do klapy gaszącej...
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 35-10 - - - Intermittent
po podniesieniu maski do góry okazało sie że mechanik jak wymieniał EGRa zapomniał wpiąć wtyczkę do klapy gaszącej...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości