Strona 1 z 1

ROPA Ultimate... wiecej pali

: śr cze 21, 2006 10:33
autor: rafek81
wita, moj kolega zauwazyl ze w mk3 na podstawie wskazan komputera golfik wiecej pali ROPY ULTIMATE niz zwykłej (ktora to jeset lepsza jakosciowo i jak mowia reklamy do 37km wiecej na jednym baku)... a tu odwrotnie.. czy ktos moze zaobserwowal taka sytuacje??

: czw cze 22, 2006 15:07
autor: Imbrykus
a to ciekawe...

: czw cze 22, 2006 16:33
autor: greg
rafek81 pisze:wita, moj kolega zauwazyl ze w mk3 na podstawie wskazan komputera golfik wiecej pali ROPY ULTIMATE niz zwykłej (ktora to jeset lepsza jakosciowo i jak mowia reklamy do 37km wiecej na jednym baku)... a tu odwrotnie.. czy ktos moze zaobserwowal taka sytuacje??
miałem to samo ale..leje Ultimate w zimę i -31 nie było parafinay a kumpel na Statoilu miał..

[ Dodano: Czw Cze 22, 2006 4:34 pm ]
pali mi na Ultimate więcej o jakies 0,3 do 0,5 litra na 100km wiecej - dlatego leję tylko w zimę

Re: ROPA Ultimate... wiecej pali

: czw cze 22, 2006 17:05
autor: adas01
rafek81 pisze:wita, moj kolega zauwazyl ze w mk3 na podstawie wskazan komputera golfik wiecej pali ROPY ULTIMATE niz zwykłej (ktora to jeset lepsza jakosciowo i jak mowia reklamy do 37km wiecej na jednym baku)... a tu odwrotnie.. czy ktos moze zaobserwowal taka sytuacje??
owszem, mój też jakby palił ciutkę więcej Ultimate niż zwykłego badziewia. V-Power diesel za to spalił ~~ tyle samo co zwykłej ropki (lepsze paliwka kupowałem zimą w celu uniknięcia problemów z rozruchem, wszystkie porównania na trasie)

: czw cze 22, 2006 19:22
autor: Kris-THC
Wszystko w rękach kierownika. 38km mniej czy więcej nie zależy tylko od paliwa i przy zbiorniku ponad 50L raczej ciężko wyczić tak znikomą różnicę. Ciekawe jak to sprawdzić skoro poza laboratorium pomiarowym nie jesteśmy w stanie zapewnić stałych warunków atmosferycznych jak i obciążenia silnika.

: pt cze 23, 2006 00:19
autor: greg
Kris-THC, prawda jest taka - nie depczę mocniej jak mam Ultimate - warunki jazdy takie same (raz Ultimate raz zwykłe i znowu Ultimate) i za każdym razem mi tak samo wyszło. Pewnie - wszytsko zalezy od warunkówna drodze i tu się zgadzam ale jeśli przy moim deptaniu samochód łyka od 5,8 do 5,95 a po Ultimate w granicach 6,3 to nie ma bata - żre po prostu więcej na tym paliwku

: pt cze 23, 2006 07:23
autor: pasiak
jedyna różnica jaką zauważyłem jeżdząc na Bp ultimate to że grzechotnik ciszej może troche chodzi a spalanie i łatwość rozruchu czy jakieś inne niewymierne cechy nie znalazły pokrycia w codziennym życiu. Z innych dyskusji na innych forach wiem że Shell V-power diesel w TDI daje spalanie około 0,5 do 1,5 litra mniejsze (1,5 co ciekawe po virusie :twisted: ) z ciekawości i zapewne braku zajęcie kiedyś skocze do wawy zalać sławetnego v-powera :)

: ndz cze 25, 2006 02:00
autor: Lagier
na ultimate nie jezdzilem ale na vpower cykalem -be zmiany na inne- ponad 6 m-cy w moich odczuciach silnik pracuje bardziej miekko a co za tym idzie ciszej... czy pali mniej czy wiecwej hmm moze jakies 0,5l mniej a moze tyle samo trudno wyczuc autko nie jezdzi non sto w tych samych warunkach

: ndz cze 25, 2006 13:21
autor: szerszeniak
u mnie na ultimate ten ie bylo spadku spalania a ze jest drozsze niz normalne to praktycznie koszt przejechania kilometra sie podniusl wiec leje zwykła ale na BP bo mysle ze to najlepsze paliwka

: ndz cze 25, 2006 14:47
autor: Przemo86
rafek81 pisze:wita, moj kolega zauwazyl ze w mk3 na podstawie wskazan komputera golfik wiecej pali ROPY ULTIMATE niz zwykłej (ktora to jeset lepsza jakosciowo i jak mowia reklamy do 37km wiecej na jednym baku)... a tu odwrotnie.. czy ktos moze zaobserwowal taka sytuacje??
tez to zauwazylem i jak dla mnie nawet bardziej dymi na tym :P p.s. ale podobno jak dymi na czarno to znaczy ze jest zdrowy :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hehehe

: ndz cze 25, 2006 22:27
autor: Kris-THC
Polecam wszystkim dodatki do paliw renomowanych firm. Wiem że to podnosi cenę tankowania ale napewno warto. Ostatnio zalałem pod sam korek razem z odpowietrzeniem i najechałem 940km i dopiero wskazówka na rezerwę zeszła a jeżdżę szybko. Fakt że spalanie po sofcie od Seby wyraźnie spadło :bigok: Polecam dodatki do paliw MOTUL DIESEL SYSTEM CLEAN cena ok 50zł za puszke. Rope tankuje w cenach 2,50 -3zł za litr więc i tak do przodu :hmm: paliwo orlenowskie ale daje radę.
U ojca przestał kopcić po 2 tankowaniach z dodatkami. Ważne aby nielać byle gówna. Na shellu dodatek kosztuje ok.7zł są też STP za ok.15. Ogólnie to najlepiej znaleźć sprawdzone źródełko i lać dodatki. Ojciec jeździł 1Z na czystym rzepaku ale jak ma tanią wachę to zaprzestał. Powiem wam że z tym rzepakiem to niezły patent tylko że filtr pewnie zapycha ale poza tym to śmigało mu auto naprawdę nieźle i ciszej przede wszystkim.

: pn cze 26, 2006 21:09
autor: dzidzius_r
Kris-THC a jakie autko i jaki silnik ma twój ojciec ??

: wt cze 27, 2006 10:36
autor: Kris-THC
Ojciec też ma MK3 1Z tyle że seria. Ja przy rzepaku robiłem tylko zdjęcie :)

: wt cze 27, 2006 22:05
autor: Anusia
Po przeczytaniu tego tematu ..pojechałam i zatankowałam na stacji BP ropke ..i musze stwierdzic,ze ....wcale nie spalił mój zdechlak więcej ropy!!!!