ROPA Ultimate... wiecej pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafek81

ROPA Ultimate... wiecej pali

Post autor: rafek81 » śr cze 21, 2006 10:33

wita, moj kolega zauwazyl ze w mk3 na podstawie wskazan komputera golfik wiecej pali ROPY ULTIMATE niz zwykłej (ktora to jeset lepsza jakosciowo i jak mowia reklamy do 37km wiecej na jednym baku)... a tu odwrotnie.. czy ktos moze zaobserwowal taka sytuacje??



Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw cze 22, 2006 15:07

a to ciekawe...



greg

Post autor: greg » czw cze 22, 2006 16:33

rafek81 pisze:wita, moj kolega zauwazyl ze w mk3 na podstawie wskazan komputera golfik wiecej pali ROPY ULTIMATE niz zwykłej (ktora to jeset lepsza jakosciowo i jak mowia reklamy do 37km wiecej na jednym baku)... a tu odwrotnie.. czy ktos moze zaobserwowal taka sytuacje??
miałem to samo ale..leje Ultimate w zimę i -31 nie było parafinay a kumpel na Statoilu miał..

[ Dodano: Czw Cze 22, 2006 4:34 pm ]
pali mi na Ultimate więcej o jakies 0,3 do 0,5 litra na 100km wiecej - dlatego leję tylko w zimę



Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Re: ROPA Ultimate... wiecej pali

Post autor: adas01 » czw cze 22, 2006 17:05

rafek81 pisze:wita, moj kolega zauwazyl ze w mk3 na podstawie wskazan komputera golfik wiecej pali ROPY ULTIMATE niz zwykłej (ktora to jeset lepsza jakosciowo i jak mowia reklamy do 37km wiecej na jednym baku)... a tu odwrotnie.. czy ktos moze zaobserwowal taka sytuacje??
owszem, mój też jakby palił ciutkę więcej Ultimate niż zwykłego badziewia. V-Power diesel za to spalił ~~ tyle samo co zwykłej ropki (lepsze paliwka kupowałem zimą w celu uniknięcia problemów z rozruchem, wszystkie porównania na trasie)



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » czw cze 22, 2006 19:22

Wszystko w rękach kierownika. 38km mniej czy więcej nie zależy tylko od paliwa i przy zbiorniku ponad 50L raczej ciężko wyczić tak znikomą różnicę. Ciekawe jak to sprawdzić skoro poza laboratorium pomiarowym nie jesteśmy w stanie zapewnić stałych warunków atmosferycznych jak i obciążenia silnika.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

greg

Post autor: greg » pt cze 23, 2006 00:19

Kris-THC, prawda jest taka - nie depczę mocniej jak mam Ultimate - warunki jazdy takie same (raz Ultimate raz zwykłe i znowu Ultimate) i za każdym razem mi tak samo wyszło. Pewnie - wszytsko zalezy od warunkówna drodze i tu się zgadzam ale jeśli przy moim deptaniu samochód łyka od 5,8 do 5,95 a po Ultimate w granicach 6,3 to nie ma bata - żre po prostu więcej na tym paliwku



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » pt cze 23, 2006 07:23

jedyna różnica jaką zauważyłem jeżdząc na Bp ultimate to że grzechotnik ciszej może troche chodzi a spalanie i łatwość rozruchu czy jakieś inne niewymierne cechy nie znalazły pokrycia w codziennym życiu. Z innych dyskusji na innych forach wiem że Shell V-power diesel w TDI daje spalanie około 0,5 do 1,5 litra mniejsze (1,5 co ciekawe po virusie :twisted: ) z ciekawości i zapewne braku zajęcie kiedyś skocze do wawy zalać sławetnego v-powera :)


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » ndz cze 25, 2006 02:00

na ultimate nie jezdzilem ale na vpower cykalem -be zmiany na inne- ponad 6 m-cy w moich odczuciach silnik pracuje bardziej miekko a co za tym idzie ciszej... czy pali mniej czy wiecwej hmm moze jakies 0,5l mniej a moze tyle samo trudno wyczuc autko nie jezdzi non sto w tych samych warunkach


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz cze 25, 2006 13:21

u mnie na ultimate ten ie bylo spadku spalania a ze jest drozsze niz normalne to praktycznie koszt przejechania kilometra sie podniusl wiec leje zwykła ale na BP bo mysle ze to najlepsze paliwka


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » ndz cze 25, 2006 14:47

rafek81 pisze:wita, moj kolega zauwazyl ze w mk3 na podstawie wskazan komputera golfik wiecej pali ROPY ULTIMATE niz zwykłej (ktora to jeset lepsza jakosciowo i jak mowia reklamy do 37km wiecej na jednym baku)... a tu odwrotnie.. czy ktos moze zaobserwowal taka sytuacje??
tez to zauwazylem i jak dla mnie nawet bardziej dymi na tym :P p.s. ale podobno jak dymi na czarno to znaczy ze jest zdrowy :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hehehe


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz cze 25, 2006 22:27

Polecam wszystkim dodatki do paliw renomowanych firm. Wiem że to podnosi cenę tankowania ale napewno warto. Ostatnio zalałem pod sam korek razem z odpowietrzeniem i najechałem 940km i dopiero wskazówka na rezerwę zeszła a jeżdżę szybko. Fakt że spalanie po sofcie od Seby wyraźnie spadło :bigok: Polecam dodatki do paliw MOTUL DIESEL SYSTEM CLEAN cena ok 50zł za puszke. Rope tankuje w cenach 2,50 -3zł za litr więc i tak do przodu :hmm: paliwo orlenowskie ale daje radę.
U ojca przestał kopcić po 2 tankowaniach z dodatkami. Ważne aby nielać byle gówna. Na shellu dodatek kosztuje ok.7zł są też STP za ok.15. Ogólnie to najlepiej znaleźć sprawdzone źródełko i lać dodatki. Ojciec jeździł 1Z na czystym rzepaku ale jak ma tanią wachę to zaprzestał. Powiem wam że z tym rzepakiem to niezły patent tylko że filtr pewnie zapycha ale poza tym to śmigało mu auto naprawdę nieźle i ciszej przede wszystkim.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

dzidzius_r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:45
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: dzidzius_r » pn cze 26, 2006 21:09

Kris-THC a jakie autko i jaki silnik ma twój ojciec ??



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » wt cze 27, 2006 10:36

Ojciec też ma MK3 1Z tyle że seria. Ja przy rzepaku robiłem tylko zdjęcie :)



Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » wt cze 27, 2006 22:05

Po przeczytaniu tego tematu ..pojechałam i zatankowałam na stacji BP ropke ..i musze stwierdzic,ze ....wcale nie spalił mój zdechlak więcej ropy!!!!


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 28 gości