Strona 1 z 1
Początek wtrysku
: wt cze 20, 2006 20:29
autor: Razal
Jaka powinna być wartość teoretycznego początku wtrysku dla silnika 1,9TDI 1Z 90KM ?? W stopniach obrotu wału to się podaje o ile się nie myle....
Komputeraowa diagnostyka wykazała że mam 2,6 na wolnych obrotach na postoju
a ma być ponoć od 3,2 do 6,5 - czy może ktoś potwierdzić ??
: wt cze 20, 2006 20:35
autor: dziechu
W pierwszym bloku VAGCom (nr 0) wartosci sa nieprzeliczone na jednostki - powinno byc 50-55.
Re
: wt cze 20, 2006 21:06
autor: Razal
Miałem diagnostyke nie na VAGCom tylko na BOSCH'u
i widziałem na własne oczy jak było 2,6 - da się to jakoś przeliczyć ?? na 50-55
: czw cze 22, 2006 07:02
autor: BruceLee30
teoretyczny poczatek wtrysku (w stopniach obr.walu korbowego) Specyfied Start 2 to -3 zczytane z VAG coma
a to co podal kolega wyzej to jest kat wtrysku (sprawdzasz na zablokowanych nastawach w grupie 0 i powinien wynosici tyle ile podal (najlepiej)
Re
: czw cze 22, 2006 07:32
autor: Razal
BruceLee30 pisze:teoretyczny poczatek wtrysku (w stopniach obr.walu korbowego) Specyfied Start 2 to -3 zczytane z VAG coma
a to co podal kolega wyzej to jest kat wtrysku (sprawdzasz na zablokowanych nastawach w grupie 0 i powinien wynosici tyle ile podal (najlepiej)
BruceLee - czyli jak mam 2,6 to tak może pozostać ?? chodzi mi o tą pierwszą sprawę...
Dodatkowo byłem wczoraj na jeszcze jednej diagnostyce tym razem Mechanik użył programu VWTool (tyle widziałem) - zrobił diagnostyke statycznie i dynamicznie - w jedym i w drugim przypadku nie wykazało kąpletnie żadnych błędów, a na dynamicznym kręcił go do ponad 4 tys.

Podsumowując - powiedział, że wszystkie nastawy sa wzorcowe i nie ma się do czego doczepić... Mam już wtryskiwacz sterujący od 1Z, jednak wczoraj oczyściłem tą wtyczkę tego kabla na wtrysku i jeszcze mi się od wczoraj nie zdarzyło żadne szarpnięcie, a zrobiłem ok. 200km. Jak się coś pojawi ponownie to wkładam nowy sterujący i obadam dalej
Pozdrooooooooooo
: czw cze 22, 2006 08:53
autor: Adamm
a to 2.6 to nie jest przypadkiem dawka paliwa??
podaje sie to w mg/R
: czw cze 22, 2006 09:17
autor: Razal
Adamm pisze:a to 2.6 to nie jest przypadkiem dawka paliwa??
podaje sie to w mg/R
nie nie ..
Na bank coś z początkiem ... - wiem że może być zbyt wczesne i zbyt późne - ponoć jak zbyt późne to pół biedy

....
: czw cze 22, 2006 10:19
autor: Adamm
no tak ale wartosc ktora podalesc wyglada mi na dawke paliwa

: czw cze 22, 2006 14:28
autor: gizin
Razal pisze:Mam już wtryskiwacz sterujący od 1Z, jednak wczoraj oczyściłem tą wtyczkę tego kabla na wtrysku i jeszcze mi się od wczoraj nie zdarzyło żadne szarpnięcie, a zrobiłem ok. 200km. Jak się coś pojawi ponownie to wkładam nowy sterujący i obadam dalej
Witam, Razal mozesz opisać to szarpanie jakie miałeś ? I którą kostkę (wtyczkę) dokładnie wyczyściłeś. Może ja mam to samo, a szukam juz od jakiegoś czasu przyczyn szarpania.
pozdrawiam
gizin
: czw cze 22, 2006 15:54
autor: Adamm
gizin pisze:Razal pisze:Mam już wtryskiwacz sterujący od 1Z, jednak wczoraj oczyściłem tą wtyczkę tego kabla na wtrysku i jeszcze mi się od wczoraj nie zdarzyło żadne szarpnięcie, a zrobiłem ok. 200km. Jak się coś pojawi ponownie to wkładam nowy sterujący i obadam dalej
Witam, Razal mozesz opisać to szarpanie jakie miałeś ? I którą kostkę (wtyczkę) dokładnie wyczyściłeś. Może ja mam to samo, a szukam juz od jakiegoś czasu przyczyn szarpania.
pozdrawiam
gizin
rownie dobrze moze to byc nastawnik pompy wtryskowej
Gizin odezwij sie do mnie na GG to pogadamy co i jak. (jestem niewidoczny)
Re: Re
: czw cze 22, 2006 18:17
autor: BruceLee30
BruceLee - czyli jak mam 2,6 to tak może pozostać ?? chodzi mi o tą pierwszą sprawę...
Dodatkowo byłem wczoraj na jeszcze jednej diagnostyce tym razem Mechanik użył programu VWTool (tyle widziałem) - zrobił diagnostyke statycznie i dynamicznie - w jedym i w drugim przypadku nie wykazało kąpletnie żadnych błędów, a na dynamicznym kręcił go do ponad 4 tys.

Podsumowując - powiedział, że wszystkie nastawy sa wzorcowe i nie ma się do czego doczepić... Mam już wtryskiwacz sterujący od 1Z, jednak wczoraj oczyściłem tą wtyczkę tego kabla na wtrysku i jeszcze mi się od wczoraj nie zdarzyło żadne szarpnięcie, a zrobiłem ok. 200km. Jak się coś pojawi ponownie to wkładam nowy sterujący i obadam dalej
nie jesttem az taki exspertem aby ci napisac ze jest ok czy nie jest ale skoro mechani zrobil ci test i powiedzial ze jest wzorowo to chyba trzeba przy tym pozostac,
co do wtrysku pisalem ci abyc najpierw sparwdzil to polaczenie bo okaze sie ze wystarczylo wykonac czyszczenie i bylo by po sprawie a tak to masz wtrysk sterujacy na ktory wydales kase
trzeba zaczynacz od rzeczy najbardziej blachych
pozniej kupowac i podmieniac
[/quote]