Strona 1 z 1

Golf MK2 1,6td<sb>Nie pali

: pt paź 11, 2013 19:37
autor: Szerszeń616
Chłopaki mam taki problem...mam zrobione pompę i wtryski...?ale gdy mam auto zimne rano zapala na CYK ale po dodaniu troszki gazu przestaje chodzic na wszystkie gary i kopci ropa jak cholera dopiero po jakims czasie sie dolacza 4 cylinderr i chodzi jak zegarek na cieplym jest ok pomozcie co to moze byc??

Golf MK2 1,6td<sb>Nie pali

: pt paź 11, 2013 20:05
autor: jozeph32
Standard Świece i kąt wtrysku do sprawdzenia jak nic z tych rzeczy to sprężanie słabsze po prostu na jednym cylindrze :bigok:

Golf MK2 1,6td<sb>Nie pali

: sob paź 12, 2013 13:39
autor: ja4rqu
e jak pali na cyk a po dodaniu gazu przerywa to raczej nie sprężanie. Miałes robione wtryski tak, to pojeździj jeszcze troche, pobutuj go troche, być może cos się dostało do wtrysku i go blokuje, kiedy wymieniałeś filtr paliwa?

Golf MK2 1,6td<sb>Nie pali

: sob paź 12, 2013 18:39
autor: Szerszeń616
Filter 300k temu wymieniony dziwna sprawa...

Golf MK2 1,6td<sb>Nie pali

: ndz paź 13, 2013 09:21
autor: jozeph32
Mi się wydaje że lekko za późny kąt wtrysku jest a po wyciągnięciu przyśpieszacza dalej kuleje?

Golf MK2 1,6td<sb>Nie pali

: pn paź 14, 2013 18:34
autor: Szerszeń616
jak zapale i poczekam z 10 minut to jest git a jak chce od razu jechac to ni chu chu:")

Golf MK2 1,6td<sb>Nie pali

: pn paź 14, 2013 19:58
autor: arka10
Masz ustawioną zbyt niską dawkę paliwa.

Golf MK2 1,6td<sb>Nie pali

: pn paź 14, 2013 20:29
autor: jozeph32
" onclick="window.open(this.href);return false; Jak kuleje tak jak ten silnik a wtryski i pompa po robocie to obstawiam że kąt wtrysku mógł ci lekko za późny ustawić przy zakładaniu