Strona 1 z 1

VW Vento 1,9 TD z 1992r

: sob cze 17, 2006 15:39
autor: tomala2301
Jak zimny silnik i zaciągne to ( ssanie) to zapala na cyknięcie kluczyka ,a jak się silnik zagrzeje do 90 C to zapala dłużej , jak zimny pali szybko jak ciepły pali dłużej. Co to może być? Mam przypuszczenia że albo to lejące wtryski , albo lekko jest zapłon przestawiony. Wtryski dlatego , że auto mi więcej pali , ale może ktoś z was miał podobny problem.

: sob cze 17, 2006 16:45
autor: zaprzal
trzeba ustawic kąt wtrysku.

: sob cze 17, 2006 17:14
autor: Igor1
Na cieplo nie działają swiece i zdaża sie ze nie pali na dodyk. U mnie kąt ok silnik sprawny, na zimno jak działaja swiece pali na dotyk, na ciepło jak sie rozgrzeje, zatrzymam odpale zaraz to szybko pali, a jak postoji z 5 min silnik dalej ok 80 st. swiece nie działają bo czujnik temp. podaje ze silnik ciepło to pali po 1,5 s. i słyszałem ze tak może być, jak podłącze kabel do swiecy na cielo to pali po 0,2 sekundy na dotyk. Chyba ze pali ci po 5 sekundach na ciepło to to jest nienormalne.

: sob cze 17, 2006 17:28
autor: souler
u mnie roznie, ale jest tak jak mowi Igor1. raz na dotyk, raz troche dluzej. zadne to zmartwienie, chyba ze krecisz dlugo.

: sob cze 17, 2006 18:03
autor: tomala2301
tak palenie moge sobie zostawić bo fakt na gorącym pali po jakiimś 1,5 s i zapala , ale dużo mi pali i chyba czuje że musze zajrzeć do wtrysków, na trasie to tak 6,5- 7 l a w mieście to chyba 8-9l.

: sob cze 17, 2006 18:16
autor: souler
sa takie preparaty, ktore dolewa sie do paliwa i podobno czyszcza uklad paliwowy lacznie z wtryskami. shell tez to robi. w marketach tez to maja. gosciu na stacji diagnostycznej mowil ze jemu pomoglo na wtryski mimo ze juz mu sie zawieszaly. leje to i jest ok. ja raz tego uzylem, ale mi to nie jest potrzebne wiec nie wiem czy dziala. mozesz sprobowac. koszt niewielki. buteleczka chyba 200ml na 30 litrow ropy.

: sob cze 17, 2006 19:25
autor: Igor1
Trochę dużo pali, jak by ci wtryski lały to by mocno kopcił ja bym sprawdził ustawienie pompy. Mi w miescie zimą nie chce wiecej niż 7 , teraz ok 6,2. Ostatnio jazda 50% miasto 50% trasa , trasa do 140 km/h i wyszło 5,9l wiec sprawdz, mi kiedys palił 1 litr wiecej jak trzymały szczeki z tyłu, ale pompę też warto.