VW Vento 1,9 TD z 1992r

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomala2301
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
Kontakt:

VW Vento 1,9 TD z 1992r

Post autor: tomala2301 » sob cze 17, 2006 15:39

Jak zimny silnik i zaciągne to ( ssanie) to zapala na cyknięcie kluczyka ,a jak się silnik zagrzeje do 90 C to zapala dłużej , jak zimny pali szybko jak ciepły pali dłużej. Co to może być? Mam przypuszczenia że albo to lejące wtryski , albo lekko jest zapłon przestawiony. Wtryski dlatego , że auto mi więcej pali , ale może ktoś z was miał podobny problem.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob cze 17, 2006 16:45

trzeba ustawic kąt wtrysku.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob cze 17, 2006 17:14

Na cieplo nie działają swiece i zdaża sie ze nie pali na dodyk. U mnie kąt ok silnik sprawny, na zimno jak działaja swiece pali na dotyk, na ciepło jak sie rozgrzeje, zatrzymam odpale zaraz to szybko pali, a jak postoji z 5 min silnik dalej ok 80 st. swiece nie działają bo czujnik temp. podaje ze silnik ciepło to pali po 1,5 s. i słyszałem ze tak może być, jak podłącze kabel do swiecy na cielo to pali po 0,2 sekundy na dotyk. Chyba ze pali ci po 5 sekundach na ciepło to to jest nienormalne.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob cze 17, 2006 17:28

u mnie roznie, ale jest tak jak mowi Igor1. raz na dotyk, raz troche dluzej. zadne to zmartwienie, chyba ze krecisz dlugo.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

tomala2301
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
Kontakt:

Post autor: tomala2301 » sob cze 17, 2006 18:03

tak palenie moge sobie zostawić bo fakt na gorącym pali po jakiimś 1,5 s i zapala , ale dużo mi pali i chyba czuje że musze zajrzeć do wtrysków, na trasie to tak 6,5- 7 l a w mieście to chyba 8-9l.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob cze 17, 2006 18:16

sa takie preparaty, ktore dolewa sie do paliwa i podobno czyszcza uklad paliwowy lacznie z wtryskami. shell tez to robi. w marketach tez to maja. gosciu na stacji diagnostycznej mowil ze jemu pomoglo na wtryski mimo ze juz mu sie zawieszaly. leje to i jest ok. ja raz tego uzylem, ale mi to nie jest potrzebne wiec nie wiem czy dziala. mozesz sprobowac. koszt niewielki. buteleczka chyba 200ml na 30 litrow ropy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob cze 17, 2006 19:25

Trochę dużo pali, jak by ci wtryski lały to by mocno kopcił ja bym sprawdził ustawienie pompy. Mi w miescie zimą nie chce wiecej niż 7 , teraz ok 6,2. Ostatnio jazda 50% miasto 50% trasa , trasa do 140 km/h i wyszło 5,9l wiec sprawdz, mi kiedys palił 1 litr wiecej jak trzymały szczeki z tyłu, ale pompę też warto.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości