Wiec obawy sa takie wracając z pracy a mam kawałek bo ok 900km zauwazyłem ze auto zaczyna szarpac na poczatku był to pojedyncze szarpniecie silnikiem auto jedzie i nagle przód nurkuje po czym jedzie dalej przez klika set metrów i znów jak by cos odcinało dopływ paliwa przez ułamek sekundy i jedzie i czym bardziej rozgrzewa sie silnik tym wiecej szarpania po ujeciu lub dodaniu gazu raz ustaje raz sie nasila problem. Po zjechaniu na Parking ok 10min. przerwy auto ok 50km jedzie ok po czym znów zaczyna skakac jak szalony. Dojechałem do domu z bólami udałem sie do mechanika który zajmuje sie moim autem sprawdził nastawnik pompy wtryskowej elektronika ok wysłał mnie do dobrego secjalisty od Pomp tam podłożył inny nastawnik dalej szarpie i tak jeszcze dwa nastepne i nadal to samo po czym stwierdził ze problem tkwi gdzie indziej wyciagnał wtyk od komutera obejrzał włozył na miejsce odkrecił złącze kabli po prawej stronie silnika (okrągła mufa) zakrecił spowrotem dał jeszcze na próbe kabel od akumulatora +12V na elektrozawór odpaliłem i o dziwo auto ruszyło jak za starych czasów zero szarpania zero problemów po przejechaniu 3km sciagnelismy z elektrozaworu +12V i nadal cacy zadowolony zapłaciłem i odjechałem. wracając do Niemiec po przejechaniu ok 500km problem wrócił
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Witam To mój pierwszy problem z góry przepraszam za braki w wiedzy nie jestem mechanikiem lecz postaram sie naswietlic problem.
Wiec obawy sa takie wracając z pracy a mam kawałek bo ok 900km zauwazyłem ze auto zaczyna szarpac na poczatku był to pojedyncze szarpniecie silnikiem auto jedzie i nagle przód nurkuje po czym jedzie dalej przez klika set metrów i znów jak by cos odcinało dopływ paliwa przez ułamek sekundy i jedzie i czym bardziej rozgrzewa sie silnik tym wiecej szarpania po ujeciu lub dodaniu gazu raz ustaje raz sie nasila problem. Po zjechaniu na Parking ok 10min. przerwy auto ok 50km jedzie ok po czym znów zaczyna skakac jak szalony. Dojechałem do domu z bólami udałem sie do mechanika który zajmuje sie moim autem sprawdził nastawnik pompy wtryskowej elektronika ok wysłał mnie do dobrego secjalisty od Pomp tam podłożył inny nastawnik dalej szarpie i tak jeszcze dwa nastepne i nadal to samo po czym stwierdził ze problem tkwi gdzie indziej wyciagnał wtyk od komutera obejrzał włozył na miejsce odkrecił złącze kabli po prawej stronie silnika (okrągła mufa) zakrecił spowrotem dał jeszcze na próbe kabel od akumulatora +12V na elektrozawór odpaliłem i o dziwo auto ruszyło jak za starych czasów zero szarpania zero problemów po przejechaniu 3km sciagnelismy z elektrozaworu +12V i nadal cacy zadowolony zapłaciłem i odjechałem. wracając do Niemiec po przejechaniu ok 500km problem wrócił
pomimo sprawdzaniu wtyków czyszczenia styków nie udało sie powrócic do stanu pierwotnego jestem teraz troche bezradny bo jestem 900km od domu i pomocy brak jesli komus przytrafiło sie cos podobnego bede wdzieczny za wskazówki. Dodam że auto miało 2000 km wstecz zmieniany rozrząd wszystkie filtry olej czyli wszystko powinno byc ok, auto ma juz ponad 300 000 przejechane. Jeszcze raz przepraszam za mało techniczny opis
Wiec obawy sa takie wracając z pracy a mam kawałek bo ok 900km zauwazyłem ze auto zaczyna szarpac na poczatku był to pojedyncze szarpniecie silnikiem auto jedzie i nagle przód nurkuje po czym jedzie dalej przez klika set metrów i znów jak by cos odcinało dopływ paliwa przez ułamek sekundy i jedzie i czym bardziej rozgrzewa sie silnik tym wiecej szarpania po ujeciu lub dodaniu gazu raz ustaje raz sie nasila problem. Po zjechaniu na Parking ok 10min. przerwy auto ok 50km jedzie ok po czym znów zaczyna skakac jak szalony. Dojechałem do domu z bólami udałem sie do mechanika który zajmuje sie moim autem sprawdził nastawnik pompy wtryskowej elektronika ok wysłał mnie do dobrego secjalisty od Pomp tam podłożył inny nastawnik dalej szarpie i tak jeszcze dwa nastepne i nadal to samo po czym stwierdził ze problem tkwi gdzie indziej wyciagnał wtyk od komutera obejrzał włozył na miejsce odkrecił złącze kabli po prawej stronie silnika (okrągła mufa) zakrecił spowrotem dał jeszcze na próbe kabel od akumulatora +12V na elektrozawór odpaliłem i o dziwo auto ruszyło jak za starych czasów zero szarpania zero problemów po przejechaniu 3km sciagnelismy z elektrozaworu +12V i nadal cacy zadowolony zapłaciłem i odjechałem. wracając do Niemiec po przejechaniu ok 500km problem wrócił
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia

- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
może nastawnik by trzeba było wyczyścić?
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Jak pisałem nastawnik był podkładany i nie jeden a trzy różne i 100% dobre niestety nie pomogło wiadomo nie były nowe bo z nimi ogolnie jest problem ale gosc siedzi cały czas w pompach ma wanne ultradzwiekową i wątpie zeby trzy sztuki dawały identyczny problem.
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Nalej paliwa do 3/4 zbiornika i jedź z niezakręconym korkiem od zbiornika.
Jeśli będzie OK to masz Problem z odpowietrzeniem zbiornika.
Jeśli będzie OK to masz Problem z odpowietrzeniem zbiornika.
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
przyjrzałbym się wtryskowi sterującemu oraz czujnikowi położenia wału.pozdrawiam
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
zdublowały mi się posty i nie mogę usunąć 
Ostatnio zmieniony ndz lip 14, 2013 21:26 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Ja również ,ze wsakzaniem na sterujący ...bo objaw ewidentny , przy niesprawnym sterujacymbzdzioch1 pisze:przyjrzałbym się wtryskowi sterującemu oraz czujnikowi położenia wału.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
munior munior nie wszyscy sie w tdiku urodzilimunior pisze:A specjalista baaardzo marnybzdzioch1 pisze:przyjrzałbym się wtryskowi sterującemu oraz czujnikowi położenia wału.,skoro przy tak ewidentnych objawach niesprawnego wtrysku sterującego ,szuka przyczyny w nastawniku,gdzie objawy niesprawności , są zupełnie inne
ale takich mamy "specjalistów "
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Dodam jeszcze że auto na zimnym nie ma żadnych problemów z odpalaniem jak i z pracą wkreca sie dobrze na obroty nie ma tez żadnego dymienia z tyłka wiec sam juz jestem głupi a co do diagnozy moze któryś z szanownych kolegów podpowie jak metodą chałuniczą można zdjagnozowac sterujacy oraz czujnik halla nie posiadam nietety Vag-a
ale jak trzeba nabede bo z tego co czytalem na forum raczej zwykłym multimetrem nie da sie tego diagnozowac
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
weź kumpla niech ci przytrzyma obroty jakies 2500rpm a ty stkunij w sterujacy jak przerwie prace masz winowajce jesli chodzi o czujnik walu przejrzyj kabel czy gdzieś nie przetarty
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
bzdzioch1 pisze:munior munior nie wszyscy sie w tdiku urodzilipozdrawiam
No miał być dobry specjalistabubu81 pisze:udałem sie do mechanika który zajmuje sie moim autem sprawdził nastawnik pompy wtryskowej elektronika ok wysłał mnie do dobrego secjalisty od Pomp
Już ci kolega bzdzioch1, podpowiedziałbubu81 pisze:a co do diagnozy moze któryś z szanownych kolegów podpowie jak metodą chałuniczą można zdjagnozowac sterujacy
Prościej się nie dabzdzioch1 pisze:weź kumpla niech ci przytrzyma obroty jakies 2500rpm a ty stkunij w sterujacy jak przerwie prace masz winowajce jesli chodzi o czujnik walu przejrzyj kabel czy gdzieś nie przetarty
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Panowie zainspirowany waszymi pomysłami zacząłem drążyć temat i przystapiłem do dzialania po kilku minutach dotarłem do sterującego i sprawdziłem złącze cewki miernik troche głupiał wiec obejrzałem kabel przy samym wtrysku okazało sie ze po zdjeciu czarnej koszulki jeden kabel był przerwany a drugi ledwo sie trzymał po pomiarze samej cewki wygląda ze ona sama jest ok wiec zlapałem za lutownicę i zrobiłem porządek co prawda na solidny test nie miałem czasu lecz po przejechaniu ok 5km zauwazyłem ze auto uspokoiło sie i teraz pytanie czy takie uszkodzenie mogło powodowac problem ?? Munior co do sugestii odnosnie wtrysków to masz zupełną racje autko jak wspomialem ma juz kulniete ok 300 tysi wiec było by wskazane zrobic taki lifting
jezeli by nadal był ból czy mozecie mi wskazac kogos kto sprzedał by mi taki komplecik pewny i sprawdzony lepiej raz a dobrze w chwili obecnej chyle czoła i dziekuje za pomoc bo juz wiele jestem do przodu tym bardziej ze jak pisałem jestem 900km od domu i zdany na siebie czekam na dalsze posty i zabieram sie za wieczorne
Wasze zdrowie Panowie 
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Witam zrobilem ten test sterującego dostał pare razy w głowe przy 2500 i nie dał sie złamac silnik pracował stabilnie
Uporczywe szarpanie na ciepłym silniku 1.9TDI
Czy silnik na wolnych obrotach po rozgrzaniu też jakby faluje? Nie chodzi równo tylko też jakby się przydławiał czy tylko w trakcie jazdy?
Jeżeli winny jest nastawnik to przyczynę takich objawów na pewno wyświetli VAG w błedach.
Jeżeli winny jest nastawnik to przyczynę takich objawów na pewno wyświetli VAG w błedach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości
