Strona 1 z 1

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: pn cze 24, 2013 11:48
autor: koVWal
Witam. Kolega ma problem z nastawnikiem przy pompie wtryskowej. Nastawnik jest z górnym przelewem i nie da rady tego naprawić ani wyczyścić ;/ ciężko dostać taki nastawnik. Myśl przyszła taka aby przerobić pod nowszą pompę z 1Z ale trzeba przerabiać chyba komputer i wiązkę. Jest też taka myśl aby wsadzić pompę od AAZ bąć SB'ka. Co byście poradzili? Co zrobić z nastawnikiem?

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: pn cze 24, 2013 21:01
autor: munior
koVWal pisze:Kolega ma problem z nastawnikiem przy pompie wtryskowej. Nastawnik jest z górnym przelewem i nie da rady tego naprawić ani wyczyścić ;/ ciężko dostać taki nastawnik. Myśl przyszła taka aby przerobić pod nowszą pompę z 1Z ale trzeba przerabiać chyba komputer i wiązkę. Jest też taka myśl aby wsadzić pompę od AAZ bąć SB'ka. Co byście poradzili? Co zrobić z nastawnikiem?
Odesłać kolegę tutaj http://www.audi80.pl/b4-1z-problemy-z-g ... t65933.htm" onclick="window.open(this.href);return false; albo niech szuka sprawnego nastawnika potencjometrycznego ,co łatwe nie jest :hmm: .Na tym forum raczej nikt ci nie poradzi ,bo w vw nie występował takowy nastawnik

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: pt lip 12, 2013 14:56
autor: Kapela
Temat podobny a wiec, mam taki problem.
Mam mk3 1z i ostatnio jak silnik sobie pracował i delikatnie brakowało do 90 st
zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło i wypluło kule sadzy(ziemia pod wydechem czarna)
probowałem odpalic ale silnik dziwnie krecił tak jakby był odciazony,w koncu zaczoł krecic normalnie ale jak zapalił to szarpał, zagasiłem odpaliłem dalej szarpie.
Zgasiłem zostawiłem na 10 min.kolejne odpalenie i wszystko ok. zrobił mi tak 2 razy.Podczas normalnej jazdy wszystko ok,i na ciepłym tez ok.
tylko jak wcisne na jałowym na letnim tak mu odbija.
Czy to wina nastawnika?
Na razie z powodu pracy nie mam czasu podpiac sie pod vaga,wiec szukam mniej wiecej co to moze byc.
pozdrawiam

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: pt lip 12, 2013 18:13
autor: bzdzioch1
podwiesiła ci się hydraulika raczej jaki masz olej?

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: pt lip 12, 2013 19:19
autor: arka10
Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym.

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: pt lip 12, 2013 19:37
autor: munior
Kapela pisze:Temat podobny a wiec, mam taki problem.
Do problemów z nastawnikiem potencjometrycznym w pierwszych modelach audi 80 ,audi 100, opla ,bmw ,nic nie jest podobne :chytry: bo to wynalazek nie z tej ziemi ,którego konstrukcja jest zgoła inna ,niż występujący we wszystkich modelach vw ,nastawnik indukcyjny :hmm: Cuda jakie potrafi zdziałać taki padający nastawnik potencjometryczny ,nie jednego fachofca ,zaprowadziły w ślepą uliczkę , w włascicielowi wydrenowały kieszeń :grin: A problem kolegi Kapela,
Kapela pisze:zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło i wypluło kule sadzy(ziemia pod wydechem czarna)
probowałem odpalic ale silnik dziwnie krecił tak jakby był odciazony,
to banał ,jak już wspomnieli przedmówcy ...podwieszona hydraulika ,bo silnika na hydro się nie gazuje do oporu na biegu jałowym :chytry:

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: pt lip 12, 2013 20:37
autor: Kapela
munior pisze:Do problemów z nastawnikiem potencjometrycznym w pierwszych modelach audi 80 ,audi 100, opla ,bmw ,nic nie jest podobne
Ok ale ja nie musze o tym wiedziec i sie znac. :grin:
szukałem jakiegos tematu o nastawniku w 1z zeby nie zakładac nowego,zobaczyłem ten, wiec zapytałem bo znajomy miał podobny problem w
wariancie i mowił ze u niego to był nastawnik.
bzdzioch1 pisze: jaki masz olej?
Najlepszy mineralny mobila :panna:
na dniach zmieniam na Valwo,2 miechy sie za to zabieram
munior pisze:bo silnika na hydro się nie gazuje do oporu na biegu jałowym
3tys to nie do konca :jezor:
dzieki wszystkim za szybka odpowiedz

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: sob lip 13, 2013 09:24
autor: munior
Kapela pisze:3tys to nie do konca :jezor:
To się zdecyduj
Kapela pisze:zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło
bo większość tych silników ,po wciśnieciu gazu do oporu ,kręci się do ok.5 tys , a że twój kręci się tylko do 3 tys ,to jest wyjątkiem :chytry:

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

: sob lip 13, 2013 11:32
autor: Kapela
Dobra troche namieszałem,chodzi oto ze za pierwszym razem wcisnołem tak na chwile(wcisnołem i pusciłem gaz) i doszedł do 4 tys i zgasł.
Za drugim razem to samo stało sie na 3tys,
Napisałem do konca ale miałem na mysli gdzies 4tys bo nigdy nie pałuje wiecej,po prostu wciskam gaz do konca na chwile, i jak auto dochodzi do max 4 tysi puszczam (wiesz co mam na mysli)