Strona 1 z 1
MK3 TDI
: ndz cze 11, 2006 13:50
autor: kupszczelisty
Turbo mi już powoli zdycha i chciałbym załozyć większe, z jakiego auta założyć turbo, co trzeba przerobić i najważniejsze, czy trzeba jechać na chipa?? Mam standardowy program w kompie i tylko chciałbym większe turbo, da to jakiś efekt?? Będzie ciągnoł lepiej z niskich obrotów??
: ndz cze 11, 2006 14:15
autor: uysy
Sterownik z 1Z nie poradzi sobie z żadną turbiną VTG. Więc pozostaje ci rzeźbienie z jakąś sprężarką z WG albo zmiana sterownika. Program to dobra opcja ale nie konieczność.
: ndz cze 11, 2006 14:18
autor: kupszczelisty
uysy, to co mam założyć, podaj od jakiego konkretnego typu silnika, o co chodzi z tym VTG i WG
: ndz cze 11, 2006 14:18
autor: cowboy
no może chcesz kupic ode mnie suszarke od AFN-a ze zmienną geometrią ?
ale to chyba troche rzeźby by było... w sterowaniu...
jedno jest pewne - jak założysz lepszą turbinkę, to koniecznie trzeba jechac na wirusa coby wiecej dmuchnąć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- pytanie tylko czy Twoje wtryski dostarczą wystarczająco dużo paliwa ? - od razu kup sobie wtryski AFN lun ASV i wtedy pojedziesz po całości - po dobrym programie możesz dobić do 130 km i 300 niutków
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: ndz cze 11, 2006 14:21
autor: kupszczelisty
cowboy, przecież pisałem Ci żebyś mi zarezerwował swoje wtryski dla mnie, mówiłes że koło 1 lipca
[ Dodano: Nie Cze 11, 2006 14:22 ]
Nie chce takiej mocy, myślałem o jakiś 115 koni i 250 nitonów, to max
[ Dodano: Nie Cze 11, 2006 14:29 ]
cowboy, daj mi swoje GG
: ndz cze 11, 2006 16:14
autor: uysy
nie przypominam sobie żadnej mechanicznie pasującej do 1Z sprężarki z WG (WasteGate). A sprężarki ze zmienną geometrią (VTG) wymagają zmiany sterownika (ca 300zł) i najlepiej programu ~1000zł.
[ Dodano: Nie Cze 11, 2006 4:15 pm ]
@cowboy 130PS i 300Nm to dobry egzemplarz 1Zta mechanicznie seryjny potrafi
Kolego zrób tak jak ci radzi
: ndz cze 11, 2006 16:18
autor: zenonpl
kolega Uysy wie co pisze i nie jest drogi a autka z jego softem łądnie zapinają, najlepiej pogadaj z nim na priv, ja ze swojej strony proponuje żebyś wrzucił wtryski od ASV turbo ze zmienną geometrią od 130 razem z kolektorem, dorzucił zaworki sterujące, zmienił sterownik o ile jest potrzeba może masz juz 1płytowy? i wrzucił program ale koszta będą spore, a kolega uysy potrafi ze standardowego 1Z sporo wycisnąć był taki na majówce i zapinał jak wściekły!!
: ndz cze 11, 2006 19:12
autor: kupszczelisty
kurde, czyli lepiej wzucić wtryski od ASV i mi wystarczy, jak dla mnie przerabianie sterowania spręzarą jest nieopłcalne
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
: ndz cze 11, 2006 22:38
autor: cowboy
@cowboy 130PS i 300Nm to dobry egzemplarz 1Zta mechanicznie seryjny potrafi
zobaczymy co potrafi seryjny AFN
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: ndz cze 11, 2006 23:29
autor: mirass
[ Dodano: Nie Cze 11, 2006 4:15 pm ]
@cowboy 130PS i 300Nm to dobry egzemplarz 1Zta mechanicznie seryjny potrafi[/quote]
bez żadnych zmian mechanicznych?
dokładnie 1Z może dojść do 130 PS i 300-320Nm
: pn cze 12, 2006 00:33
autor: zenonpl
Patryk z bielska zrobił tak mojemu znajomemu z poznania MK.3 1Z 4x4 ma 130 kucy i coś ok 300 Nm a ja sam widziałem wykres paska 1Z od aligatora gdzie było 130 ps i ponad 320 Nm na życzenie własciciela.
: pn cze 19, 2006 18:47
autor: Johny1984
cowboy pisze:po dobrym programie możesz dobić do 130 km i 300 niutków
możliwe to jest...???
jakie mody i ...koszty
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
???
pzdr