Silnik po obciążeniu buczy przez chwile

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Silnik po obciążeniu buczy przez chwile

Post autor: Kejpi » sob cze 15, 2013 18:55

Witam silnik po "bucie" wydaje z filtra buczenie seriami wraz z wzrostem obrotów buczenie również przyśpiesza

http://patrz.pl/mp3/golf-ii-co-to-za-dudnienie

w 11s podchodzę do zamkniętej maski
w 16s otwieram maskę i daje komórke pod filtr stożkowy bo to z niego ten odgłos
w 25s zamykam maskę słuchać z resztą i daję komórkę blisko koła
w 55s powrót pod filter
w 1.17s dźwięk zginą i to nie przez to że podnosiłem obroty po prostu po chwili ginie.
po wylączeniu nagrywania po jakiś 10s włączył się na chwile wentylator temperatura trochę ponad połowę wskaźnika, wskazówka była na końcu diody

silnik dostał do pieca na obwodnicy przyśpieszyłem szybko do 175km/h i tak jechałem przez jakieś 2minuty


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Silnik po obciążeniu buczy przez chwile

Post autor: Sztomel » ndz cze 23, 2013 11:47

Albo masz rozwalone turbo albo zawory w głowicy. Ten dźwięk nie jest normalny.


Obrazek

Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

Silnik po obciążeniu buczy przez chwile

Post autor: jozeph32 » wt cze 25, 2013 21:06

Ja bym stawiał na coś z zaworami może popychacze się wieszają


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Silnik po obciążeniu buczy przez chwile

Post autor: Kejpi » czw cze 27, 2013 14:11

dzięki


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości