Czyszczenie nastawnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
Witam
wczoraj sie w koncu zebralem w sobie bo nie dawalem rady juz jezdzic swoim goferkiem, zero przyjemnosci z jazdy, ciagle wibracje i wogole gorsza jazda.
Zabralem sie wiec za czyszczenie nastawnika, robilem to zgodnie z instrukcja ktora posiadam, i przyznam szczerze ze nie jest to takie straszne o ile sie do tego dobrze przygotuje, jednak owa instrukcja nie jest zbyt dokladna, wiec jesli tylko znajde chwile czasu to zrobie swoja wlasna bardziej szczegolowa krok po kroku.
w zasadzie samo wyjecie i czyszczenie nie powinno nikomu przysporzyc klopotow, gorzej jest z montarzem nastawnika na pompie bo niewlasciwe zamontowanie moze prowadzic do uszkodzen pompy lub silnika, a jesli nawet jest poprawnie zamontowany nastawnik to kazde przesuniecie o dziesiatki mm powoduje zmiane dawki paliwa, a nawet niemoznosc uruchomienia auta (mialem chwile strachu jak mi nie chcial zapalic )
caly proces przygotowania, zczytania wartosci, rozebrania, czyszczenia i regulacji zajal mi na spokojnie bez pospiechu jakies 6 -7 h ale warto bylo, zaoszczedzilem ok 500 zl (tyle wolal fachowiec pod wawka) a auto odrazu inaczej pracuje, stalo sie zywsze, lepiej ciagnie, a przede wszystkim nie drga juz i mozna jechac stala predkoscia
wczoraj sie w koncu zebralem w sobie bo nie dawalem rady juz jezdzic swoim goferkiem, zero przyjemnosci z jazdy, ciagle wibracje i wogole gorsza jazda.
Zabralem sie wiec za czyszczenie nastawnika, robilem to zgodnie z instrukcja ktora posiadam, i przyznam szczerze ze nie jest to takie straszne o ile sie do tego dobrze przygotuje, jednak owa instrukcja nie jest zbyt dokladna, wiec jesli tylko znajde chwile czasu to zrobie swoja wlasna bardziej szczegolowa krok po kroku.
w zasadzie samo wyjecie i czyszczenie nie powinno nikomu przysporzyc klopotow, gorzej jest z montarzem nastawnika na pompie bo niewlasciwe zamontowanie moze prowadzic do uszkodzen pompy lub silnika, a jesli nawet jest poprawnie zamontowany nastawnik to kazde przesuniecie o dziesiatki mm powoduje zmiane dawki paliwa, a nawet niemoznosc uruchomienia auta (mialem chwile strachu jak mi nie chcial zapalic )
caly proces przygotowania, zczytania wartosci, rozebrania, czyszczenia i regulacji zajal mi na spokojnie bez pospiechu jakies 6 -7 h ale warto bylo, zaoszczedzilem ok 500 zl (tyle wolal fachowiec pod wawka) a auto odrazu inaczej pracuje, stalo sie zywsze, lepiej ciagnie, a przede wszystkim nie drga juz i mozna jechac stala predkoscia
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 09:37 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Potwierdzam...auto Adasia jeździ jak odrzutowiec ..... mój tdi przy jego tdi ..jest niczym maluch przy mercedesie!
[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]
Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900
[/url]
Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
Witam.
Mnie też to czeka , ale na szczęście jest ktoś kto już to przerobił i wrazie czego może pomoże
Mnie też to czeka , ale na szczęście jest ktoś kto już to przerobił i wrazie czego może pomoże
Ostatnio zmieniony czw cze 08, 2006 23:31 przez skubix, łącznie zmieniany 1 raz.
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
szarpanie mialem juz na roznych biegach przy roznych predkosciach, pracowal nierowno na jalowym i wogole mial gorsze osiagi.
siade moze dzis wieczorem i zrobie dokladny poradnik krok po kroku w oparciu o ten z ktorego korzystalem
samo czyszczenie nie jest zbyt skomplikowanym procesem jednak poskladanie i odpowiednie wyregulowanie moze sprawic klopot
i najwazniejsze bez VAGa nie radze robic
mysle ze zawodowo moge juz czyscic nastawniki
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 11:03 pm ]
Witam
zgodnie z obietniaca zamieszczam instrukcje czyszczenia, przy jej tworzeniu oparlem sie na instrukcji znalezionej na forum mastersa jednak wbogacilem ja swoimi komentarzami oraz zdjeciami
mam nadzieje ze dla wszystkich bedzie jasna i klarowna
Admina prosze o zamieszczenie instrukcji w poradach na stronie. Instrukcja jest w pliku .doc (word) spakowana ZIPem dostepna pod adresem
http://rapidshare.de/files/22569568/Ins ... M.zip.html
PS kotka instrukcja obslugi Rapidshare
Klikamy link, nastepnie klikamy opcje free potem czekamy ok 20 sekund po tym czasie pojawia sie NON PREMIUM USER PLEASE ENTER wpisujemy kon ktory jest po tym napisie i sciagamy
Pozdrawiam
siade moze dzis wieczorem i zrobie dokladny poradnik krok po kroku w oparciu o ten z ktorego korzystalem
samo czyszczenie nie jest zbyt skomplikowanym procesem jednak poskladanie i odpowiednie wyregulowanie moze sprawic klopot
i najwazniejsze bez VAGa nie radze robic
mysle ze zawodowo moge juz czyscic nastawniki
[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 11:03 pm ]
Witam
zgodnie z obietniaca zamieszczam instrukcje czyszczenia, przy jej tworzeniu oparlem sie na instrukcji znalezionej na forum mastersa jednak wbogacilem ja swoimi komentarzami oraz zdjeciami
mam nadzieje ze dla wszystkich bedzie jasna i klarowna
Admina prosze o zamieszczenie instrukcji w poradach na stronie. Instrukcja jest w pliku .doc (word) spakowana ZIPem dostepna pod adresem
http://rapidshare.de/files/22569568/Ins ... M.zip.html
PS kotka instrukcja obslugi Rapidshare
Klikamy link, nastepnie klikamy opcje free potem czekamy ok 20 sekund po tym czasie pojawia sie NON PREMIUM USER PLEASE ENTER wpisujemy kon ktory jest po tym napisie i sciagamy
Pozdrawiam
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
No prosze, nasz kolega Adamm jest niesamowity . Ledwo wyszedł z garażu i prosze oto jest ulepszona instrukcja czyszczenia nastawnika. Brawo
http://rapidshare.de/file..._ADAMM.zip.html
http://rapidshare.de/file..._ADAMM.zip.html
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
przerobiłem na PDF :Adamm pisze:Admina prosze o zamieszczenie instrukcji w poradach na stronie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=337774#337774
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości