Zawór N75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zawór N75
witam posiadam takowy zawor w swoim golfie
http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi ... 87251259_1" onclick="window.open(this.href);return false;
i mam pytanie bo jest do wymiany czy musi byc taki jak mam czy mozna zalozyc np taki
http://carhard.pl/allegro/n75.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?
te elektrozawory wystepuja pod ta sama nazwa
czym one sie roznia ze niektorzy maja taki jak ja a a niektorzy ten drugi ?
pozdrawiam
http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi ... 87251259_1" onclick="window.open(this.href);return false;
i mam pytanie bo jest do wymiany czy musi byc taki jak mam czy mozna zalozyc np taki
http://carhard.pl/allegro/n75.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?
te elektrozawory wystepuja pod ta sama nazwa
czym one sie roznia ze niektorzy maja taki jak ja a a niektorzy ten drugi ?
pozdrawiam
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zawór N75
Nie kombinujKrOlikk pisze:witam posiadam takowy zawor w swoim golfie
http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi" onclick="window.open(this.href);return false; ... 87251259_1
i mam pytanie bo jest do wymiany czy musi byc taki jak mam

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Zawór N75
Dokładnie, nie kombinuj:) jak będziesz kupywał nowy to pamiętaj by kupić oryginał a nie jakąś podrube 

MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit

- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Zawór N75
Witam.l
Ja mam taki problem, kupiłem zaworek-nie wiem czy sprawny, niby tak. Zasilanie jakie mam na wyjściu wtyczki do ok 9,2V. po podłączeniu żarówki nie mruga tylko świeci cały czas tak samo a czytałem że ma przerywać- chyba że w tych starszych. Ja mam silnik ARL zaworek z białą główką 1K0906627A i nie wiem jak to powinno być. wskaźnik bynajmniej nie pokazuje że jakieś ciśnienie sie pojawia tylko ciągle 0 albo minimalnie poniżej...
Ja mam taki problem, kupiłem zaworek-nie wiem czy sprawny, niby tak. Zasilanie jakie mam na wyjściu wtyczki do ok 9,2V. po podłączeniu żarówki nie mruga tylko świeci cały czas tak samo a czytałem że ma przerywać- chyba że w tych starszych. Ja mam silnik ARL zaworek z białą główką 1K0906627A i nie wiem jak to powinno być. wskaźnik bynajmniej nie pokazuje że jakieś ciśnienie sie pojawia tylko ciągle 0 albo minimalnie poniżej...
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Zawór N75
Ale tam ma się pokazywać podciśnienie, a nie ciśnienie .. około -.07- 1.0 bar .. za n75 w kierunku gruszki podciśnienia przy turbo.matisim pisze: wskaźnik bynajmniej nie pokazuje że jakieś ciśnienie sie pojawia tylko ciągle 0 albo minimalnie poniżej...
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Zawór N75
źle napisałem, chodziło mi o wskaźnik doładowania turbo
zaworek sprawdzony na krótko niby działa- słychać tyknięcie po podaniu napięcia a potem taki cichy odgłos jak pracuje. na postoju przecież turbo powinno sobie dmuchnąć spokojnie chociaż powyżej 1 bara... mam GTB2260vk. Zrobiłem tzw bypass i ciśnienie podskoczyło prawie do 1bara przy obrotach do 2tys...
sprawdziłem zaworek wg tej porady z innego forum:
Bez podania 12 na elektrozawór powinien zasysać powietrze przez króciec VAC przy jednoczesnym zatkaniu palcem króćca ATM - powinien być swobodny przepływ zasysanego powietrza między OUT a VAC.
Jeśli podamy 12V na N75 to przy zasysaniu powietrza przez króciec VAC powinien być tylko swobodny przepływ pomiędzy VAC a ATM (przy zatkanym palcem króćcu OUT) - jeśli tak jest to N75 jest sprawny.
i po podaniu napięcia nie ma przepływu więc chyba zaworek uwalony :/ muszę kupić inny.

sprawdziłem zaworek wg tej porady z innego forum:
Bez podania 12 na elektrozawór powinien zasysać powietrze przez króciec VAC przy jednoczesnym zatkaniu palcem króćca ATM - powinien być swobodny przepływ zasysanego powietrza między OUT a VAC.
Jeśli podamy 12V na N75 to przy zasysaniu powietrza przez króciec VAC powinien być tylko swobodny przepływ pomiędzy VAC a ATM (przy zatkanym palcem króćcu OUT) - jeśli tak jest to N75 jest sprawny.
i po podaniu napięcia nie ma przepływu więc chyba zaworek uwalony :/ muszę kupić inny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości